Ook een gelul van Lammers, dat het een "grapje" was, bij Studio Ajax had hij ook (een trainingspak van) Unibet aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vindt die Frank Kneus wel zo'n dikke sukkel he, heb me kapot geërgerd toen hij erbij zat.
Inderdaad. Typisch zo'n acteur, onbetrouwbaar type. En ik vind hem viesquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lammers verkracht nog even de term 'contradictio in terminis'.
Wat een kut-Brabo. Ongelooflijk.
[img]quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:08 schreef Loohcs het volgende:
Johan zit daar ook alleen om z'n blaadje te verkopen...en waait net zo goed mee met de commerciële wind die hem 't beste uitkomt. Dat Lammers dan een beetje gaat stangen vind ik niet zo erg. Als ze 't echt erg hadden gevonden hadden ze 't ook wel kunnen verbieden. Dan hadden ze in het 'ergste' geval geen gast gehad, maar aangezien hij toch niet veel te melden had, had dat ook niet veel uitgemaakt.
Ha, Johan zijn favoriete "acteur" van de vrienden van van Swieten.quote:
Hoop maar niet dat ie weer over winter cq zomertijd gaat beginnen. Dat is wel zo ´n ontzettend uitgekauwde flauwe grap van hem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:47 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Peter Heerschop
Erg goed idee. Nu nog een extra sponsor verzinnen onder welk mom hij het kan doen. Ik ben ook uiterst benieuwd naar Nico's commentaar op het Gamma onderdeel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef HaagsPietje het volgende:
ik vind dat ze ipv die VI redacteuren aan de bar, Nico Dijkshoorn daar op de maandagavond een kruk en een koud pilsje moeten geven.
En dan in de laatste 5 minuten zijn visie op de uitzending van die avond laten geven net als in DWDD!!!!
volgens mij kom je dan niet meer bij haha....en hij werkt volgens mij al voor VI dus zo moeilijk moet dat niet te regelen zijn lijkt me....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |