Hoezo dat dan? Zolang je die shit niet frituurtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef wise het volgende:
Ook al flikker je groente in pastasaus, het blijft ongezond.
het is gewoon hetzelfde als een patat mayo nemen en daarnaast een cola light.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Zolang je die shit niet frituurt
Sla smaakt ook nergens naar!! Bah... Alleen met gebakken spekjes, pijnboompitten en veel dressing is t best te eten,,,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mijn vriendin vreet altijd een bak sla erbij, maakt niet uit bij welk eten altijd staat er een bak konijnenvoer aan tafel.
Nee, want cola light voegt niks toe, groente wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef wise het volgende:
[..]
het is gewoon hetzelfde als een patat mayo nemen en daarnaast een cola light.
Lekkere sla met een beetje dressing is hartstikke lekker (en gezond!).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Sla smaakt ook nergens naar!! Bah... Alleen met gebakken spekjes, pijnboompitten en veel dressing is t best te eten,,,
Wijfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Alleen met gebakken spekjes, pijnboompitten en veel dressing is t best te eten,,,
Volgens mijn gaat er altijd wel een gare saus overheen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Sla smaakt ook nergens naar!! Bah... Alleen met gebakken spekjes, pijnboompitten en veel dressing is t best te eten,,,
Vooral om deze redenquote:
Het is bijna een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef ParanormalActivities het volgende:
In een kant en klare (lees: erg lekkere)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef ParanormalActivities het volgende:
Ik eet wel groente naast een stukje vlees maar ga niet in uitbalanceerde gerechten extra groente proppen!!
Daar hebben die oude wjiffies in Italie anders jaren aan gewerkt hoor om de ideale smaak te verkrijgen en dan gaat je vrouw/vriendin er doodleuk wat onkruid bij mikken? Ik noem dat respectloos!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kant en klare pastasaus een uigebalanceerd gerecht noemen
nee want konijnen fokken als ... tja.. konijnen. maar dat kan je lang niet van alle vrouwen zeggen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen zijn eigenlijk...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das helemaal t toppunt idd... SOEPgroente erbij kwakken, van die harde wortel bonken enzo...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef Biffkoffie het volgende:
klopt.. er moet altijd wel wat bij... gezeik.. maak voor mij maar een apart bakkie zonder SOEPgroenten door me pasta..
Inderdaad, zeker met pasta erbij.:')quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:23 schreef zovty het volgende:
Het is bijna een contradictio in terminis.
Als een vrouw eet als een konijn, maar niet neukt als een konijn, is het heel snel exit!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:27 schreef chrasH het volgende:
[..]
nee want konijnen fokken als ... tja.. konijnen. maar dat kan je lang niet van alle vrouwen zeggen.
voor de rest een terechte klacht..
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een vrouw eet als een konijn, maar niet neukt als een konijn, is het heel snel exit!
Ja, zo schattig is mijn vrouw ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
koude chilisausquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Volgens mijn gaat er altijd wel een gare saus overheen.
Is je vrouw klein, harig en heeft een wipneusje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, zo schattig is mijn vrouw ook!![]()
En nee, ik ga geen foto's posten!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef defibrillator het volgende:
Omdat ze denken dat ze dan geen kanker krijgen, uiteindelijk krijgen ze gewoon borstkanker o.i.d.
Wat een ongelooflijke kankerpostquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat het niet lekker is...?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:07 schreef Rookert het volgende:
Gast, verse groenten in zo'n pastasaus zijn fucking lekker, wat is je probleem
Anders toon je even aan dat je niet één, maar twee chromosoompjes teveel hebt...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:17 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke kankerpost
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Absoluut. Nou, ze is ietsje groter.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is je vrouw klein, harig en heeft een wipneusje?
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mijn vriendin vreet altijd een bak sla erbij, maakt niet uit bij welk eten altijd staat er een bak konijnenvoer aan tafel.
SOEPgroenten in de pastasaus??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:32 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Das helemaal t toppunt idd... SOEPgroente erbij kwakken, van die harde wortel bonken enzo...
In een kant en klare (lees: erg lekkere) pastasaus
Whahaha... dit bericht had door mijn vriend gepost kunnen zijn. Wij hebben ook een(niet gering) verschil van mening over de normale hoeveelheid groente in een gerecht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef ParanormalActivities het volgende:
Waarom willen vrouwen toch altijd overal groenten in smijten?? In een kant en klare (lees: erg lekkere) pastasaus bv. moeten er weer extra champigons en paprika en andere zooi in gedaan worden "want anders is het niet gezond" !?? Rot op met je groente! Ik eet wel groente naast een stukje vlees maar ga niet in uitbalanceerde gerechten extra groente proppen!! Vitamines zijn overschat!
Klacht: Extra groentes in gerechten die dit niet nodig hebben
Geen saus met groenten maar groenten met sausquote:
Omdat het kanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef ParanormalActivities het volgende:
Waarom willen vrouwen toch altijd overal groenten in smijten?
Knorr saus over de spaghetti is anders hartstikke lekker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef Nico_Galijk het volgende:
Alleen kant en klare pastasaus over de spaghettiBen je pauper ofzo? Je drinkt zeker ook oploskoffie en bier uit blik.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beginnerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef Maikuuul het volgende:
Pasta zonder groenters
Je eet toch ook geen gehaktbal zonder mosterd ofwel ?
Mensen die curry bij een gehaktbal eten
Mensen die mayonaise bij een gehaktbal eten
Nederlandse gierige krenten die geen saus bij de gehaktbal pakken want "ik ga toch geen 25 cent betalen voor wat mayonaise/curry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ik heb nog nooit een "broodje bal" ( zo'n gaar woord trouwens ) met groente gezien maar goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Beginner
Broodje bal met mayo. Het enige wat beter is, is een broodje bal met mayo, zonder groente.
daarom kom ik niet van die gast af.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:03 schreef Fascination het volgende:
Echte mannen eten geen groente en fruit en sterven aan scheurbuik.
Het is al eerder gezegd maar: CHAMIPGNONS ZIJN GEEN GROENTE!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef RTB het volgende:
Paprika, ui, tomaat of prei kan ik wel waarderen.....maar champignons zijn wel zo waardeloos, dat mag uberhaupt geen groente heten.
De rest vitamine C die in Rum zit nog van het suikerriet is voldoende om scheurbuik te voorkomen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:03 schreef Fascination het volgende:
Echte mannen eten geen groente en fruit en sterven aan scheurbuik.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:16 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
De helft van het topic zijn van die types die op hyves bij favoriete gerecht "kebab of mac donalds" hebben staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door RichCalibier op 24-03-2010 01:57:36 ]Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
*pijl en boog pakt*quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:23 schreef RichCalibier het volgende:
Omdat ze toch genoeg overhouden voor hunzelf , net als fruit!![]()
[ afbeelding ]
Dat komt me bekend voor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:00 schreef sjaak_trekbek het volgende:
SUPER herkenbaar!
Ik sms elke dag naar mn moeder wat we eten. Soms is dat bijvoorbeeld shoarma. Dan zit ik in de bus al te schuimbekken met mn gedachte bij zo'n overheerlijk broodje met verse salade en een kilo knoflooksaus!!!
Kom ik thuis, staat daar een grote ovenschaal met boontjes, aardappelen, kaas en weet ik wat allemaal erbij.
Daartussen zit ook het shoarma verstopt waar ik zo'n zin in had.
GVD DOOS, elke keer scheld ik er weer uit maar ze blijft een vrouw dus leert het nooit.
x
Op zo'n moment wil je toch spontaan wel fruit eten..quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:23 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Twee Koreaanse appels en een toetje na.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:23 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat komt omdat ze geen reet uitvoerenquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Daarom leven vrouwen wat langer.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat ze geen reet uitvoeren
schattig en lief?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Konijnen kunnen niet praten en dus zeker niet zeuren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pas maar op als er morgen een pakketje bij je wordt bezorgd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Konijnen kunnen wel geluid maken als hun leven uit hun longen wordt geperst door een boa-constrictor.
Bron: Youtube.
Best te kanenquote:
Waarom willen vrouwen toch altijd overal groenten in smijten?? In een kant en klare (lees: erg lekkere) pastasaus bv. moeten er weer extra champigons en paprika en andere zooi in gedaan worden "want anders is het niet gezond" !?? Rot op met je groente! Ik eet wel groente naast een stukje vlees maar ga niet in uitbalanceerde gerechten extra groente proppen!! Vitamines zijn overschat!
Klacht: Extra groentes in gerechten die dit niet nodig hebben
Dit is een eigen KLB-topic waard!quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:54 schreef robber57 het volgende:
[..]
Dat dus, en vooral sinds alle supers van die roerbak pakketten verkopen , en dan zijn de "italiaanse" pakketen op, krijg je pasta met een bami/nasi pakket er door, zit je pasta met tauge te vreten![]()
En ze willen ook altijd kussentjes op de bank/bed hebben, oprotten met die zooi!
Quote self = fail, maartoch!quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is een eigen KLB-topic waard!
Saus uit een potje is sowieso faal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 05:49 schreef jitzzzze het volgende:
welke uitgebalanceerde kant en klaar saus bedoeld TS? Ik ken er een boel, en stuk voor stuk zijn ze zo uit het potje niet te vreten
Ik koop het in een zak van Bertolli, dus niet uit pot! En die is toevallig zeer goed te vreten! Daar hoef je niet extra zooi in te smijten. Alleen van die nepchefs die elke dag naar "over de kook" en " wie is de chef" kijken, zijn zo culinair verantwoord dat ze de "variatie tip" achter op de zak gaan lezen en er dan een extra tomaat en paprika doorheen prakken....quote:Op woensdag 24 maart 2010 05:49 schreef jitzzzze het volgende:
welke uitgebalanceerde kant en klaar saus bedoeld TS? Ik ken er een boel, en stuk voor stuk zijn ze zo uit het potje niet te vreten
Ondertitel van Nine Inch Nails?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:17 schreef Demise het volgende:
Groentes zijn lekker. En gezond. Bovendien is vooral het idee van gezond eten erg belangrijk.
Die kruidenmix gebruikt mijn moeder ook altijdquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:58 schreef Leso_Varen het volgende:
Gewoon zo'n zakje kruidenmix van Honig of Knorr of whatever, en dan een buttload aan groente er doorheen gooien! Veel lekkerder wordt je pasta niet!
groentes zijn super lekker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:04 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ondertitel van Nine Inch Nails?![]()
Groentes zijn niet lekker, mensen proberen zichzelf altijd te overtuigen dat groente lekker is omdat het gezond is.
Ik denk dat best wat mensen het nog wel kunnen, maar het kost gewoon veel tijd om echt goed zelf te koken. Daar heb ik gewoon geen tijd voor, om nog even een uur lang in de keuken te staan om mijn eigen pastasaus te maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef gameniet het volgende:
toch wel jammer dat de meeste nederlanders niet meer kunnen koken...
en dan bedoel ik niet een knor pakje kopen en de ingredienten erbij flikkeren
Neuh, dat is omdat ze niet werken, en als ze dat wel doen, het in deeltijd doenquote:
Niets mis met een salade erbij, maar soepgroente of spruiten door de pastasaus, dat is verschrikkelijk, net als wortels en bloemkool door de nasi.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef Adelante het volgende:
Herkenbaar, vaak als ik iets makkelijks heb gemaakt moet er toch nog een salade bij*zucht*
je kunt ook in een keer veel saus maken en dat in bakjes in de vriezer doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik denk dat best wat mensen het nog wel kunnen, maar het kost gewoon veel tijd om echt goed zelf te koken. Daar heb ik gewoon geen tijd voor, om nog even een uur lang in de keuken te staan om mijn eigen pastasaus te maken.
Je bedoelt dat je niet kan koken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik denk dat best wat mensen het nog wel kunnen, maar het kost gewoon veel tijd om echt goed zelf te koken. Daar heb ik gewoon geen tijd voor, om nog even een uur lang in de keuken te staan om mijn eigen pastasaus te maken.
Tuurlijk, ik kan ook in 20 minuten gezond koken, maar dan wel met van die kruidenmixjes, dat vind ik een stuk lekkerder dan die potten saus, en volgens mij ook nog gezonder ook. Hoewel ik trouwens gisteren gewoon een nasi gemaakt heb zonder iets van kruidenmix, allemaal lekkere kruiden door 't eten en dat was ongeveer even lekker als zo'n zakje nasimixquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef gameniet het volgende:
[..]
je kunt ook in een keer veel saus maken en dat in bakjes in de vriezer doen.
en daarnaast kan koken leuk zijn.
bovendien kan ik binnen 20 minuten een gezonde maaltijd maken, zo moeilijk is dat niet
Nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet kan koken.
bij ons staan op de vensterbank gewoon verse kruiden te bloeien... ff met de schaar erlangs en mmmquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:42 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan ook in 20 minuten gezond koken, maar dan wel met van die kruidenmixjes, dat vind ik een stuk lekkerder dan die potten saus, en volgens mij ook nog gezonder ook. Hoewel ik trouwens gisteren gewoon een nasi gemaakt heb zonder iets van kruidenmix, allemaal lekkere kruiden door 't eten en dat was ongeveer even lekker als zo'n zakje nasimix
En ja, koken is zeker leuk, maar ik vind het overdreven om alleen voor mezelf me zo uit te gaan sloven, ik heb het vrij druk (ja, okay, ik kan nu in plaats van FOK!ken ook naar de markt lopen en allemaal lekker shit kopen, maar zo ben ik nou eenmaal niet)
kost alsnog veel tijd en over het algemeen meer geld dan een kant en klaar zakje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:45 schreef gameniet het volgende:
[..]
bij ons staan op de vensterbank gewoon verse kruiden te bloeien... ff met de schaar erlangs en mmm
en bovendien heb je ook zaken met verse groente al gewassen en voorgesneden, ook ideaal
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niets mis met een salade erbij, maar soepgroente of spruiten door de pastasaus, dat is verschrikkelijk, net als wortels en bloemkool door de nasi.
dat vind ik altijd zo kansloosquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef Agiath het volgende:
Trouwens wel triest om te zien hoeveel mannen het eens zijn met TS zeg.Bekrompen smaken, zeker dezelfde die bij de macdonalds de augurk van hun hamburger pielen
Augurk op mn burger mag blijvenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo kansloos
Bij de Burger King hangt dan ook een bordje op de prullenbak: Onze augurken hebben erg hun best gedaan om op de hamburgers te belanden...
Whut?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo kansloos
Bij de Burger King hangt dan ook een bordje op de prullenbak: Onze augurken hebben erg hun best gedaan om op de hamburgers te belanden...
Als je een burger zonder augurk wil, dan bestel je er toch eentje zonder augurk?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef Agiath het volgende:
Trouwens wel triest om te zien hoeveel mannen het eens zijn met TS zeg.Bekrompen smaken, zeker dezelfde die bij de macdonalds de augurk van hun hamburger pielen
Wat een onzin. Wij willen gewoon niet dat er zoveel andere ingrediënten in zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef Agiath het volgende:
Bij mij niet, mn nekharen gaan oevreind bij het idee alleen al. Maar groenten vind ik wel lekker Alleen geen zure augurk tussen mn hamburger dus. Ben je lekker aan genieten van het vlees, de kaas, de uien, de saus en de combinatie daarvan hmm.. En de shjla. Krijg je in ene zo'n smerige zure schijf voor je kiezenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Augurk op mn burger mag blijven
Kaas is geniaal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:57 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Om jullie te pesten![]()
Maar ik gooi liever overal kaas doorheen
In de VS geweest? Want Cheese with that?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:57 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Om jullie te pesten![]()
Maar ik gooi liever overal kaas doorheen
Yes please.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de VS geweest? Want Cheese with that?
Koolrapen lof schorseneren en prei!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is trouwens ook een ziekte, mensen die denken dat groente altijd sla moet zijn. Ga je eten in een goed restaurant, vraag je om groente hebben ze alleen salades.
Fuck me...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef ParanormalActivities het volgende:
Ik eet wel groente naast een stukje vlees maar ga niet in uitbalanceerde gerechten extra groente proppen!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Konolraapen en lof schorseneren en prei!
waarom wil je het er doorheen doen? Waarom koop je niet bv Cougettes (kost geen reet) en snij die aan plakken, haal ze door een eitje en bloem en bakt ze in wat olie, smullen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik eet elke dag spaghetti wegens te weinig geld. Dus spaghetti + 150gr. gehakt en een beetje mix that's it. Ik kan er afentoe 1 groente doorheen doen. Suggesties?
Ok. ga ik doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom wil je het er doorheen doen? Waarom koop je niet bv Cougettes (kost geen reet) en snij die aan plakken, haal ze door een eitje en bloem en bakt ze in wat olie, smullen.
Of snij ze aan blokjes en smoor ze in een beetje boter en zout en peper, smullen
Door de spaghetti is het niet lekker.
Niet als die saus uit een pakje komt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens pasta saus is toch al bijna 100% groente ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |