Goedzo schatje!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef alors het volgende:
whut ik heb gewoon de fipo in de legendarische topicen dat op mobiel!
Dus Tjibbe heeft wel een Fok acountquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dus Tjibbe heeft wel een Fok acount
GoedeMIDDAG!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:39 schreef TIM-846 het volgende:
In dit topic moet ik natuurlijk ook gepost hebben
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef Pino112 het volgende:
Omg, kom er nu achter dat Tjitse Leemhuis en Tjibbe Tjibsma dezelfde persoon is!!
Omg, kom er nu achter dat Tjitse Leemhuis en Tjibbe Tjibsma dezelfde persoon is!!
Lekker op tijd...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
Geheimpje :Je lult!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(tevens schaamteloze tvp)Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
Geheimpje :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Martin Gaus is toch wel echt?!
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
Werd vorige week met St. Patrick's Day met een pint Guinness in een Ierse pub in Londen ook gedraaid. Wat wil een mens nog meer?quote:
oeh nicequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu richting Amsterdam. Vanavond Cranberries
Leuk, viel spaßquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu richting Amsterdam. Vanavond Cranberries
quote:Hi Flinke Namen fan,
We hebben iets leuks voor jou en je vrienden... check onderstaand bericht:
Zoals je misschien hebt gehoord, zijn wij genomineerd voor de 3FM Serious Talent Award 2010. Caro Emerald, Destine, Go Back To The Zoo, Valerius en wijzelf treden tijdens de 3FM Awards op 11 april in de Melkweg in Amsterdam op.
Wij vinden het natuurlijk heel belangrijk dat ook échte fans bij het optreden van ons aanwezig kunnen zijn, dus willen wij jou graag uitnodigen als onze gast. Dat betekend dat je geheel gratis naar de Serious Talent Awards kan. Wij regelen het!
Let op: Er zijn 50 plekken beschikbaar!
Vervoer is geen probleem: er vertrekken touringcars vanaf een centrale plek in het land... Des te meer fans uit jouw regio, des te groter de kans dat de touringcar in jouw buurt komt.
We gaan er een super leuke avond van maken met veel muziek, spektakel en rock en roll. Bij 3FM is het feest inmiddels het gesprek van de dag, we hebben er zin in!
Wil je erheen, mail dan even voor 24 maart naar saskia@3fm.nl en vergeet niet je naam, telefoonnummer, e-mail en woonplaats te vermelden. Heb je nog vrienden en vriendinnen die ook graag mee zouden willen? Laat het ons dan ook weten!
Zien we je daar? JA TOCH!
Zou kunnen of een van de volgende:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:36 schreef Bol_Wan het volgende:
wat zullen we vanavond eens requesten?![]()
Robbie Wiliams - Millenium?
Speciaal voor jou toegevoegd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/polls
Opposites gestemd natuurlijk
Coldplayquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou kunnen of een van de volgende:
Coldplay - 2000 Miles
Pretenders - 2000 Miles
Pulp - Disco 2000
Die hebben ze namelijk iig in Dalet staan.
hoop zelf op Two Door Cinema Club, maar denk dat Mumford of Lady Gaga de beste kans maaktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Pino112 het volgende:
Pretenders was toch een kerstnummer, dan zou die al afvallenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou kunnen of een van de volgende:
Coldplay - 2000 Miles
Pretenders - 2000 Miles
Pulp - Disco 2000
Die hebben ze namelijk iig in Dalet staan.
jarig.. maar Michiel was der ook gewoon dus dat zal wel gewoonquote:
Licht Uit, Flits aan dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:44 schreef alors het volgende:
Sleeping Satellite
Ik zat op de fiets tijdens Licht Uit, 200 km/u
Dat hele GeenStijl zooitje,,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:46 schreef Pino112 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/
Die poll rechts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ 5.03: Cora Emerald
!!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef Pino112 het volgende:
Caro die Soulsister zingtCora van MoraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ 5.03: Cora Emerald
!!
![]()
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
Huhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:39 schreef Brennel het volgende:
Whoei, in dit topic moet ik natuurlijk ook gepost hebben he?!![]()
(ik zie trouwens dat het vorige topic nog niet eens officieel dicht waskon nog 1 post bij.
Neuh, eerder moe van een dag werken... en nu ook weer door met een freelance projectje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een rust hier iedereen al bezopen op bed ofzo ?
U ook, meneer Venemaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:06 schreef MichielV het volgende:
Gefeliciteerd FOK!kers, 2000!
Oei, dat wordt dus binnen blijven vanavond. Roel is in de buurt...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit de HMH. Nog niet druk hierbinnen, maar Cranberries-concert was ook niet uitverkocht.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oei, dat wordt dus binnen blijven vanavond. Roel is in de buurt...
U ook ! Top dat je hier nog steeds post en ook al zo'n lange periode. Oudegardequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:06 schreef MichielV het volgende:
Gefeliciteerd FOK!kers, 2000!
Veel plezier Roel ! Ik red het net niet om die kant nu nog op te komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit de HMH. Nog niet druk hierbinnen, maar Cranberries-concert was ook niet uitverkocht.
Niet Coldplayquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je Coldplay - 2000 Miles draaien?
Past wel mooi bij dit topic
ik hoop mumford maar denk ou est le swimming poolquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Pino112 het volgende:
En m'n eerste post daarin (de 12e)quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:14 schreef greatgonzo het volgende:
Tegen kerst houd 3FM z\'n, zowat weer jaarlijkse, actieweek voor het goede doel. Dit jaar gaat de opbrengst uit het glazen huis naar de actie tegen landmijnen.
Nu hoorde ik dat je schijnbaar kan stemmen welke drie dj\'s je erin wilt hebben. Maar waar kan dit, ik kan diet niet op de site vinden.
En laten we dit topic dan meteen gebruiken om jou voorkeur te noemen.
- Giel, onbetwist de leukste van 3FM
- Gerard Ekdom, hij was vorig jaar voor het eerst, en deed het erg leuk vond ik. Bij hem merk je echt de beleving.
- Sander Lantinga, vind het s\'middags een erg leuk programma, maar misschien is die zonder Coen Swijnenberg minder grappig.
Als het maar niet Claudia de Brey wordt!
[/ouwekoeien]quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:04 schreef Cee het volgende:
Ze mogen iedereen er in mikken, als ze Eddy Zoey en die irritante sidekick van 'm maar ver, ver uit de buurt houden.
Mijn voorkeur gaat uit naar Giel (niet m'n meest favoriete dj maar hij zet zich naar mijn gevoel toch het meeste in voor het project), Gerard en Sander Lantinga. Sander de Heer mag ook.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:03 schreef Cee het volgende:
Even voor good old times' sake de allereerste post uit het allereerste 3fm topic:
[..]
Een kerstplaat nu?! No thanksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Kan je Coldplay - 2000 Miles draaien?
Past wel mooi bij dit topic
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Eigenlijk moet de dikste felicitatie gaan naar Hans, zonder hem waren we nu nog niet op de helft geweest
En toch ook wel het feit dat er 3fm dj's hier posten/hebben gepost en wij, stelletje fame-ho's dat we zijn, met enige regelmaat met naam en toenaam door de ether worden gezwengeld.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Eigenlijk moet de dikste felicitatie gaan naar Hans, zonder hem waren we nu nog niet op de helft geweest
Ja, respect voor alle dj's die hier nog durven komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
En toch ook wel het feit dat er 3fm dj's hier posten/hebben gepost en wij, stelletje fame-ho's dat we zijn, met enige regelmaat met naam en toenaam door de ether worden gezwengeld.
Thnx.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier Roel ! Ik red het net niet om die kant nu nog op te komen.
Ga je tijdens Linger steeds 'rechter' zingen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Zaal is nu wel redelijk vol. Gelukkig lekker wat tussenruimte.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je tijdens Linger steeds 'rechter' zingen?
Hansquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Nou, dan waren we nu zo rond topic 1750, dus niet de helft, maar indirect draagt hij volgens mij ook veel bij (dus mensen die op zijn berichten reageren). Maar eigenlijk iedereen gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef themauster het volgende:
Hans![]()
Eigenlijk moet er speciaal voor Hans even Queen worden gedraaid
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
Owja voor de Ziggo kijkers vanaf 1 juni komt Peble TV op de kabel bij ziggo, een kanaal met tekenfilms/filmpjes van vroeger zoals Bassie&Adriaan Boes, Alfred J. Kwak, Anton, Seabert, Bamboe Beren, Er was eens de mens, Foofur en de Bluffers
Eindelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
Owja voor de Ziggo kijkers vanaf 1 juni komt Peble TV op de kabel bij ziggo, een kanaal met tekenfilms/filmpjes van vroeger zoals Bassie&Adriaan Boes, Alfred J. Kwak, Anton, Seabert, Bamboe Beren, Er was eens de mens, Foofur en de Bluffers
Nou nou zo kan 'ie wel weerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Goed plan om Queen te draaienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef themauster het volgende:
Hans![]()
Eigenlijk moet er speciaal voor Hans even Queen worden gedraaid
Ah, het kanaal van de voormalig eigenaar van Kindernet. Ik vroeg me al af wanneer dat beschikbaar zou komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
Maakt mij echt niet uit hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welk nummer wil je?
Zal ik hem even requesten
Aaah dat is supervet!! Ik hoop dat Teddy Ruxpin ook komtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
Nou... eigenlijk is dat de eerste post van de voorloper van deze reeks. Het eerste topic zelf kwam pas na Serious Request van dat jaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:03 schreef Cee het volgende:
Even voor good old times' sake de allereerste post uit het allereerste 3fm topic:
[..]
En m'n eerste post daarin (de 12e)
[..]
[/ouwekoeien]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maakt mij echt niet uit hoor. Don't Stop Me Now is altijd wel prettig.
Ah, ben jij dat. Ik zag al een mailtje 'PatrickW is now following @3FMFan' langs komen vandaag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
@metmichiel @michielveenstra Zou je #Queen - Don't Stop Me Now willen draaien voor ons lieve Fok!kertjes? Met name voor @HansieJ
just now from Chromed Bird
Tof !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
@metmichiel @michielveenstra Zou je #Queen - Don't Stop Me Now willen draaien voor ons lieve Fok!kertjes? Met name voor @HansieJ
ironischquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
Eerst Get Get Down van Paul Johnson, die in een rolstoel zit, en nu Run van Snow Patrol.
Ja kloptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat. Ik zag al een mailtje 'PatrickW is now following @3FMFan' langs komen vandaag.
Nice, weer wat mensen om te followenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
en nog een follower erbij nuquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat. Ik zag al een mailtje 'PatrickW is now following @3FMFan' langs komen vandaag.
Die blauwe vogelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
beter je huiswerk doen :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nou, dan waren we nu zo rond topic 1750, dus niet de helft, maar indirect draagt hij volgens mij ook veel bij (dus mensen die op zijn berichten reageren). Maar eigenlijk iedereen gefeliciteerd
ik ben die vogel met een glas bierquote:
draaide die ook hard in de auto vanmiddag , alleen door die file kon ik die uitspraak niet waarmakenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Tripplepost; ben dit nummer nu alweer zat... verveelt snel!
Superquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:49 schreef Pino112 het volgende:
metmichiel
@PatrickWobben Misschien straks bij de Request. Ik zet m vast op de lijst! Thanks!
less than 1 minute ago in reply to PatrickWobben from TweetDeck![]()
![]()
![]()
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, over 3 dagen al weer een nieuwe
Ik gebruikt meestal http://m.twitstat.com/ en dat werkt best nice.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, wat gebruiken jullie om te twitteren vanaf je foon?
Ik gebruikte slandr.net, maar kan er niet meer mee inloggen![]()
ik kan helemaal niet twitteren vanaf mijn foonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, wat gebruiken jullie om te twitteren vanaf je foon?
Ik gebruikte slandr.net, maar kan er niet meer mee inloggen![]()
En wij het niet van willen wetenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
VeenstraDraait gewoon even het lange intro van de nieuwe Muse plaat. Zo hoort het! Kippenvel op plaatsen waarvan je het niet zou verwachten
Timo !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Party topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muse
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:
Waarrr?quote:
Maggik nu een glaasje roosvicee dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, over 3 dagen al weer een nieuwe
Mag ik pompen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maggik nu een glaasje roosvicee dan?
thanx, ik check m ff!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gebruikt meestal http://m.twitstat.com/ en dat werkt best nice.
Blijkbaar op Sziget festivalquote:
Ah, zat ff niet zo goed te luisterenquote:
Ik voel een generatiekloof....quote:
Ow, rightquote:
die ouwe?? nee tochquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef borisz het volgende:
Toch maar even posten in #2000.
Tentamen vermogensrecht ging goed, belastingrecht iets minder.
Jwel, maar dan een fragmentje ervan. Pakken ze 't fotoboek erbij en doen ze een terugblik. En dan zeggen de huidige kindjes iets van "hij heeft nog van die kleine beentjes he?"quote:
Hij heeft nog 20 minutenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:49 schreef Pino112 het volgende:
metmichiel
@PatrickWobben Misschien straks bij de Request. Ik zet m vast op de lijst! Thanks!
less than 1 minute ago in reply to PatrickWobben from TweetDeck![]()
![]()
![]()
De clip is koningquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Captain_Slow het volgende:
Vroegâh heb ik deze turbo kneiter van den popgroep Gnarls Barkley helemaal grijs gedraaid
We zouden deze week eigenlijk ook al een goede plaat als MH moeten hebben, normaal is het een week een slechte, dan een goede, maar nu hebben ze twee slechte achter elkaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
The Cave
Mag ik alvast oefenen voor vrijdag? 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit ! Zou tof zijn.
Laatste 2 megahits kunnen mij ook niet echt boeienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:51 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
We zouden deze week eigenlijk ook al een goede plaat als MH moeten hebben, normaal is het een week een slechte, dan een goede, maar nu hebben ze twee slechte achter elkaar.
Niet die kut Jurk![]()
Queen was ook meer voor iedereen hiero. Naja, andere keer dan maarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef alors het volgende:
Geen Marijke en geen Eric![]()
En geen Queen voor Hans![]()
Ik dacht eerst ook dat het maar een persoon wasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef alors het volgende:
Ik kwam er trouwens laatst pas achter dat die Cee-lo de zanger van Gnarls Barkley is. Ik dacht dat Gnarls gewoon een persoon was, en vond het al zo toevallig dat er 2 mensen waren met zo'n opvallende stem![]()
Hij heeft trouwens echt zo'n sneue verwende dochter, was ooit bij My Sweet Sixteen, wat een gedrocht![]()
Sorry jongens, het paste ff niet -- vond Mumford & Sons (en veel andere requests) net ff wat meer nu. Maar ik hou wel van julliequote:
Hij zal zeker kijken wat hij voor je kan doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Queen was ook meer voor iedereen hiero. Naja, andere keer dan maar
Wij ook van jou hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Sorry jongens, het paste ff niet -- vond Mumford & Sons (en veel andere requests) net ff wat meer nu. Maar ik hou wel van jullie
Annemiekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Maar Rudy dus met 3 Voor 12?? Zat niet echt op te letten![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga dr ook weer vandoooooooooooooooor!
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
ik ook, maar even wat uitzendinggemistjes kijken en dan vroeg onder de wol, morgen weer vroeg!quote:
Mumford & Sons was ook heel prettig hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Sorry jongens, het paste ff niet -- vond Mumford & Sons (en veel andere requests) net ff wat meer nu. Maar ik hou wel van jullie
Doei !!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Is dit topic nu nog steeds niet gecrashed, en gereset naar 1?
Haar playlist is goed bezigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Tim Knol ! Annemieke is idd echt goed bezig
Valt me niet tegen neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Tim Knol ! Annemieke is idd echt goed bezig
Dat komt pas als het over 9000 is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Is dit topic nu nog steeds niet gecrashed, en gereset naar 1?
Mijn favo nummer van de 00's.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ja Pienjooooo ik bedoel jouPienjo is een lieve foogel
Maar het is hier toch elke dag feest?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
Nog maar ruim 30 posts mensen dan is het feest voorbij
Eens!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
Dan is ze nog steeds een lekker mokkel Florisch
Niet Moken, lekker woken zeg ik altijd maar.
Tof!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, dat concert stond als een huis. Damn. Volgend jaar weer met nieuw album, aldus Dolores.![]()
das een mooie mededelingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, dat concert stond als een huis. Damn. Volgend jaar weer met nieuw album, aldus Dolores.![]()
Gemistquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef ScottTracy het volgende:
Volgens mij komt na dit liedje Licht Uit.
En ik zei het nog wel 2 minuten van tevoren, let dan op!!quote:
Ik was ff benedenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En ik zei het nog wel 2 minuten van tevoren, let dan op!!
Die zie ik hier ook met helder weer, wel als een klein stokjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
Uitzicht op de Martinitoren. Ben nu al verliefd
Tof manquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pfffff ben kapot !!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
Hans ninja edit zich een slag in de ronte
Straks als ik het gordijn open dan zie ik 'm weerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zie ik hier ook met helder weer, wel als een klein stokje
Ze is FANTASTISCH bezigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Florence en der Machientje ook nog, Annemiek is goed bezig
Keb wel eens anders meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Florence en der Machientje ook nog, Annemiek is goed bezig
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef Brennel het volgende:
Nog even een "welterusten" in dit jubileumtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |