SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ 5.03: Cora Emerald
!!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef Pino112 het volgende:
Caro die Soulsister zingtCora van MoraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ 5.03: Cora Emerald
!!
![]()
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
Huhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:39 schreef Brennel het volgende:
Whoei, in dit topic moet ik natuurlijk ook gepost hebben he?!![]()
(ik zie trouwens dat het vorige topic nog niet eens officieel dicht waskon nog 1 post bij.
Neuh, eerder moe van een dag werken... en nu ook weer door met een freelance projectje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een rust hier iedereen al bezopen op bed ofzo ?
U ook, meneer Venemaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:06 schreef MichielV het volgende:
Gefeliciteerd FOK!kers, 2000!
Oei, dat wordt dus binnen blijven vanavond. Roel is in de buurt...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit de HMH. Nog niet druk hierbinnen, maar Cranberries-concert was ook niet uitverkocht.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oei, dat wordt dus binnen blijven vanavond. Roel is in de buurt...
U ook ! Top dat je hier nog steeds post en ook al zo'n lange periode. Oudegardequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:06 schreef MichielV het volgende:
Gefeliciteerd FOK!kers, 2000!
Veel plezier Roel ! Ik red het net niet om die kant nu nog op te komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit de HMH. Nog niet druk hierbinnen, maar Cranberries-concert was ook niet uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |