Hoezo dat dan? Zolang je die shit niet frituurtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef wise het volgende:
Ook al flikker je groente in pastasaus, het blijft ongezond.
het is gewoon hetzelfde als een patat mayo nemen en daarnaast een cola light.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Zolang je die shit niet frituurt
Sla smaakt ook nergens naar!! Bah... Alleen met gebakken spekjes, pijnboompitten en veel dressing is t best te eten,,,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mijn vriendin vreet altijd een bak sla erbij, maakt niet uit bij welk eten altijd staat er een bak konijnenvoer aan tafel.
Nee, want cola light voegt niks toe, groente wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef wise het volgende:
[..]
het is gewoon hetzelfde als een patat mayo nemen en daarnaast een cola light.
Lekkere sla met een beetje dressing is hartstikke lekker (en gezond!).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Sla smaakt ook nergens naar!! Bah... Alleen met gebakken spekjes, pijnboompitten en veel dressing is t best te eten,,,
Wijfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Alleen met gebakken spekjes, pijnboompitten en veel dressing is t best te eten,,,
Volgens mijn gaat er altijd wel een gare saus overheen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Sla smaakt ook nergens naar!! Bah... Alleen met gebakken spekjes, pijnboompitten en veel dressing is t best te eten,,,
Vooral om deze redenquote:
Het is bijna een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef ParanormalActivities het volgende:
In een kant en klare (lees: erg lekkere)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:15 schreef ParanormalActivities het volgende:
Ik eet wel groente naast een stukje vlees maar ga niet in uitbalanceerde gerechten extra groente proppen!!
Daar hebben die oude wjiffies in Italie anders jaren aan gewerkt hoor om de ideale smaak te verkrijgen en dan gaat je vrouw/vriendin er doodleuk wat onkruid bij mikken? Ik noem dat respectloos!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kant en klare pastasaus een uigebalanceerd gerecht noemen
nee want konijnen fokken als ... tja.. konijnen. maar dat kan je lang niet van alle vrouwen zeggen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen zijn eigenlijk...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |