Ik voel een generatiekloof....quote:
Ow, rightquote:
die ouwe?? nee tochquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef borisz het volgende:
Toch maar even posten in #2000.
Tentamen vermogensrecht ging goed, belastingrecht iets minder.
Jwel, maar dan een fragmentje ervan. Pakken ze 't fotoboek erbij en doen ze een terugblik. En dan zeggen de huidige kindjes iets van "hij heeft nog van die kleine beentjes he?"quote:
Hij heeft nog 20 minutenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:49 schreef Pino112 het volgende:
metmichiel
@PatrickWobben Misschien straks bij de Request. Ik zet m vast op de lijst! Thanks!
less than 1 minute ago in reply to PatrickWobben from TweetDeck![]()
![]()
![]()
De clip is koningquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Captain_Slow het volgende:
Vroegâh heb ik deze turbo kneiter van den popgroep Gnarls Barkley helemaal grijs gedraaid
We zouden deze week eigenlijk ook al een goede plaat als MH moeten hebben, normaal is het een week een slechte, dan een goede, maar nu hebben ze twee slechte achter elkaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
The Cave
Mag ik alvast oefenen voor vrijdag? 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit ! Zou tof zijn.
Laatste 2 megahits kunnen mij ook niet echt boeienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:51 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
We zouden deze week eigenlijk ook al een goede plaat als MH moeten hebben, normaal is het een week een slechte, dan een goede, maar nu hebben ze twee slechte achter elkaar.
Niet die kut Jurk![]()
Queen was ook meer voor iedereen hiero. Naja, andere keer dan maarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef alors het volgende:
Geen Marijke en geen Eric![]()
En geen Queen voor Hans![]()
Ik dacht eerst ook dat het maar een persoon wasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef alors het volgende:
Ik kwam er trouwens laatst pas achter dat die Cee-lo de zanger van Gnarls Barkley is. Ik dacht dat Gnarls gewoon een persoon was, en vond het al zo toevallig dat er 2 mensen waren met zo'n opvallende stem![]()
Hij heeft trouwens echt zo'n sneue verwende dochter, was ooit bij My Sweet Sixteen, wat een gedrocht![]()
Sorry jongens, het paste ff niet -- vond Mumford & Sons (en veel andere requests) net ff wat meer nu. Maar ik hou wel van julliequote:
Hij zal zeker kijken wat hij voor je kan doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Queen was ook meer voor iedereen hiero. Naja, andere keer dan maar
Wij ook van jou hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Sorry jongens, het paste ff niet -- vond Mumford & Sons (en veel andere requests) net ff wat meer nu. Maar ik hou wel van jullie
Annemiekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Maar Rudy dus met 3 Voor 12?? Zat niet echt op te letten![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga dr ook weer vandoooooooooooooooor!
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
ik ook, maar even wat uitzendinggemistjes kijken en dan vroeg onder de wol, morgen weer vroeg!quote:
Mumford & Sons was ook heel prettig hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Sorry jongens, het paste ff niet -- vond Mumford & Sons (en veel andere requests) net ff wat meer nu. Maar ik hou wel van jullie
Doei !!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Is dit topic nu nog steeds niet gecrashed, en gereset naar 1?
Haar playlist is goed bezigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Tim Knol ! Annemieke is idd echt goed bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |