Reset je internet-opties, test een andere browser, powercycle je modem, reset je IP, bel je internetprovider etc.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:32 schreef Ad_rem het volgende:
Hier doet hij het dus echt niet meer ondertussen 20x die reclames gezien maar de video zelf blijft op ready staan.
Mja, als Rene dat had gezegt, was er niets aan de handquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:49 schreef bascross het volgende:
Het geheim van Heracles.Die lach van Johan is echt geweldig.
Leuker als studio voetbalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
Inhoudelijk gaat het 99% van de tijd helemaal nergens meer over, maar als komisch programma is het erg amusant idd
Onzin. Als je de "off-topic" dingen weglaat gaat het alsnog 50 minuten over voetbal, ik vind het een erg goede combinatie. Vanavond was het misschien wel iets té komisch maar ik vond het super.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
Inhoudelijk gaat het 99% van de tijd helemaal nergens meer over, maar als komisch programma is het erg amusant idd
Nu pasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Willem van Hanegem heeft zich nu wel voor altijd ongeloofwaardig gemaakt. Lachwekkend.
Klopt, maar het maakt het wel leukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:01 schreef Parafernalia het volgende:
Ik vind het uitlachen van Kraaij nu wel erg genant worden
Dat vind ik wel vaker!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef HaagsPietje het volgende:
ik vond kraay juist erg sterk gisteravond met een paar haarscherpe analyses waar alle overige heren instemmend mee zaten te knikken!
Er zit wel een verschil tussen de manier waarop Hans en Rene zulke dingen brengen. Rene komt gewoon met veel grappen en grollen, terwijl Hans steeds met wilde armgebaren loopt te roepen dat hij "het geheim van Heracles" heeft ontdekt, dat Ajax met zijn opstelling "100 goals maakt", dat speler X een geweldige held is die een lintje moet krijgen omdat hij tegen de scheids toegaf dat het geen overtreding was, enzovoort. Oftewel, hij overacteert altijd een beetje als het op zich niet om wereldschokkende zaken gaat. Dat is wel humor, daarom zit die Wilfred er wel eens om te gniffelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:00 schreef Sportex het volgende:
[..]
Mja, als Rene dat had gezegt, was er niets aan de hand
Wat is daar nou zo grappig aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar wat is nou het "Geheim van Heracles"?![]()
Tuurlijk, Hans overacteert. Maar ze hebben allemaal hun functie binnen het programma. Om daar nou élke aflevering weer over te beginnen....dan wordt het straks net zo saai als SV.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen de manier waarop Hans en Rene zulke dingen brengen. Rene komt gewoon met veel grappen en grollen, terwijl Hans steeds met wilde armgebaren loopt te roepen dat hij "het geheim van Heracles" heeft ontdekt, dat Ajax met zijn opstelling "100 goals maakt", dat speler X een geweldige held is die een lintje moet krijgen omdat hij tegen de scheids toegaf dat het geen overtreding was, enzovoort. Oftewel, hij overacteert altijd een beetje als het op zich niet om wereldschokkende zaken gaat. Dat is wel humor, daarom zit die Wilfred er wel eens om te gniffelen.
Wel leuk dat Hansie nu steeds degene is die zich ergert aan dat gelach overigens. En "Wilfred Nawijn".
Je lijkt Hansie welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo grappig aan![]()
Wat hier al eerder gezegd werd...als Rene het gezegd had, was er niks aan de hand.
Leuk hoor, beetje afzeiken. Maar dit begint langzaamaan een beetje flauw te worden. Jammer, maar verder leuke aflevering.
Ja ik vind 't ook prima, maar begrijp ook wel enigszins waarom Johan en Wilfred er soms om moeten lachen of het soms afkappen. Maar Hansie moet gewoon lekker zo doorgaan, is leuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tuurlijk, Hans overacteert. Maar ze hebben allemaal hun functie binnen het programma. Om daar nou élke aflevering weer over te beginnen....dan wordt het straks net zo saai als SV.
Inderdaad, dat is Johan's steeds terugkerende opmerking wanneer er iets aan hem gevraagd wordt over de vrienden van van Swieten of over studio Spaan of een ander soortgelijk programma. Hij doet aardig zijn best om van VI een soort stand up comedy te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch wordt het nu een beetje een trucje, volgens mij begint zelfs HK het leuk te vinden...
En je weet het... als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
Genee vindt Kraay wel een ideale bliksemafleider jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo geniaal als Genee Hans zit uit te lachen. "Wat zit jij nu weer dom te lachen?". Lig dan helemaal dubbel.
En het mooiste is nog als Johan en René er zich dan weer mee bemoeienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo geniaal als Genee Hans zit uit te lachen. "Wat zit jij nu weer dom te lachen?". Lig dan helemaal dubbel.
Zit je naar voetbal te kijken dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
En je weet het... als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
Rene aait nog even de arm van Hansie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:19 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
En het mooiste is nog als Johan en René er zich dan weer mee bemoeien
Hier past maar 1 advies bij voor Derksen: "Johan, je zou eens een grote jongen moeten worden". Wat laat hij zich kennen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:39 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.radio1.nl/cont(...)ers-vs-johan-derksen
en een tweederangs acteur. Daarnaast vond hij het shirt van Valencia ''gewoon mooi''. Hahaha, wat een pannenkoek.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Frank Lammers een oetlul. En ik geloof er geen zak van dat hij dit zomaar doet, aangezien hij er zoals Derksen zei voor betaald kreeg. Misschien niet voor die actie van vrijdag, maar hij krijgt gewoon betaald als uithangbord van Unibet.
Een onbetrouwbare frikadel, die Lammers.
Wat is het nou ? Frikandel of Pannenkoek ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef bascross het volgende:
[..]
en een tweederangs acteur. Daarnaast vond hij het shirt van Valencia ''gewoon mooi''. Hahaha, wat een pannenkoek.![]()
Ik vindt die Frank Kneus wel zo'n dikke sukkel he, heb me kapot geërgerd toen hij erbij zat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:39 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.radio1.nl/cont(...)ers-vs-johan-derksen
bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik kijk nu via: http://www.rtl.nl/compone(...)rnational_s4_a19.xml en het is leuk.
inderdaad, een vervelende nare man die lammers.....en totaal niet grappig. dat filmpje ook wat ze toen uitzendden...niemand lachtequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Frank Lammers een oetlul. En ik geloof er geen zak van dat hij dit zomaar doet, aangezien hij er zoals Derksen zei voor betaald kreeg. Misschien niet voor die actie van vrijdag, maar hij krijgt gewoon betaald als uithangbord van Unibet.
Een onbetrouwbare frikadel, die Lammers.
Wat was dat ook weer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
inderdaad, een vervelende nare man die lammers.....en totaal niet grappig. dat filmpje ook wat ze toen uitzendden...niemand lachtte
Ja lamme "humor" is dat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat hij vierde man was toch ? bij de vrienden van van swieten
Dat was echt enorm triest ja. Zelfs Frank vond het kut.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:49 schreef bascross het volgende:
Het geheim van Heracles.Die lach van Johan is echt geweldig.
Maar wacht even: hij had wel net de dag ervoor de wedstrijd van Valencia gezien, tegen eeuh, eeuh, wie was het ook alweer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef bascross het volgende:
[..]
en een tweederangs acteur. Daarnaast vond hij het shirt van Valencia ''gewoon mooi''. Hahaha, wat een pannenkoek.![]()
Het is wel echt een uniek programma. Over een paar jaar als Derksen ermee nokt, mogen wij ons gelukkig prijzen dat we dit allemaal hebben mee mogen makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha!
ik vind het de beste samenstelling en het beste voetbalpraatprogramma wat ik ooit gezien heb!
alles zit erin: feitjes, nieuwtjes, roddels, humor, cabaret, show, afzeiken, ruzies, beelden, zeg maar alles wat je in het cafe ook terugvindt als je met je vrienden over voetbal lult!!!
echt een dikke 10+ en gister een uitzending die model zou kunnen staan voor een reguliere VI!
Lachwekkend inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Maar wacht even: hij had wel net de dag ervoor de wedstrijd van Valencia gezien, tegen eeuh, eeuh, wie was het ook alweer?
inderdaad, dit is een programma in de categorie: telekids, pittige tijden, rons honeymoon quizzzzz, merlina, de freggels etc. dit wordt legendarisch en we zijn er live bij....alsof ik weer vooraan bij een concert van guns n roses, metallica, pearl jam, nirvana sta...zo'n tijd zeg maar.... :-)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:01 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het is wel echt een uniek programma. Over een paar jaar als Derksen ermee nokt, mogen wij ons gelukkig prijzen dat we dit allemaal hebben mee mogen maken
Over een jaar? Hij moet nog wel een tijdje naast de zoon van Hans Kraay jr. zitten, dat heeft hij gisteren beloofd!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:01 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het is wel echt een uniek programma. Over een paar jaar als Derksen ermee nokt, mogen wij ons gelukkig prijzen dat we dit allemaal hebben mee mogen maken
Paar jaar. Johan nokt 'm op z'n 65e en dan zien we 'm nooit meer terug. Dus dat betekent dat we hierna nog maximaal vier voetbalseizoenen ('10/'11, '11/'12, '12/'13, '13/'14) van 'm kunnen genieten. Vrees dat het nageslacht van Hans tegen die tijd nog niet volwassen genoeg is om met De Snor aan één tafel te zitten.quote:
Ik ga morgen nog een keer dat begin kijken denk ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:
501.000 kijkers trouwens.. Goede timing, die show van gisteren.
Oh ja dat was wel vrij dramatisch ja...hoewel ik het voor DVVVS begrippen nog best geestig vond...kun je nagaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Straussquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wat voor koosnaampje moet René daar dan voor verzinnen?
Ook een gelul van Lammers, dat het een "grapje" was, bij Studio Ajax had hij ook (een trainingspak van) Unibet aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vindt die Frank Kneus wel zo'n dikke sukkel he, heb me kapot geërgerd toen hij erbij zat.
Inderdaad. Typisch zo'n acteur, onbetrouwbaar type. En ik vind hem viesquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lammers verkracht nog even de term 'contradictio in terminis'.
Wat een kut-Brabo. Ongelooflijk.
[img]quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:08 schreef Loohcs het volgende:
Johan zit daar ook alleen om z'n blaadje te verkopen...en waait net zo goed mee met de commerciële wind die hem 't beste uitkomt. Dat Lammers dan een beetje gaat stangen vind ik niet zo erg. Als ze 't echt erg hadden gevonden hadden ze 't ook wel kunnen verbieden. Dan hadden ze in het 'ergste' geval geen gast gehad, maar aangezien hij toch niet veel te melden had, had dat ook niet veel uitgemaakt.
Ha, Johan zijn favoriete "acteur" van de vrienden van van Swieten.quote:
Hoop maar niet dat ie weer over winter cq zomertijd gaat beginnen. Dat is wel zo ´n ontzettend uitgekauwde flauwe grap van hem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:47 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Peter Heerschop
Erg goed idee. Nu nog een extra sponsor verzinnen onder welk mom hij het kan doen. Ik ben ook uiterst benieuwd naar Nico's commentaar op het Gamma onderdeel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef HaagsPietje het volgende:
ik vind dat ze ipv die VI redacteuren aan de bar, Nico Dijkshoorn daar op de maandagavond een kruk en een koud pilsje moeten geven.
En dan in de laatste 5 minuten zijn visie op de uitzending van die avond laten geven net als in DWDD!!!!
volgens mij kom je dan niet meer bij haha....en hij werkt volgens mij al voor VI dus zo moeilijk moet dat niet te regelen zijn lijkt me....
Cynismequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:33 schreef Bestolene het volgende:
Volgens mij regelt Genee de gasten zelf, echt zijn type mensen dus
Voor mij niet, want ik kijk nooit naar DWDD.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wordt wat mij betreft dan Dijkshoorn-overkill.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Voor mij niet, want ik kijk nooit naar DWDD.
ik ook niet, behalve af en toe de dijkshoorn column. soms is het niet zo leuk maar vaak kom ik niet meer bij!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Voor mij niet, want ik kijk nooit naar DWDD.
Wat iedereen toch leuk vindt aan Dijkshoorn...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wordt wat mij betreft dan Dijkshoorn-overkill.
Ik vind zijn metaforen vaak wel grappig. Verder is het maar een zuur persoon die graag profvoetballer had willen worden, maar ernstig tekort kwam en het dus niet haalde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat iedereen toch leuk vindt aan Dijkshoorn...
Nee nou gaan ze het heel snel doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef Pulu het volgende:
Nog steeds geen klote DD op eredivisielive.nl!!!![]()
Stelletje homo's
Dat publiek is elke uitzending bedroevend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef tompsv18 het volgende:
Matige uitzending tot nu toe, publiek doet ook niet echt mee.
ja die doet niet andersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
De barmeid weet trouwens wel wat soppen is he?
Kan Hansie lezen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:04 schreef Zapato het volgende:
Leuke aflevering inderdaad, ik zit me al weer te verheugen op Hansie.
Die is trouwens wel in staat om hier mee te lezen denk ik.![]()
Die Ron Brandsteder-lach van Johanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Ad_rem het volgende:
Omdat SigaarSnor geen tijd, het geheim van Heracles op dumpert: http://www.dumpert.nl/med(...)rt_jan_verbeek_.html
Het publiek is gewoon kalm en realistisch, die analyseren de uitzending zakelijk en gaan niet staan te juichen. Laat dat maar aan de mensen met de paardenstaarten en de petjes achterstevoren op in de stadions over.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:09 schreef HaagsPietje het volgende:
ik zit ff via rtlgemist te kijken....op zich een neutrale uitzending, maar tering wat is dat publiek tam en saai zeg, wat een kneuzepubliek! hebben ze poppen neergezet ofzo vanwege te weinig aanmeldingen???
Als je meeleeft, lacht en als een dorpsidioot in die studio gaat zitten, dan kun je het schouwspel niet meer koel analyseren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het publiek is gewoon kalm en realistisch, die analyseren de uitzending zakelijk en gaan niet staan te juichen. Laat dat maar aan de mensen met de paardenstaarten en de petjes achterstevoren op in de stadions over.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:42 schreef Ad_rem het volgende:
De gast was goed trouwens. Enkel zinnige teksten gehoord en niet geforceerd grappig.
Ik kan me voorstellen dat de sfeer wat verandert als Lammers opeens 2 minuten voordat de uitzending begint opeens z'n trui uitdoet en daaronder een shirt met heel groot "UNIBET" blijkt te hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het viel mij op dat de sfeer van deze uitzending totaal anders was dan de uitzending met Frank Lammers. Moet tog wel aan de gast liggen...
Dat hadden ze toen nog niet eens door. Maar los daarvan deed Frank-2erangsacteur-Lammers al voor de uitzending zeikerig door de eis te stellen dat er geen kutscheet oid gezegd mocht worden. Ook tijdens het programma vond de "Valencia-fan" het voetbal allemaal maar niets. Peter was gewoon leuk positief en dat scheelt egt in de sfeer van het programma...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:19 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de sfeer wat verandert als Lammers opeens 2 minuten voordat de uitzending begint opeens z'n trui uitdoet en daaronder een shirt met heel groot "UNIBET" blijkt te hebben.
Niet dat jack echt iets toe te voegen heeft, maar lijkt me wel lachen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Ad_rem het volgende:
Jack en Johan en Wilfred aan een tafel. Te bizar, ik kan me moeilijk een voorstelling maken van het gesprek.
Ik denk dat Jack zeker wel iets toe te voegen heeft, zeker als ie niet als gespreksleider aan tafel zit. Vraag is of ie daartoe in staat is natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:25 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Niet dat jack echt iets toe te voegen heeft, maar lijkt me wel lachen.
Oh, ik dacht dat dat een mislukt grapje van Lammers was. Vervelende vent, zeker nu dit ook nog naar buiten komt. Peter Heerschop vond ik gisteren best een relaxte gast.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat hadden ze toen nog niet eens door. Maar los daarvan deed Frank-2erangsacteur-Lammers al voor de uitzending zeikerig door de eis te stellen dat er geen kutscheet oid gezegd mocht worden.
Walgelijk mannetje die Ojers.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:15 schreef di0r1 het volgende:
Ik zal Ton Ojers wel eens willen zien bij VI.
Inderdaad. Bij RTVNH deed hij altijd alsof hij Johan Derksen was, maar met 1 verschil: Ojers heeft totaaaaal geen inhoud. Wat een enge manquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Walgelijk mannetje die Ojers.
Daarom juist. Dat worden pittige discussies.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij RTVNH deed hij altijd alsof hij Johan Derksen was, maar met 1 verschil: Ojers heeft totaaaaal geen inhoud. Wat een enge man
Daarvoor heb je twee mensen met inhoud nodig, niet 1.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Daarom juist. Dat worden pittige discussies.
Wordt overkill en herhaling van mening, zie je nu ook al een beetje.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef Evertjan het volgende:
waarom kunnen ze geen late-night talk show maken. iedere avond om 23.00 een uurtje ouwehoeren op de TV
Ja dat gaat inderdaad wel goed komen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Tijdens het WK zijn er gelukkig iedere dag andere wedstrijd om te bespreken.
Dat is nog niet bekend gemaakt maar waarschijnlijk ergens eind v/d middag / voor een wedstrijd en 's avonds laat?quote:Op maandag 29 maart 2010 01:31 schreef di0r1 het volgende:
Op welk net en tijdstip wordt dat uitgezonden?
Vroege uitzending van 18.00 uur tot 19.00 uur vooral in het teken van de aanstaande wedstrijden.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:31 schreef di0r1 het volgende:
Op welk net en tijdstip wordt dat uitgezonden?
Misschien valt die overkill mee als ze ook wat andere onderwerpen bespreken zoals toen met Barend en Van Dorp.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wordt overkill en herhaling van mening, zie je nu ook al een beetje.
Jij bent gewoon echte de grootste Derksen fan hier of niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Tja dan zit hij in Austin in een obscure bluesclub een sigaartje weg te paffen en te genieten van de locale helden.
Zou dit ook net zoals de huidige VI afleveringen online terug te bekijken vallen?quote:Op maandag 29 maart 2010 08:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vroege uitzending van 18.00 uur tot 19.00 uur vooral in het teken van de aanstaande wedstrijden.
22.30 tot 23.30 uur is het nababbelprogramma.
Het zal op RTL 7 te zien zijn.
Je moet even wat doen aan dat gastenboek. Vuilnis.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:07 schreef -J-D- het volgende:
Hehehe
Citaten van Johan voor een kwartiertje vermaak.
Wat een idioten in dat gastenboek, sommige lui begrijpen echt niets van de cynische subtiele Derksen humorquote:Op maandag 29 maart 2010 14:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Je moet even wat doen aan dat gastenboek. Vuilnis.
quote:Tjonge,tjonge Derksen.Wat heb jij toch ´n grote gore tering bek.Je denkt dat je verstand van voetbal heb.Maar
dat heb je totaal niet.Je bent ´n goeie voor bij weekblad Story zo ouwe wijven blad.Je bent ´n grote slijmbal
bij je baas,want de stront van je baas zit nog in die strontsnor van jou.Je hoort glad niet op t.v te
verschijnen,met je lelijke fietspomplullen gezicht.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
'ik heb niemand van de trap geduwd' vond ik zelf het pijnlijkst. Dat kán gewoon niet.
Het is 'Afellay' en niet 'Affelay'.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:07 schreef -J-D- het volgende:
Hehehe
Citaten van Johan voor een kwartiertje vermaak.
Zal het doorgeven aan onze secretarisquote:
Half Nederland denkt idd dat hij alle mails enz gericht aan de fanclub te lezen krijgtquote:Op maandag 29 maart 2010 18:28 schreef DrDentz het volgende:
De schrijvers van die berichten denken waarschijnlijk ook dat Johan de voorzitter is van zijn eigen fanclub. Ze zijn direct aan hem gericht.
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Trouwens 8 van de 9 goed, kan niet wachten op zijn opmerking daarover vanavond.
Dat werd toch vlak daarna door een dronken Fritz Korbach geroepen, als "grap"? Dat detail uit een column van JD over Korbach van 2-3 jaar geleden is me altijd bijgebleven om de één of andere reden.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:51 schreef -J-D- het volgende:
Over het gastenboek op zijn fansite.
Zijn 1e vrouw is overleden toen ze van de trap viel. Ze werd klinisch dood verklaard en Johan moest het besluit nemen om het leven van haar te beëindigen aangezien er geen enkele hoop op een menswaardig bestaan zou zijn. In de media gingen echter verhalen dat hij haar geduwd zou hebben, maar dat vindt hij echt te verschrikkelijk voor woorden.
Jij turft?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef -J-D- het volgende:
De derde keer dat hij 8 vd 9 goed heeft.
Speelronde 12 en 15 ook al.
Nog nooit 9 vd 9 goed, overigens.
Netjes.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef -J-D- het volgende:
De derde keer dat hij 8 vd 9 goed heeft.
Speelronde 12 en 15 ook al.
Nog nooit 9 vd 9 goed, overigens.
Vreemd ja. Alsof hij al zijn eigen jeugdzonden op zou rakelen.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Half Nederland denkt idd dat hij alle mails enz gericht aan de fanclub te lezen krijgt
Kreeg er vandaag weer van een student van een Hogeschool die vroeg of hij woensdag langs willen komen bij een discussie op school. Heel wazig.
Ik hou het bij jaquote:
Is afhankelijk van de wedstrijden. Hij voorspelt meestal de favorieten en dan word je niet rijk.quote:
Met een gemiddelde notering van 1.66 is het quitte spelen (reken ik dat goed uit?), zou die dat hebben in de Eredivisie? Ken de Eredivisie noteringen niet zo goed omdat ik het amper volg, maar volgens mij voorspelt hij nooit hele gekke dingen iig, beetje favos dus zoals jij zegt.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik hou het bij ja
http://www2.johan-derksen.com/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=37
[..]
Is afhankelijk van de wedstrijden. Hij voorspelt meestal de favorieten en dan word je niet rijk.
245 voorspellingen
149 goed
96 fout
Dat zou wel winstgevend geweest moeten zijn, als je bij een goede bookie ziet. Niet bij de toto dus
Bij de Toto zou je dan verlies hebben, bij Unibet ong. quitte en bij echte bookies (12bet, sbobet, ibcbet enz) zou je wel een kleine winst hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Met een gemiddelde notering van 1.66 is het quitte spelen (reken ik dat goed uit?), zou die dat hebben in de Eredivisie? Ken de Eredivisie noteringen niet zo goed omdat ik het amper volg, maar volgens mij voorspelt hij nooit hele gekke dingen iig, beetje favos dus zoals jij zegt.
Ontopic; binnen een uur zitten de heren er weer klaar voor.
Klopt. In dezelfde column stond ook dat Korbach een terminaal zieke medewerker van Cambuur joviaal begroette met 'hoi ouwe kankerlijer'.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat werd toch vlak daarna door een dronken Fritz Korbach geroepen, als "grap"? Dat detail uit een column van JD over Korbach van 2-3 jaar geleden is me altijd bijgebleven om de één of andere reden.
quote:
Je schakelt te vroeg inquote:Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik word helemaal agressief van die Pfaffs-stemmen, ben zo blij met de MUTE knop.
Die met die donkere haren idd , zat ik ook al naar te glurenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Zapper het volgende:
Sodeknetters wat een geil wijf achter Rene
die zonnebanker van het kamp of die blonde er naast!?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Zapper het volgende:
Ik zou ze beiden doenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
die zonnebanker van het kamp of die blonde er naast!?
Ik ben geloof ik verlieft op die met die donkere haren. Die met haar gebronste huidje en een glad kutje.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Zapper het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik verlieft op die met die donkere haren. Die met haar gebronste huidje en een glad kutje.
Ja, die column over Korbach raakte me sowieso.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat werd toch vlak daarna door een dronken Fritz Korbach geroepen, als "grap"? Dat detail uit een column van JD over Korbach van 2-3 jaar geleden is me altijd bijgebleven om de één of andere reden.
Ik luister altijd alleen, zal er even voor gaan zitten.quote:
Paul Krabbe.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef guapo het volgende:
Dáár komt de Stanley Menzo uit de mouw........
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef guapo het volgende:
Dáár komt de Stanley Menzo uit de mouw........
Die neger van Lassie rijst zat er inquote:
Johan denkt zo makkelijk te scoren. Hij moet maar met iets nieuws komen.....quote:Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind dat het Hans bashen wat Johan doet soms wel erg kinderachtig worden. "Vroeger" was het nog niet constant maar nu doet Johan eigenlijk niks anders meer...
Het gas mag er nu wel een beetje af. Anders is het over een maand echt bloed irritant.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind dat het Hans bashen wat Johan doet soms wel erg kinderachtig worden. "Vroeger" was het nog niet constant maar nu doet Johan eigenlijk niks anders meer...
Ik wacht nog op het moment dat ze beginnen met het uitzenden van een jupiler drinkende fan in een gamma dug-out de toto invult aan de hand van informatie die hij leest in de VI.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Rammen ze nou alle sponsors er doorheen binnen een kwartier?
ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze hebben de chick met bruin haar vervangen door die kerel van VI
Mooi, dan hebben ze me mailtje ontvangen.. Stomme kampsnol was t.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat zou wel lachen zijn, gewoon zelf als team opstaan en eigen opstelling en manier van spelen bepalenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja, die spelers zullen voor de volgende wedstrijd in de kleedkamer ook wel zoiets hebben van; "lul maar raak, we doen wel wat" .
Hij moest naar Engeland omdat ie in Nederland alles had verpest met zijn gedrag in het veld. Als trainer doet ie hetzelfde.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Alle jeugdzonden van Atteveld worden nu opgerakeld.
Haha ja, dat zou ik als team dan wel doen als je m echt niet meer moet..quote:Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn, gewoon zelf als team opstaan en eigen opstelling en manier van spelen bepalen
Ik zal graag zien dat ze weer op de kruk gaat zitten. Kan die journalist niet ff opbokken?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
wat is het email adres?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben ze me mailtje ontvangen.. Stomme kampsnol was t.
ik niet: superboerenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef guapo het volgende:
Kutboeren de graafschap. Ik zie liever een Go Ahead Eagles naar de eredivisie gaan.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef guapo het volgende:
Kutboeren de graafschap. Ik zie liever een Go Ahead Eagles naar de eredivisie gaan.
Dat doen de supporters zelf al 20 jaarquote:
Ot en Siemquote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Siem is zeker een boerennaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |