ze kijken je raar aan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gofferdomme, hoe kan ik mn lach nou inhouden als ik zo'n foto's te zien krijg?
marcquote:
quote:
quote:
$ENV{'QUERY_STRING'} =~ s/%2C/,/g;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
friemelquote:
dat ben ik altijdquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een zwijgzaam type
je snurkt iid nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben ik altijd als ik slaap
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de boodschappen zijn opgeruimd
de deuren tegen mekaar maar open gezet het is hier in de zaak 26 graden![]()
en nou eerst koffie
jij ook nietquote:
de deuren open zetten werkt ook primaquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe eens de termostaat schudden
of pas je kleding aan aan de huisstijl. weg dus.
Ik hoor dat ik hijgquote:
niet als je slaaptquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slechte ouder ben jij, kids laten meelezen op fok!
en? vraagt ie al of je Biekske gaat geven?
zegt ie al FUUUUUU?
beetje de jeugd verpesten...
* LL belt kinderbescherming
slaperdquote:
quote:
lekkerdingquote:
ben meestal in R&P of DIG en ONZ en soms in klbquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
enger vooral
[..]
cgmlong time no see
KLB kom ik ook niet graagquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben meestal in R&P of DIG en ONZ en soms in klbal is dat echt erg sneu daar.
zeven maal is scheepsrecht of zoietsquote:
quote:
quote:06. 009 marcb1974
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeven maal is scheepsrecht of zoiets
quote:
quote:
lekker schenk maar inquote:
heb je al iets kunnen regelen ivm je vrije dagen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
pff gelukkig is de werkdag bijna afgelopen...
nog 5 weken en 1 werkdag ....
nja maximaal 4 en 1 werkdag, wil ten minste een week vrij
Bier en Theequote:
nee moet ik even kijken hoe de nieuwe muts het doet en hoe druk het is, heb iig wel laten weten week 17 vrij te willen zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je al iets kunnen regelen ivm je vrije dagen?
hebben ze al een nieuwequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee moet ik even kijken hoe de nieuwe muts het doet en hoe druk het is, heb iig wel laten weten week 17 vrij te willen zijn
maar denk dat ik zelfs langer vrij kan nemen
ruimschoots na 16.00quote:
dat zal vast wel snel zijn jaquote:
wat zei je : eigenlijk gister alquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zal vast wel snel zijn ja
vanmorgen wilde hij weten hoe snel ik weg wilde zijn
ik zei: zo snel mogelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat zei je : eigenlijk gister al
whehehe een 1 mei grapquote:
zaadje in je ei klinkt logischerquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe een 1 mei grap
1 mei, kikker in je ei... euhmdat klinkt toch minder logisch
trouwens:
* LL bespringt Frutsel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en is op beide geslachten toepasbaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zaadje in je ei klinkt logischer
whehehequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe een 1 mei grap
1 mei, kikker in je ei... euhmdat klinkt toch minder logisch
trouwens:
* LL bespringt Frutsel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zei: zo snel mogelijk
hij zei ook tegen iemand dat ik zijn gezicht al moe was en daarom vertrok
en hij waarschuwde mij dat ik per 1 mei uitgeschreven zou worden uit zijn fanclub
Ja, net na middennacht. Maar vandaag overdag lukt het niet echtquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je hebt hier toch al een paar x gepost vandaag![]()
[..]
je hebt vandaag moeten werkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, net na middennacht. Maar vandaag overdag lukt het niet echt
Ik zit nog steeds te 'werken'.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt vandaag moeten werken
Fhaquote:
moe maar voldaanquote:
wehehehehehequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou begint het natuurlijk te betrekken
PWNEDquote:
dus mag je morgenavond gaan werkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:34 schreef Fha het volgende:
Er word hier vanavond gevoetbald. De koopavond is doorgeschoven naar morgen, overal politie op straat. Pffff
Ja. Maar met een beetje pech moet ik vannacht ook en dan mag ik er dus dwars doorheen. Dat vind ik dan weer iets minderquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus mag je morgenavond gaan werken
weet ik niet maar ik zal het wel sturenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja. Maar met een beetje pech moet ik vannacht ook en dan mag ik er dus dwars doorheen. Dat vind ik dan weer iets minder
Zou het helpen als jij de regen hier heen stuurt?
Hou die troep eens bij je in die bananenrepubliek van jequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik niet maar ik zal het wel sturen![]()
zolang ik er maar vanaf ben
Ik ga zo richting huis zwemmen denk ikquote:
Ohw prettig welquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zo richting huis zwemmen denk ik
DOor die troep die GF hierheen stuurt
En hoest met jou?
Maar een vrije avond lees ik netquote:
Weet ik nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar een vrije avond lees ik net
Ow, dat zou dan weer iets minder zijn. Een vrije avond is ook wel eens goed voor jequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ik nietBest kans dat ik gewoon moet werken vannacht.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Arme plant
Werkt een plantenspuit niet om hem dat soort dingen af te leren?
Ga jij eens je oma wat meer aandacht geven manquote:
Stroomstoten dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]Nee reageert hij niet op. Ik heb een keer een halve liter water over hem heen gesmeten maar hij schudt met zijn kop en dat is het dan
Dus ik heb hem er maar weer gewoon afgeduwd :p
Nah!!!quote:
Nee jijquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga jij eens je oma wat meer aandacht geven man
Ja want ik moest aan jou denken want treinquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jijHebt zelf een vriend op de bank zitten en loopt mij lastig te vallen met stalkfoto's van knappe kerels in de trein WTF
![]()
![]()
![]()
Jij bent echt raarquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want ik moest aan jou denken want trein![]()
dus![]()
Nu zit ik braaf met mijn vriend te msnen en hem af te zeiken omdat hij een nazi hoofd heeft hoor
Nietusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |