mijn god jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zit een pluisje in haar kruisje
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
oh en das dus fake zie ik nu pas
das gewoon geshopt
joa, heb ik net de teamleider achter mij staan, komt die foto in beeld.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
en als het te sexy is, moet het achter een spoiler gier
Lees de OP eens
ben je wel op tijd thuisquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
joa, heb ik net de teamleider achter mij staan, komt die foto in beeld.![]()
nu ben ik ontslagen
ah, GF we hebben een nieuwe barman gevonden...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu ben ik ontslagen
zoo erg was et nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
en als het te sexy is, moet het achter een spoiler gier
Lees de OP eens
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu ben ik ontslagen
en met dit weerquote:
zijn daar nog kleding voorschiften aan gebonden?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah, GF we hebben een nieuwe barman gevonden...
jij vond spiderman sexy?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoo erg was et niet
die spiderman vond ik erger
hoe minder, hoe beter, mits slipquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en met dit weer![]()
[..]
zijn daar nog kleding voorschiften aan gebonden?
gebonden, dat is voor de vrijdag avond
enger vooralquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoo erg was et niet
die spiderman vond ik erger
cgmquote:
nee ranzigerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij vond spiderman sexy?
ieeuuuuwww![]()
[..]
hoe minder, hoe beter, mits slip![]()
wil jij een snoepje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
die kost me teveel aan reiskostenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah, GF we hebben een nieuwe barman gevonden...
kabelgootjequote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wil jij een snoepje?alleen die van de voorkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt gelijk, misschien valt daar nog over te onderhandelenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die kost me teveel aan reiskosten
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ik heb ook een lollie voor jequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen die van de voorkant
[..]
je hebt gelijk, misschien valt daar nog over te onderhandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reiskostengeen leaseauto?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik helemaal geenquote:
heeft geen nutquote:[..]
je hebt gelijk, misschien valt daar nog over te onderhandelen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten hier, ik zit alweer in de overuren
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook een lollie voor jegofferdomme, hoe kan ik mn lach nou inhouden als ik zo'n foto's te zien krijg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reiskostengeen leaseauto?
Lid van de MamaSquad
het is vrolijk weerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gofferdomme, hoe kan ik mn lach nou inhouden als ik zo'n foto's te zien krijg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is vrolijk weerwheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |