Niet Coldplayquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je Coldplay - 2000 Miles draaien?
Past wel mooi bij dit topic
ik hoop mumford maar denk ou est le swimming poolquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/polls
Opposites gestemd natuurlijk
En m'n eerste post daarin (de 12e)quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:14 schreef greatgonzo het volgende:
Tegen kerst houd 3FM z\'n, zowat weer jaarlijkse, actieweek voor het goede doel. Dit jaar gaat de opbrengst uit het glazen huis naar de actie tegen landmijnen.
Nu hoorde ik dat je schijnbaar kan stemmen welke drie dj\'s je erin wilt hebben. Maar waar kan dit, ik kan diet niet op de site vinden.
En laten we dit topic dan meteen gebruiken om jou voorkeur te noemen.
- Giel, onbetwist de leukste van 3FM
- Gerard Ekdom, hij was vorig jaar voor het eerst, en deed het erg leuk vond ik. Bij hem merk je echt de beleving.
- Sander Lantinga, vind het s\'middags een erg leuk programma, maar misschien is die zonder Coen Swijnenberg minder grappig.
Als het maar niet Claudia de Brey wordt!
[/ouwekoeien]quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:04 schreef Cee het volgende:
Ze mogen iedereen er in mikken, als ze Eddy Zoey en die irritante sidekick van 'm maar ver, ver uit de buurt houden.
Mijn voorkeur gaat uit naar Giel (niet m'n meest favoriete dj maar hij zet zich naar mijn gevoel toch het meeste in voor het project), Gerard en Sander Lantinga. Sander de Heer mag ook.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:03 schreef Cee het volgende:
Even voor good old times' sake de allereerste post uit het allereerste 3fm topic:
[..]
Een kerstplaat nu?! No thanksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Kan je Coldplay - 2000 Miles draaien?
Past wel mooi bij dit topic
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Eigenlijk moet de dikste felicitatie gaan naar Hans, zonder hem waren we nu nog niet op de helft geweest
En toch ook wel het feit dat er 3fm dj's hier posten/hebben gepost en wij, stelletje fame-ho's dat we zijn, met enige regelmaat met naam en toenaam door de ether worden gezwengeld.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Eigenlijk moet de dikste felicitatie gaan naar Hans, zonder hem waren we nu nog niet op de helft geweest
Ja, respect voor alle dj's die hier nog durven komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
En toch ook wel het feit dat er 3fm dj's hier posten/hebben gepost en wij, stelletje fame-ho's dat we zijn, met enige regelmaat met naam en toenaam door de ether worden gezwengeld.
Thnx.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier Roel ! Ik red het net niet om die kant nu nog op te komen.
Ga je tijdens Linger steeds 'rechter' zingen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Zaal is nu wel redelijk vol. Gelukkig lekker wat tussenruimte.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je tijdens Linger steeds 'rechter' zingen?
Hansquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Nou, dan waren we nu zo rond topic 1750, dus niet de helft, maar indirect draagt hij volgens mij ook veel bij (dus mensen die op zijn berichten reageren). Maar eigenlijk iedereen gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef themauster het volgende:
Hans![]()
Eigenlijk moet er speciaal voor Hans even Queen worden gedraaid
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
Owja voor de Ziggo kijkers vanaf 1 juni komt Peble TV op de kabel bij ziggo, een kanaal met tekenfilms/filmpjes van vroeger zoals Bassie&Adriaan Boes, Alfred J. Kwak, Anton, Seabert, Bamboe Beren, Er was eens de mens, Foofur en de Bluffers
Eindelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
Owja voor de Ziggo kijkers vanaf 1 juni komt Peble TV op de kabel bij ziggo, een kanaal met tekenfilms/filmpjes van vroeger zoals Bassie&Adriaan Boes, Alfred J. Kwak, Anton, Seabert, Bamboe Beren, Er was eens de mens, Foofur en de Bluffers
Nou nou zo kan 'ie wel weerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Goed plan om Queen te draaienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef themauster het volgende:
Hans![]()
Eigenlijk moet er speciaal voor Hans even Queen worden gedraaid
Ah, het kanaal van de voormalig eigenaar van Kindernet. Ik vroeg me al af wanneer dat beschikbaar zou komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
Maakt mij echt niet uit hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welk nummer wil je?
Zal ik hem even requesten
Aaah dat is supervet!! Ik hoop dat Teddy Ruxpin ook komtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef themauster het volgende:
Nou... eigenlijk is dat de eerste post van de voorloper van deze reeks. Het eerste topic zelf kwam pas na Serious Request van dat jaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:03 schreef Cee het volgende:
Even voor good old times' sake de allereerste post uit het allereerste 3fm topic:
[..]
En m'n eerste post daarin (de 12e)
[..]
[/ouwekoeien]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |