quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maakt mij echt niet uit hoor. Don't Stop Me Now is altijd wel prettig.
Ah, ben jij dat. Ik zag al een mailtje 'PatrickW is now following @3FMFan' langs komen vandaag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
@metmichiel @michielveenstra Zou je #Queen - Don't Stop Me Now willen draaien voor ons lieve Fok!kertjes? Met name voor @HansieJ
just now from Chromed Bird
Tof !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
@metmichiel @michielveenstra Zou je #Queen - Don't Stop Me Now willen draaien voor ons lieve Fok!kertjes? Met name voor @HansieJ
ironischquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
Eerst Get Get Down van Paul Johnson, die in een rolstoel zit, en nu Run van Snow Patrol.
Ja kloptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat. Ik zag al een mailtje 'PatrickW is now following @3FMFan' langs komen vandaag.
Nice, weer wat mensen om te followenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
en nog een follower erbij nuquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat. Ik zag al een mailtje 'PatrickW is now following @3FMFan' langs komen vandaag.
Die blauwe vogelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
beter je huiswerk doen :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nou, dan waren we nu zo rond topic 1750, dus niet de helft, maar indirect draagt hij volgens mij ook veel bij (dus mensen die op zijn berichten reageren). Maar eigenlijk iedereen gefeliciteerd
ik ben die vogel met een glas bierquote:
draaide die ook hard in de auto vanmiddag , alleen door die file kon ik die uitspraak niet waarmakenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Tripplepost; ben dit nummer nu alweer zat... verveelt snel!
Superquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:49 schreef Pino112 het volgende:
metmichiel
@PatrickWobben Misschien straks bij de Request. Ik zet m vast op de lijst! Thanks!
less than 1 minute ago in reply to PatrickWobben from TweetDeck![]()
![]()
![]()
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, over 3 dagen al weer een nieuwe
Ik gebruikt meestal http://m.twitstat.com/ en dat werkt best nice.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, wat gebruiken jullie om te twitteren vanaf je foon?
Ik gebruikte slandr.net, maar kan er niet meer mee inloggen![]()
ik kan helemaal niet twitteren vanaf mijn foonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, wat gebruiken jullie om te twitteren vanaf je foon?
Ik gebruikte slandr.net, maar kan er niet meer mee inloggen![]()
En wij het niet van willen wetenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
VeenstraDraait gewoon even het lange intro van de nieuwe Muse plaat. Zo hoort het! Kippenvel op plaatsen waarvan je het niet zou verwachten
Timo !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Party topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muse
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:
Waarrr?quote:
Maggik nu een glaasje roosvicee dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, over 3 dagen al weer een nieuwe
Mag ik pompen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maggik nu een glaasje roosvicee dan?
thanx, ik check m ff!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gebruikt meestal http://m.twitstat.com/ en dat werkt best nice.
Blijkbaar op Sziget festivalquote:
Ah, zat ff niet zo goed te luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |