Ik dacht eerst ook dat het maar een persoon wasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef alors het volgende:
Ik kwam er trouwens laatst pas achter dat die Cee-lo de zanger van Gnarls Barkley is. Ik dacht dat Gnarls gewoon een persoon was, en vond het al zo toevallig dat er 2 mensen waren met zo'n opvallende stem![]()
Hij heeft trouwens echt zo'n sneue verwende dochter, was ooit bij My Sweet Sixteen, wat een gedrocht![]()
Sorry jongens, het paste ff niet -- vond Mumford & Sons (en veel andere requests) net ff wat meer nu. Maar ik hou wel van julliequote:
Hij zal zeker kijken wat hij voor je kan doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Queen was ook meer voor iedereen hiero. Naja, andere keer dan maar
Wij ook van jou hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Sorry jongens, het paste ff niet -- vond Mumford & Sons (en veel andere requests) net ff wat meer nu. Maar ik hou wel van jullie
Annemiekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Maar Rudy dus met 3 Voor 12?? Zat niet echt op te letten![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga dr ook weer vandoooooooooooooooor!
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
ik ook, maar even wat uitzendinggemistjes kijken en dan vroeg onder de wol, morgen weer vroeg!quote:
Mumford & Sons was ook heel prettig hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Sorry jongens, het paste ff niet -- vond Mumford & Sons (en veel andere requests) net ff wat meer nu. Maar ik hou wel van jullie
Doei !!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Is dit topic nu nog steeds niet gecrashed, en gereset naar 1?
Haar playlist is goed bezigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Tim Knol ! Annemieke is idd echt goed bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |