Mijn coupe kon er wel mee door?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef Fha het volgende:
[..]
NietusHij moet gewoon zn kop niet kaalscheren, dat is heel wat anders
Heb ik eerlijk gezegd niet op geletquote:
Ik voel me diep beledigd als dat de enige reden isquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan zullen we toch ECHT opnieuw moeten meeten
Als je niet op mijn hoofd gelet hebt, waar keek je dan WEL naar??quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik voel me diep beledigd als dat de enige reden is
Onder andere naar de drukte achter jequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je niet op mijn hoofd gelet hebt, waar keek je dan WEL naar??
Ja jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Onder andere naar de drukte achter jeEn ik heb heus wel naar je hoofd gekeken, ik onthou het alleen niet en ik vind kapsels niet boeiend om te onthouden
(behalve dus als ik een vriend heb met een nazi hoofd
)
Ruilen tegen een bordje paella?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm lekker zelf gemaakte macaraoni!
Ga je ook voor mij koken als ik om de hoek woon?quote:
Niet standaard elke dag neequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ook voor mij koken als ik om de hoek woon?
Oehquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet standaard elke dag neeMaar heus wel soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En dan commentaar leveren op mijn onschuldige staar actie in de trein netquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
[spoiler]* Dr_Flash] bouwt mental image van nakende Fha met koksmuts achter het aanrecht in zijn nieuwe huisch![]()
[/spoiler
Ik welquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan commentaar leveren op mijn onschuldige staar actie in de trein net
quote:
neen die lust ik nietquote:
Dat brengt geld opquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom juich ik eigenlijk![]()
ik moet werken
Oh nou, ruilen tegen niks dan?quote:
heb nog extra overquote:
dat is waarquote:
fijn gezwommenquote:
Waar zitten ze nu dan??quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
Droog hier. Ik hoop dat het pas losbarst als die kansloze kut hooligans naar buiten komen.
halve finale beker?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
Droog hier. Ik hoop dat het pas losbarst als die kansloze kut hooligans naar buiten komen.
quote:
Een deel liep net langs, het andere deel.. geen ideequote:
Ga fietsen, weekend is zaterdag pas, zo rond een uur of 16.00, als ik afgewerkt ben.quote:
Dat is een afkorting voor "Go Ahead". Hoewel het op zich wel hetzelfde betekent als "GA!"quote:
Heul niet, tis koopzondag. Dus zondag om 5 uur is pas weekend!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen, weekend is zaterdag pas, zo rond een uur of 16.00, als ik afgewerkt ben.
ik bedoel ook dag go aheadquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een afkorting voor "Go Ahead". Hoewel het op zich wel hetzelfde betekent als "GA!"
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker in bed nog een afleveringe van flash forward kijken![]()
Ow, sorryquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet, tis koopzondag. Dus zondag om 5 uur is pas weekend!
MPG![]()
Klanten zijn altijd zo leuk om je dan prettig weekend te wensen als ze weer weg lopenquote:
"prettige extra lange werkweek" zit je ook niet op te wachten, of welquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Klanten zijn altijd zo leuk om je dan prettig weekend te wensen als ze weer weg lopenBitses!
Je gaat iemand toch niet meer prettig weekend wensen op zondag middag om kwart voor 5?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"prettige extra lange werkweek" zit je ook niet op te wachten, of wel
Ik wel heet beleefdheidquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat iemand toch niet meer prettig weekend wensen op zondag middag om kwart voor 5?
"Prettige.. ehmm... ow crap. Nou ja. Iets prettigsquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat iemand toch niet meer prettig weekend wensen op zondag middag om kwart voor 5?
prettige dagquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Prettige.. ehmm... ow crap. Nou ja. Iets prettigs"
"fijne avond" of "tot ziens" doen het ook primaquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat eens zo wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zit thuis te wachten tot ze komt koken
even heel hard feyenoord roepen, heb je morgen een nieuwe voordeurquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
So far so good, nog geen gesneuvelde autoruiten enzo
Voor wie?quote:
Vooor de uitspelende ploeg lieve schat. Anders had ik het als "5-0" uitgedruktquote:
Ohw dat soort dingen snap ik nooitquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooor de uitspelende ploeg lieve schat. Anders had ik het als "5-0" uitgedrukt
Van de amsterdammers zul je geen last hebenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat soort dingen snap ik nooitZou het dan extra leuk worden vanavond?
Nee maar de rest is nu extreem gefrustreerd natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de amsterdammers zul je geen last heben
Mwoa dat valt wel mee denk ik hoor. Het is heel wat dat ze de halve finale van de Beker gehaald hebben en dat ze tegen Ajax hebben mogen spelen. Dat is op zich al iets om blij mee te zijn, als was een doelpuntje leuk geweestquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar de rest is nu extreem gefrustreerd natuurlijk
Betekent dit nu dat ik zowel de openbare vennootschap met rechtspersoonlijkheid moet behandelen als wel de openbare vennootschap zonder rechtspersoonlijkheid, of betekent het simpelweg dat de keuze tussen beide ondernemingsvormen bij mij ligt?quote:Ze vragen aan dan ook aan u als juridisch adviseur werkzaam bij ‘Nijman Advocaten’ om een advies op te stellen waarin de verschillen tussen een openbare vennootschap, al dan niet met rechtspersoonlijkheid, enerzijds en een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid anderzijds eens goed en duidelijk op een rijtje worden gezet.
Kun je zoiets niet beter vragen in WGR of hoe heet dat sub-forum?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen, wie kan mij uit de brand helpen? Ik ben even helemaal in de war m.b.t. dit stukje:
[..]
Betekent dit nu dat ik zowel de openbare vennootschap met rechtspersoonlijkheid moet behandelen als wel de openbare vennootschap zonder rechtspersoonlijkheid, of betekent het simpelweg dat de keuze tussen beide ondernemingsvormen bij ligt?
verkeerd forum.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen, wie kan mij uit de brand helpen? Ik ben even helemaal in de war m.b.t. dit stukje:
[..]
Betekent dit nu dat ik zowel de openbare vennootschap met rechtspersoonlijkheid moet behandelen als wel de openbare vennootschap zonder rechtspersoonlijkheid, of betekent het simpelweg dat de keuze tussen beide ondernemingsvormen bij ligt?
Daar zijn op dit tijdstip niet zoveel mensen aanwezig en het leek mij een beetje overdreven om speciaal voor een klein vraag als deze een nieuw topic te openen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kun je zoiets niet beter vragen in WGR of hoe heet dat sub-forum?
indahquote:
klopt is WGRquote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kun je zoiets niet beter vragen in WGR of hoe heet dat sub-forum?
Dat dacht ik ook. In ieder geval bedankt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerd forum.
maar zoals ik het nou lees is het de keuze tussen.
Net of er hier wel zoveel mensen zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar zijn op dit tijdstip niet zoveel mensen aanwezig en het leek mij een beetje overdreven om speciaal voor een klein vraag als deze een nieuw topic te openen.
alles kits achter de ritsquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 057 goldfinger1963
02. 039 Ladylike
03. 037 Fha
04. 035 wel.o.k
05. 034 Dr_Flash
06. 023 marcb1974
07. 016 Giertje
08. 013 friemelaar
09. 010 Knuffelzacht
10. 008 Symphonic
11. 008 cablegunmaster
12. 005 MPG
13. 004 indahnesia.com
14. 002 Frutsel
15. 002 DaMart
16. 001 Aarti
17. 001 Lotusss
18. 001 vrolijke-frits
19. 001 OA
quote:Top 100 van donderdag 25 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
030. 120 Ladylike
070. 077 goldfinger1963
quote:
hier heeft het gegoten dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hier regent het nu aldat zou morgen in de middag pas komen
je bedoelt zondagmorgen om 6.00 uurquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen, weekend is zaterdag pas, zo rond een uur of 16.00, als ik afgewerkt ben.
quote:
die weten toch niet wanneer jouw weekend begintquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Klanten zijn altijd zo leuk om je dan prettig weekend te wensen als ze weer weg lopenBitses!
preciesquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"prettige extra lange werkweek" zit je ook niet op te wachten, of wel
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar zijn op dit tijdstip niet zoveel mensen aanwezig en het leek mij een beetje overdreven om speciaal voor een klein vraag als deze een nieuw topic te openen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Net of er hier wel zoveel mensen zijn.
waarom nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
dat kan ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan is het goedquote:
Ik niet in ieder geval. Ik ga aan mijn ontbijt en ga de BBQ in elkaar schroeven voor het te warm is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
maken we topic nog even vol voordat ik ga bankhangen?
ik wou jouw nog wel de lapo laten doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Ik ga aan mijn ontbijt en ga de BBQ in elkaar schroeven voor het te warm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |