Dit is de Dance Track ID Contest! Deel 71 alweer!
   Dit is de Dance Track ID Contest! Deel 71 alweer!   
   Iedereen weer veel plezier en succes toegewenst!
 Iedereen weer veel plezier en succes toegewenst!  

Morgen same time (ongeveer
 Morgen same time (ongeveer  ), same place de eerste tussenstand dus
), same place de eerste tussenstand dus  

Ja ik ben zelf ook erg benieuwd moet ik zeggen. Zoals ik al in de OP had gezet verwacht ik dat sommige door iedereen en sommige door niemand zullen worden geraden. Maar de "middenmoot" zal denk ik het verschil wel maken. Maar ik vind scores altijd lastiger in te schatten bij concept-contesten, omdat je daar toch binnen dat concept wil blijven. En deze heeft ook nog eens een redelijk hoog puzzelgehalte, waarbij ik er een paar tijdens het maken toch nog wat lastiger heb gemaakt, anders werd het juist te makkelijk, wat ten koste zou zijn gegaan van de muziekkenners.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:15 schreef Grobbel het volgende:
Jezus, sommige van die platen hebben wel een hoog Eurovisie songfestivalgehalte, zeg.
Ben heel erg benieuwd naar de hoogte van de scores. Een deel is behoorlijk makkelijk, maar er zit toch akelig veel in dat me totaal onbekend voorkomt...

Uiteindeljik wel voor elkaar gekregen? Bij mij doettie het nu iig wel gewoon. Waarschijnlijk zijn er dan net even wat meer downloads van dat bestand geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef sink het volgende:
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.

deze morgen wel ja, maar gisterenavond een paar keer geprobeerd en toen lukte het niet..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef Laevid het volgende:
[..]
Uiteindeljik wel voor elkaar gekregen? Bij mij doettie het nu iig wel gewoon. Waarschijnlijk zijn er dan net even wat meer downloads van dat bestand geweest.

:
 :
| 1 2 | DJKoelkast 9 pnt. | 
 , maar je zit al aardig in de goede richting, titel is goed, alleen je mixt verkeerd met de artiest(en)/remixer(s), daarvoor een half punt. 29 half goede remixtitel, half punt.
, maar je zit al aardig in de goede richting, titel is goed, alleen je mixt verkeerd met de artiest(en)/remixer(s), daarvoor een half punt. 29 half goede remixtitel, half punt.  

Duidelijk de invloed van Curchulain hierquote:

Succes! Wel minder dan 9 punten youtuben/googlen dan hehquote:wsl zullen youtube & google ook nog wel een paar nummers opleveren.. maar ik ga alvast voor de laatste plaats

Niet gegokt, dat zijn de 2 nummers die ik door elkaar hoorquote:16 artiest fout, titel kijk ik niet na zijn namelijk 2 gokken.

Beredeneerd gegokt danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet gegokt, dat zijn de 2 nummers die ik door elkaar hoor
 Maar het is maar 1 nummer
 Maar het is maar 1 nummer   

| 1 2 3 | Grobbel 17 pnt. DJKoelkast 9 pnt. | 
 ,18 artiest verkeerd (en ontbreekt de remix), 21 titel verkeerd, 27 titel half goed (mits ik hierbij begin met het woord met de P), artiest mix-up met remixer, beide half punt.
,18 artiest verkeerd (en ontbreekt de remix), 21 titel verkeerd, 27 titel half goed (mits ik hierbij begin met het woord met de P), artiest mix-up met remixer, beide half punt. 

| 1 2 3 4 | Grobbel 17 pnt. DJKoelkast 9 pnt. Qunix 8,5 pnt. | 

| 1 2 3 4 | Gitank2 19 pnt. DJKoelkast 9 pnt. Qunix 8,5 pnt. | 

Haha, graag in drievoud ondertekendquote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Grobbel het volgende:
Sorry, mijn antwoord bij 9 is natuurlijk bedoeld voor nummer 14.Moet ik dat opnieuw per pm verzenden, of is deze post voldoende?
 Nee, ik speel wel even de computer bij Per Seconde Wijzer; Mijn antwoord bij die moet naar die en dan die naar die en die enz.
 Nee, ik speel wel even de computer bij Per Seconde Wijzer; Mijn antwoord bij die moet naar die en dan die naar die en die enz.  Is er iig morgen weer een update
 Is er iig morgen weer een update   

| 1 2 3 4 5 | Gitank2 19 pnt. Sequencial 16 pnt. DJKoelkast 9 pnt. Qunix 8,5 pnt. | 

Tweemaal ja! Ik kwam er net toen ik naar bed wilde gaan achter dat ik geen update had gedaan, dus het was een beetje een haastklusje gisterenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Grobbel het volgende:
Wilde gok bij 9 was onjuist, neem ik aan? En is 20 nu wel goed? Aangezien je die niet hebt weggestreept.

Ja is idd jammer. Het begon nog zo mooi. Ik zie voor jou wel nog mogelijkheden je score te verbeteren, maar Grobbel lijkt idd op eenzame hoogte te staan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef Gitank2 het volgende:
Ok, jammer van het lage animo.
Helaas zie ik geen mogelijkheid om het verschil te overbruggen met de koploper

| 1 2 3 4 5 | Gitank2 19 pnt. Sequencial 16 pnt. DJKoelkast 9 pnt. Qunix 8,5 pnt. | 

) en toch gestroomlijnd. Op I Love Techno in Gent kon ik in het begin niet eens de zaal binnen, vanwege hun grote fanbasis in hun thuisland. Inmiddels ook in Engeland doorgebroken, Nederland volgt uiteraard op gepaste afstand. Deze plaat onder het motto “dan heb ik ook Japans” er in gestopt, al is het dan net niet precies het automerk, de hoes verwijst er ook naar (zie zowel Discogs als You Tube-link).
) en toch gestroomlijnd. Op I Love Techno in Gent kon ik in het begin niet eens de zaal binnen, vanwege hun grote fanbasis in hun thuisland. Inmiddels ook in Engeland doorgebroken, Nederland volgt uiteraard op gepaste afstand. Deze plaat onder het motto “dan heb ik ook Japans” er in gestopt, al is het dan net niet precies het automerk, de hoes verwijst er ook naar (zie zowel Discogs als You Tube-link).  . Voor Sequencial was deze hit dan juist een onbekende.
. Voor Sequencial was deze hit dan juist een onbekende.  En voor de kandidaten die mee hebben gedaan en voor degenen die dit hele stuk gelezen hebben: bedankt!
 En voor de kandidaten die mee hebben gedaan en voor degenen die dit hele stuk gelezen hebben: bedankt!  

Ik denk een combinatie van factoren, waarbij de moeilijkheidsgraad op zich qua nummers die meteen bekend waren hoog was, en de puzzelfactor (die ook hoog was) nauwelijks benut is door de deelnemers.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:21 schreef Grobbel het volgende:
Jammer dat er zo weinig deelnemers waren. Misschien toch te moeilijk?

Tja Kraftwerk, het is over het algemeen wel heel herkenbaar qua sound. Maar zoals ik ook al zei; ik ben er zelf ook geen fan van. Wel leuk te horen dat er toch nog onverwachte bekenden tussen zaten.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Qunix het volgende:
Wooow.....
Vele had ik nooit er van verwacht
Mr Oizo, Mark Oh en The Prodigy bijvoorbeeld.
Oh en Kraftwerk is niet mijn ding, en kon hem ook niet.
Leuk maar moeilijk.
Wil ook wel eentje weer organiseren. Al gaat het momenteel even moeilijk omdat mijn Macbook stuk is.
 Tegen die tijd dat ze dat beslist hebben is je Macbook misschien wel gemaakt
 Tegen die tijd dat ze dat beslist hebben is je Macbook misschien wel gemaakt  

Therapia is voor mij juist het bekendste Ramirez nummer, staat op diverse compilaties die ik heb.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Grobbel het volgende:
Verder een hoop puzzelplaten (14 heb ik alleen maar gevonden omdat ik die 'stem' van Ramirez herkende van een veel bekendere hit, Panjabi MC + Theme from Magnum PI leverde al gauw het antwoord op bij 12), en soms ook stom toeval (ik luisterde naar een oudere switch compilatie van StuBru waar ineens dat nummer van Buraka Som Sistema voorbij kwam. Ken de band wel, heb zelfs een stukje live gezien ooit, maar dat nummer zei me niet meteen iets).

Die wilde ik er eerst instoppen. Alleen die heb ik op een verzamelaar staan als El Gallinero Of Terapia. En dat kwam ik verder nergens tegen, dus of dat nu net een andere versie is of een verkeerde titel op die cd is, weet ik niet. En aangezien in mijn gedachte Terapia de bekendere was, denk ik dan speel ik op zeker. Al had het origineel van Terapia ook al eens in een contest gezeten....dus dan maar de remix. Tja het leven van een contestmaker gaat niet altijd over rozen w.b. keuzes die gemaakt moeten wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:04 schreef Grobbel het volgende:
Ramirez herkende ik van deze, ook de enige top 40 hit die de act heeft gehad.

Goede vraag. Ik doe al mee sinds contest 3 en ik heb nog steeds geen patroon kunnen ontdekken waardoor er de ene keer veel en de andere keer weinig deelnemers zijn. Moeilijkheidsgraad speelt mee, maar met name voor het aantal inzendingen t.o.v. het aantal mensen dat "tvp't". Vaak is het ook een kwestie van puur toeval of je topic opvalt bij mensen die regelmatig meedoen. Ik zou haast denken dat een mailinglist naar "bekende" deelnemers nog voor de grootste opkomst zou kunnen zorgen. Er komen zo nu en dan mensen bij, en er vallen er ook enkele af (Trancelocator blijft wat dat betreft mijn grootste vraagteken, van Flamebringer weet ik dat hij nog steeds wel regelmatig meekijkt (halloquote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef Grobbel het volgende:
Heeft het trouwens wel zin om al op korte termijn een nieuwe contest online te knallen? Aangezien deze ook niet echt storm liep. Heb voorlopig ook niet echt inspiratie, maar als het moet kan ik wel wat in elkaar draaien in een week of zo.
 ), maar het even gezien heeft en het verder erg druk heeft), maar het is verder wel vaak een vaste kern.
 ), maar het even gezien heeft en het verder erg druk heeft), maar het is verder wel vaak een vaste kern.

haha. Maar toch weer eens een derde stek, hoppa
 haha. Maar toch weer eens een derde stek, hoppa  

Dank Jequote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef Sequencial het volgende:
Laevid, respect voor het thema van de contest en het werk dat je er in hebt gestopt!

Je zou toch denken dat je de paplepel wel ontgroeid was ten tijde van de release van 'Expo 2000'.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:22 schreef djkoelkast het volgende:
Kraftwerk wist ik meteen, maar dat is bij mij ook met de paplepel ingegoten.

joh, bedoelde de plaatjes en dergelijke, maar dat maakt vast niet zoveel uit.quote:Op maandag 26 april 2010 17:28 schreef Laevid het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij logisch. Of je moet de volgende ook contest 71 noemen

Ik heb zelf die van een contest een tijd terug gejat, aangezien daartussen contests zaten die plaatjes hadden die enkel bij die betreffende contest gebruikt konden worden. Maar als jij een nieuw idee hebt qua plaatjes en dat wil uitvoeren, ga je gang. Maar het hoeft niet.quote:Op maandag 26 april 2010 18:36 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
joh, bedoelde de plaatjes en dergelijke, maar dat maakt vast niet zoveel uit.

Openen in Audacity, opslaan als .wav, .wav openen in audacity en opslaan als mp3?quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:18 schreef Gitank2 het volgende:
Ik heb de contest zo goed als af, toch lijkt het alsof de tracktitels , ondanks alle info te verwijderen nog steeds weergegeven worden door de mediaspeler.
Even kijken hoe ik dat oplos.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |