Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik dacht jij je bed ging uitproberenquote:
indahquote:
Immer druk bezig he..quote:Op donderdag 25 maart 2010 03:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
indah
alles goed kerel?
weer druk aan het werk
het ruikt gewoon naar lente als je buiten komtquote:Op donderdag 25 maart 2010 06:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Na de zomerjas, vandaag ook maar een shirt met korte mouwen uit de kast getrokken!
Lente.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:45 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
ik zei gisteren nog: door de zon zie je gewoon mensen goede zin krijgen
veel meer lachende gezichten in dit bedrijf
Brandende liefdequote:
waar blijf je nou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Brandende liefde
[ afbeelding ]
zin om te schilderen?
ik was mn lingerie nog aan het aantrekkenvervenquote:
nicequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik was mn lingerie nog aan het aantrekkenverven
[ afbeelding ]
moggequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zo weer dik productie aan het draaien
Aartiquote:
ah, dan zal ik de roller maar weg leggen en een penseel pakken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik was mn lingerie nog aan het aantrekkenverven
[ afbeelding ]
Ja best wel weerquote:
vooral niet als de rest wel werkt of naar school gaat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel weer
Thuis zitten is even leuk, maar het moet niet te lang duren.
gelukkig maarquote:
In nederland gebeurt dit ookquote:
heey LLquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
Hey Gier
pff ik ga nog een kopje cappuccino halen, voor bij mn rijstewafel
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:03 schreef Symphonic het volgende:
Mogguh
Ik zet spontaan een nummer van John Lennon op
welke reclame?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
whehehe,
Laats zei m'n zoontje ook al bij die nieuwe reclame voor die auto "hee daar heb je giertje"
Die waarin John Lennon "gedubt" wordt zodat ie zoiets zegt als ik snap niet dat iedereen voor retro gaat, je moet vernieuwen, en vervolgens proberen ze te laten zien dat de nieuwe c3 van citroën ? vernieuwend is.quote:
slechte ouder ben jij, kids laten meelezen op fok!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
whehehe,
Laats zei m'n zoontje ook al bij die nieuwe reclame voor die auto "hee daar heb je giertje"
whehehequote:Op donderdag 25 maart 2010 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slechte ouder ben jij, kids laten meelezen op fok!
en? vraagt ie al of je Biekske gaat geven?
zegt ie al FUUUUUU?
beetje de jeugd verpesten...
* LL belt kinderbescherming
Pics or it didnt happenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
@ body paint:
Ik ben ooit gepaint geworden. Is super om te doen
Hij had bij mij een spijkeroutfit gepaint en niemand geloofde dat het verf was
best cool om naakt op een foto te staan maar mensen kijken niet zo ven![]()
![]()
maar meer van
![]()
![]()
![]()
waren hardcopyquote:
die heb ik ooit lekker wel gezien was echt gaafquote:
Heb je het nummer van die painter nog?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waren hardcopy
ooit ingescand (in 1901 ofzo) maar nu dus kwijt.
Heel heel jammer
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waren hardcopy
ooit ingescand (in 1901 ofzo) maar nu dus kwijt.
Heel heel jammer
gewoon opnieuw doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het nummer van die painter nog?
PGM Designquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het nummer van die painter nog?
Jij wil mij in een gebodypainte spijkeroutfit zien of zo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
PGM Design
Athoslaan 27, 6213 CB Maastricht
043 3215730
en dan doe je hem maar de groetjes van dennis en mij
Peter
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wil mij in een gebodypainte spijkeroutfit zien of zo?![]()
Die man heeft ook het geboortekaartje van Randall gemaakt en de foto's die daarbij gebruikt zijnquote:
Jaleous guy, mooi nummer is datquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef Giertje het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/344232/John-Lennon-in-autoreclame
[..]
welke reclame?
uhuh zeer zekerquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaleous guy, mooi nummer is dat
[..]
nee, die foto in spiderman paint van jou is voldoendequote:Op donderdag 25 maart 2010 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wil mij in een gebodypainte spijkeroutfit zien of zo?![]()
oiquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, die foto in spiderman paint van jou is voldoende
[ afbeelding ]
[..]
oi
wokquote:
LLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Ladylike op 25-03-2010 11:02:42 ]In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Giertje op 25-03-2010 11:18:29 ]Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
hehhee nu je het zegtquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zit een pluisje in haar kruisje
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn god jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
oh en das dus fake zie ik nu pas
das gewoon geshopt
joa, heb ik net de teamleider achter mij staan, komt die foto in beeld.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
en als het te sexy is, moet het achter een spoiler gier
Lees de OP eens
ben je wel op tijd thuisquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
joa, heb ik net de teamleider achter mij staan, komt die foto in beeld.![]()
nu ben ik ontslagen
ah, GF we hebben een nieuwe barman gevonden...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu ben ik ontslagen
zoo erg was et nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
en als het te sexy is, moet het achter een spoiler gier
Lees de OP eens
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu ben ik ontslagen
en met dit weerquote:
zijn daar nog kleding voorschiften aan gebonden?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah, GF we hebben een nieuwe barman gevonden...
jij vond spiderman sexy?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoo erg was et niet
die spiderman vond ik erger
hoe minder, hoe beter, mits slipquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en met dit weer![]()
[..]
zijn daar nog kleding voorschiften aan gebonden?
gebonden, dat is voor de vrijdag avond
enger vooralquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoo erg was et niet
die spiderman vond ik erger
cgmquote:
nee ranzigerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij vond spiderman sexy?
ieeuuuuwww![]()
[..]
hoe minder, hoe beter, mits slip![]()
wil jij een snoepje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
die kost me teveel aan reiskostenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah, GF we hebben een nieuwe barman gevonden...
kabelgootjequote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wil jij een snoepje?alleen die van de voorkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt gelijk, misschien valt daar nog over te onderhandelenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die kost me teveel aan reiskosten
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
ik heb ook een lollie voor jequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen die van de voorkant
[..]
je hebt gelijk, misschien valt daar nog over te onderhandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reiskostengeen leaseauto?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik helemaal geenquote:
heeft geen nutquote:[..]
je hebt gelijk, misschien valt daar nog over te onderhandelen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten hier, ik zit alweer in de overuren
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook een lollie voor jegofferdomme, hoe kan ik mn lach nou inhouden als ik zo'n foto's te zien krijg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reiskostengeen leaseauto?
Lid van de MamaSquad
het is vrolijk weerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gofferdomme, hoe kan ik mn lach nou inhouden als ik zo'n foto's te zien krijg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is vrolijk weerwheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
ze kijken je raar aan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gofferdomme, hoe kan ik mn lach nou inhouden als ik zo'n foto's te zien krijg?
marcquote:
quote:
quote:
$ENV{'QUERY_STRING'} =~ s/%2C/,/g;quote:
friemelquote:
dat ben ik altijdquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een zwijgzaam type
je snurkt iid nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben ik altijd als ik slaap
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de boodschappen zijn opgeruimd
de deuren tegen mekaar maar open gezet het is hier in de zaak 26 graden![]()
en nou eerst koffie
jij ook nietquote:
de deuren open zetten werkt ook primaquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe eens de termostaat schudden
of pas je kleding aan aan de huisstijl. weg dus.
Ik hoor dat ik hijgquote:
niet als je slaaptquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slechte ouder ben jij, kids laten meelezen op fok!
en? vraagt ie al of je Biekske gaat geven?
zegt ie al FUUUUUU?
beetje de jeugd verpesten...
* LL belt kinderbescherming
slaperdquote:
quote:
lekkerdingquote:
ben meestal in R&P of DIG en ONZ en soms in klbquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
enger vooral
[..]
cgmlong time no see
KLB kom ik ook niet graagquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben meestal in R&P of DIG en ONZ en soms in klbal is dat echt erg sneu daar.
zeven maal is scheepsrecht of zoietsquote:
quote:
quote:06. 009 marcb1974
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeven maal is scheepsrecht of zoiets
quote:
quote:
lekker schenk maar inquote:
heb je al iets kunnen regelen ivm je vrije dagen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
pff gelukkig is de werkdag bijna afgelopen...
nog 5 weken en 1 werkdag ....
nja maximaal 4 en 1 werkdag, wil ten minste een week vrij
Bier en Theequote:
nee moet ik even kijken hoe de nieuwe muts het doet en hoe druk het is, heb iig wel laten weten week 17 vrij te willen zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je al iets kunnen regelen ivm je vrije dagen?
hebben ze al een nieuwequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee moet ik even kijken hoe de nieuwe muts het doet en hoe druk het is, heb iig wel laten weten week 17 vrij te willen zijn
maar denk dat ik zelfs langer vrij kan nemen
ruimschoots na 16.00quote:
dat zal vast wel snel zijn jaquote:
wat zei je : eigenlijk gister alquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zal vast wel snel zijn ja
vanmorgen wilde hij weten hoe snel ik weg wilde zijn
ik zei: zo snel mogelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat zei je : eigenlijk gister al
whehehe een 1 mei grapquote:
zaadje in je ei klinkt logischerquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe een 1 mei grap
1 mei, kikker in je ei... euhmdat klinkt toch minder logisch
trouwens:
* LL bespringt Frutsel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en is op beide geslachten toepasbaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zaadje in je ei klinkt logischer
whehehequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe een 1 mei grap
1 mei, kikker in je ei... euhmdat klinkt toch minder logisch
trouwens:
* LL bespringt Frutsel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zei: zo snel mogelijk
hij zei ook tegen iemand dat ik zijn gezicht al moe was en daarom vertrok
en hij waarschuwde mij dat ik per 1 mei uitgeschreven zou worden uit zijn fanclub
Ja, net na middennacht. Maar vandaag overdag lukt het niet echtquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je hebt hier toch al een paar x gepost vandaag![]()
[..]
je hebt vandaag moeten werkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, net na middennacht. Maar vandaag overdag lukt het niet echt
Ik zit nog steeds te 'werken'.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt vandaag moeten werken
Fhaquote:
moe maar voldaanquote:
wehehehehehequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou begint het natuurlijk te betrekken
PWNEDquote:
dus mag je morgenavond gaan werkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:34 schreef Fha het volgende:
Er word hier vanavond gevoetbald. De koopavond is doorgeschoven naar morgen, overal politie op straat. Pffff
Ja. Maar met een beetje pech moet ik vannacht ook en dan mag ik er dus dwars doorheen. Dat vind ik dan weer iets minderquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus mag je morgenavond gaan werken
weet ik niet maar ik zal het wel sturenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja. Maar met een beetje pech moet ik vannacht ook en dan mag ik er dus dwars doorheen. Dat vind ik dan weer iets minder
Zou het helpen als jij de regen hier heen stuurt?
Hou die troep eens bij je in die bananenrepubliek van jequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik niet maar ik zal het wel sturen![]()
zolang ik er maar vanaf ben
Ik ga zo richting huis zwemmen denk ikquote:
Ohw prettig welquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zo richting huis zwemmen denk ik
DOor die troep die GF hierheen stuurt
En hoest met jou?
Weet ik nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar een vrije avond lees ik net
Ow, dat zou dan weer iets minder zijn. Een vrije avond is ook wel eens goed voor jequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ik nietBest kans dat ik gewoon moet werken vannacht.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Arme plant
Werkt een plantenspuit niet om hem dat soort dingen af te leren?
Ga jij eens je oma wat meer aandacht geven manquote:
Stroomstoten dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]Nee reageert hij niet op. Ik heb een keer een halve liter water over hem heen gesmeten maar hij schudt met zijn kop en dat is het dan
Dus ik heb hem er maar weer gewoon afgeduwd :p
Nah!!!quote:
Nee jijquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga jij eens je oma wat meer aandacht geven man
Ja want ik moest aan jou denken want treinquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jijHebt zelf een vriend op de bank zitten en loopt mij lastig te vallen met stalkfoto's van knappe kerels in de trein WTF
![]()
![]()
![]()
Jij bent echt raarquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want ik moest aan jou denken want trein![]()
dus![]()
Nu zit ik braaf met mijn vriend te msnen en hem af te zeiken omdat hij een nazi hoofd heeft hoor
Nietusquote:
Mijn coupe kon er wel mee door?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusHij moet gewoon zn kop niet kaalscheren, dat is heel wat anders
Heb ik eerlijk gezegd niet op geletquote:
Ik voel me diep beledigd als dat de enige reden isquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan zullen we toch ECHT opnieuw moeten meeten
Als je niet op mijn hoofd gelet hebt, waar keek je dan WEL naar??quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik voel me diep beledigd als dat de enige reden is
Onder andere naar de drukte achter jequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je niet op mijn hoofd gelet hebt, waar keek je dan WEL naar??
Ja jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Onder andere naar de drukte achter jeEn ik heb heus wel naar je hoofd gekeken, ik onthou het alleen niet en ik vind kapsels niet boeiend om te onthouden
(behalve dus als ik een vriend heb met een nazi hoofd
)
Ruilen tegen een bordje paella?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm lekker zelf gemaakte macaraoni!
Ga je ook voor mij koken als ik om de hoek woon?quote:
Niet standaard elke dag neequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ook voor mij koken als ik om de hoek woon?
Oehquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet standaard elke dag neeMaar heus wel soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En dan commentaar leveren op mijn onschuldige staar actie in de trein netquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
[spoiler]* Dr_Flash] bouwt mental image van nakende Fha met koksmuts achter het aanrecht in zijn nieuwe huisch![]()
[/spoiler
Ik welquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan commentaar leveren op mijn onschuldige staar actie in de trein net
quote:
neen die lust ik nietquote:
Dat brengt geld opquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom juich ik eigenlijk![]()
ik moet werken
Oh nou, ruilen tegen niks dan?quote:
heb nog extra overquote:
dat is waarquote:
fijn gezwommenquote:
Waar zitten ze nu dan??quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
Droog hier. Ik hoop dat het pas losbarst als die kansloze kut hooligans naar buiten komen.
halve finale beker?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
Droog hier. Ik hoop dat het pas losbarst als die kansloze kut hooligans naar buiten komen.
quote:
Een deel liep net langs, het andere deel.. geen ideequote:
Ga fietsen, weekend is zaterdag pas, zo rond een uur of 16.00, als ik afgewerkt ben.quote:
Dat is een afkorting voor "Go Ahead". Hoewel het op zich wel hetzelfde betekent als "GA!"quote:
Heul niet, tis koopzondag. Dus zondag om 5 uur is pas weekend!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen, weekend is zaterdag pas, zo rond een uur of 16.00, als ik afgewerkt ben.
ik bedoel ook dag go aheadquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een afkorting voor "Go Ahead". Hoewel het op zich wel hetzelfde betekent als "GA!"
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker in bed nog een afleveringe van flash forward kijken![]()
Ow, sorryquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet, tis koopzondag. Dus zondag om 5 uur is pas weekend!
MPG![]()
Klanten zijn altijd zo leuk om je dan prettig weekend te wensen als ze weer weg lopenquote:
"prettige extra lange werkweek" zit je ook niet op te wachten, of welquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Klanten zijn altijd zo leuk om je dan prettig weekend te wensen als ze weer weg lopenBitses!
Je gaat iemand toch niet meer prettig weekend wensen op zondag middag om kwart voor 5?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"prettige extra lange werkweek" zit je ook niet op te wachten, of wel
Ik wel heet beleefdheidquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat iemand toch niet meer prettig weekend wensen op zondag middag om kwart voor 5?
"Prettige.. ehmm... ow crap. Nou ja. Iets prettigsquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat iemand toch niet meer prettig weekend wensen op zondag middag om kwart voor 5?
prettige dagquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Prettige.. ehmm... ow crap. Nou ja. Iets prettigs"
"fijne avond" of "tot ziens" doen het ook primaquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat eens zo wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zit thuis te wachten tot ze komt koken
even heel hard feyenoord roepen, heb je morgen een nieuwe voordeurquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
So far so good, nog geen gesneuvelde autoruiten enzo
Voor wie?quote:
Vooor de uitspelende ploeg lieve schat. Anders had ik het als "5-0" uitgedruktquote:
Ohw dat soort dingen snap ik nooitquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooor de uitspelende ploeg lieve schat. Anders had ik het als "5-0" uitgedrukt
Van de amsterdammers zul je geen last hebenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat soort dingen snap ik nooitZou het dan extra leuk worden vanavond?
Nee maar de rest is nu extreem gefrustreerd natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de amsterdammers zul je geen last heben
Mwoa dat valt wel mee denk ik hoor. Het is heel wat dat ze de halve finale van de Beker gehaald hebben en dat ze tegen Ajax hebben mogen spelen. Dat is op zich al iets om blij mee te zijn, als was een doelpuntje leuk geweestquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar de rest is nu extreem gefrustreerd natuurlijk
Betekent dit nu dat ik zowel de openbare vennootschap met rechtspersoonlijkheid moet behandelen als wel de openbare vennootschap zonder rechtspersoonlijkheid, of betekent het simpelweg dat de keuze tussen beide ondernemingsvormen bij mij ligt?quote:Ze vragen aan dan ook aan u als juridisch adviseur werkzaam bij ‘Nijman Advocaten’ om een advies op te stellen waarin de verschillen tussen een openbare vennootschap, al dan niet met rechtspersoonlijkheid, enerzijds en een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid anderzijds eens goed en duidelijk op een rijtje worden gezet.
Kun je zoiets niet beter vragen in WGR of hoe heet dat sub-forum?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen, wie kan mij uit de brand helpen? Ik ben even helemaal in de war m.b.t. dit stukje:
[..]
Betekent dit nu dat ik zowel de openbare vennootschap met rechtspersoonlijkheid moet behandelen als wel de openbare vennootschap zonder rechtspersoonlijkheid, of betekent het simpelweg dat de keuze tussen beide ondernemingsvormen bij ligt?
verkeerd forum.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen, wie kan mij uit de brand helpen? Ik ben even helemaal in de war m.b.t. dit stukje:
[..]
Betekent dit nu dat ik zowel de openbare vennootschap met rechtspersoonlijkheid moet behandelen als wel de openbare vennootschap zonder rechtspersoonlijkheid, of betekent het simpelweg dat de keuze tussen beide ondernemingsvormen bij ligt?
Daar zijn op dit tijdstip niet zoveel mensen aanwezig en het leek mij een beetje overdreven om speciaal voor een klein vraag als deze een nieuw topic te openen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kun je zoiets niet beter vragen in WGR of hoe heet dat sub-forum?
indahquote:
klopt is WGRquote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kun je zoiets niet beter vragen in WGR of hoe heet dat sub-forum?
Dat dacht ik ook. In ieder geval bedankt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerd forum.
maar zoals ik het nou lees is het de keuze tussen.
Net of er hier wel zoveel mensen zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar zijn op dit tijdstip niet zoveel mensen aanwezig en het leek mij een beetje overdreven om speciaal voor een klein vraag als deze een nieuw topic te openen.
alles kits achter de ritsquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 057 goldfinger1963
02. 039 Ladylike
03. 037 Fha
04. 035 wel.o.k
05. 034 Dr_Flash
06. 023 marcb1974
07. 016 Giertje
08. 013 friemelaar
09. 010 Knuffelzacht
10. 008 Symphonic
11. 008 cablegunmaster
12. 005 MPG
13. 004 indahnesia.com
14. 002 Frutsel
15. 002 DaMart
16. 001 Aarti
17. 001 Lotusss
18. 001 vrolijke-frits
19. 001 OA
quote:Top 100 van donderdag 25 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
030. 120 Ladylike
070. 077 goldfinger1963
quote:
hier heeft het gegoten dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hier regent het nu aldat zou morgen in de middag pas komen
je bedoelt zondagmorgen om 6.00 uurquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen, weekend is zaterdag pas, zo rond een uur of 16.00, als ik afgewerkt ben.
quote:
die weten toch niet wanneer jouw weekend begintquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Klanten zijn altijd zo leuk om je dan prettig weekend te wensen als ze weer weg lopenBitses!
preciesquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"prettige extra lange werkweek" zit je ook niet op te wachten, of wel
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar zijn op dit tijdstip niet zoveel mensen aanwezig en het leek mij een beetje overdreven om speciaal voor een klein vraag als deze een nieuw topic te openen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Net of er hier wel zoveel mensen zijn.
waarom nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
dat kan ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan is het goedquote:
Ik niet in ieder geval. Ik ga aan mijn ontbijt en ga de BBQ in elkaar schroeven voor het te warm is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
maken we topic nog even vol voordat ik ga bankhangen?
ik wou jouw nog wel de lapo laten doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Ik ga aan mijn ontbijt en ga de BBQ in elkaar schroeven voor het te warm is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |