quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:36 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk serieus dat Go Ahead gaat winnen. Met het mes tussen de tanden zullen ze het verschrikkelijke joodse monster (Ajax) overwinnen. Dit word een legendarische wedstrijd met rode kaarten bebloede shirts en er zal gevochten worden met leeuwen moed. Go Ahead Eagles!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:34 schreef Paul het volgende:
Ik kreeg dit visioen door van God.
Sorry ajacieden
Ik sluit als Ajacied niet uit dat de Eagles zouden kunnen stunten, maar allejezus, hoe duidelijk wil je een minderwaardigheidscomplex nog hebben?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:36 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat mag dus niet, he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:37 schreef Pokerstar het volgende:
[...] en er zal gevochten worden met leeuwen [...]
Die kunnen we dan schriftelijk afdoenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:43 schreef Paul het volgende:
Feyenoord - Go Ahead
Weet niet wat ik van die finale moet vinden
Adelaarshorst is een mooi oud stadion in de Engelse stijl. Veel mooier dan die halflege evenementenhal van jullie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sluit als Ajacied niet uit dat de Eagles zouden kunnen stunten, maar allejezus, hoe duidelijk wil je een minderwaardigheidscomplex nog hebben?.
De hel, 4 man en een paardenkop en het gammele stadionnetje is vol.
Al die plaatjes.... Blijk je vanavond 4-0 ingemaakt te wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:36 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
1-14, ik weet niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Die hebben zeker de vorige bekerwedstrijden niet gezien.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:48 schreef Billy_Talent het volgende:
Een beetje David tegen Goliath is deze wedstrijdDavids doet helemaal niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amateursquote:
Dat dat het niet gaat worden weet ik wel zeker, maar dat Ajax gaat winnen lijkt me duidelijkquote:
Alles wordt uit de kast getrokken!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Ook nog speciaal hiervoor geregistreerd ook, de kneuterigheid.
You just made my dayquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Go ahead is niet te kraken, go ahead krijg je niet klein
Wie ons ploegje in wil maken moet van goede huize zijn
Wie ons ploegje in wil maken moet van goede huize zijn
Al komen ook de ploegen uit het westen
Met coentjes en met cruyffies, noem maar op
We geven hier in Deventer de besten de voetbalkous geregeld op de kop
We staan als 1 man achter rood en geel
En we schreeuwen donderdag met een schorre keel
We zullen voor de puntjes blijven knokken
Al was 't alleen maar om de voetbaleer
En mochten we een keer de match vergokken
Het beste paard dat struikelt wel een keer
Maar 1 maal lees je zeker in de krant
Go ahead is kampioen van Nederland
Ajax!
Dit is nog het allertrieste van allemaal, echt nogmaals, minderwaardigheidscomplex van hier tot, eeehmmm, deventer?quote:Al komen ook de ploegen uit het westen
Sowieso zijn ´antileuzen´ bij ´supporters´ diep triest.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Die "anti-020" sjaals zijn wel een beetje treurig
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is nog het allertrieste van allemaal, echt nogmaals, minderwaardigheidscomplex van hier tot, eeehmmm, deventer?.
Die tekst is 90 jaar oud..ken je bron magnetron!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is nog het allertrieste van allemaal, echt nogmaals, minderwaardigheidscomplex van hier tot, eeehmmm, deventer?.
Sportieve rivaliteit is tof, als je inderdaad met anti-kreten stoer gaat lopen doen, faal jequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso zijn ´antileuzen´ bij ´supporters´ diep triest.
Dus het is een traditioneel minderwaardigheidscomplex? Mooie manier van leven hoor, je constant spiegelen aan anderenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Die tekst is 90 jaar oud..ken je bron magnetron!
Ik wist niet dat Cruijff al zo oud was danquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
[..]
Die tekst is 90 jaar oud..ken je bron magnetron!
Ook dat nog eens, had ik over het hoofd gezien, dus ook nog eens liegenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Cruijff al zo oud was dan
Hehe dat zeggen we ook op de bunniksidequote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:57 schreef HaagsPietje het volgende:
ik hoop het wel maar als ik eerlijk ben wordt dat natuurlijk gewoon 0-4 ofzo...
maar goed, een van de weinige keren dat ik het niet eens jammer zou vinden dat die baggerclub wint en weer es een finale weet te halen na 20 jaar, want dan heb je feyenoord - ajax in de kuip als finale en dat is de mooiste wedstrijd van het hele seizoen!! eindelijk eens een bekerfinale die er echt toe doet ipv een kuip gevuld met carnavaleske uitgedoste simpelaars uit het land van maas en waal!
Ach ik vind het wel schattig allemaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, had ik over het hoofd gezien, dus ook nog eens liegen.
In Groningen hadden we ook ook zo'n geslaagde actiequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe dat zeggen we ook op de bunniksidehehe maar wij zeggen 110 procent anti ajax
Was dat niet dezelfde actie als wc rollen het veld op gooien en in de fik stekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:20 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
In Groningen hadden we ook ook zo'n geslaagde actie![]()
[ afbeelding ]
Je moet je realiseren dat Ajax een grote club. GAE is dat niet en wil graag stunten. Die supporters leven toe naar de wedstrijd en maken leuke paints om de strijdlust te verhogenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel schattig allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde actie als wc rollen het veld op gooien en in de fik steken
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde actie als wc rollen het veld op gooien en in de fik steken
Zo blij was ik anders niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
![]()
en de overgespeelde wedstrijd nog verliezen ook
![]()
*geen punten
*stadion in de brand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |