Cynismequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:33 schreef Bestolene het volgende:
Volgens mij regelt Genee de gasten zelf, echt zijn type mensen dus
Voor mij niet, want ik kijk nooit naar DWDD.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wordt wat mij betreft dan Dijkshoorn-overkill.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Voor mij niet, want ik kijk nooit naar DWDD.
ik ook niet, behalve af en toe de dijkshoorn column. soms is het niet zo leuk maar vaak kom ik niet meer bij!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Voor mij niet, want ik kijk nooit naar DWDD.
Wat iedereen toch leuk vindt aan Dijkshoorn...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wordt wat mij betreft dan Dijkshoorn-overkill.
Ik vind zijn metaforen vaak wel grappig. Verder is het maar een zuur persoon die graag profvoetballer had willen worden, maar ernstig tekort kwam en het dus niet haalde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat iedereen toch leuk vindt aan Dijkshoorn...
Nee nou gaan ze het heel snel doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef Pulu het volgende:
Nog steeds geen klote DD op eredivisielive.nl!!!![]()
Stelletje homo's
Dat publiek is elke uitzending bedroevend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef tompsv18 het volgende:
Matige uitzending tot nu toe, publiek doet ook niet echt mee.
ja die doet niet andersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
De barmeid weet trouwens wel wat soppen is he?
Kan Hansie lezen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:04 schreef Zapato het volgende:
Leuke aflevering inderdaad, ik zit me al weer te verheugen op Hansie.
Die is trouwens wel in staat om hier mee te lezen denk ik.![]()
Die Ron Brandsteder-lach van Johanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Ad_rem het volgende:
Omdat SigaarSnor geen tijd, het geheim van Heracles op dumpert: http://www.dumpert.nl/med(...)rt_jan_verbeek_.html
Het publiek is gewoon kalm en realistisch, die analyseren de uitzending zakelijk en gaan niet staan te juichen. Laat dat maar aan de mensen met de paardenstaarten en de petjes achterstevoren op in de stadions over.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:09 schreef HaagsPietje het volgende:
ik zit ff via rtlgemist te kijken....op zich een neutrale uitzending, maar tering wat is dat publiek tam en saai zeg, wat een kneuzepubliek! hebben ze poppen neergezet ofzo vanwege te weinig aanmeldingen???
Als je meeleeft, lacht en als een dorpsidioot in die studio gaat zitten, dan kun je het schouwspel niet meer koel analyseren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het publiek is gewoon kalm en realistisch, die analyseren de uitzending zakelijk en gaan niet staan te juichen. Laat dat maar aan de mensen met de paardenstaarten en de petjes achterstevoren op in de stadions over.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:42 schreef Ad_rem het volgende:
De gast was goed trouwens. Enkel zinnige teksten gehoord en niet geforceerd grappig.
Ik kan me voorstellen dat de sfeer wat verandert als Lammers opeens 2 minuten voordat de uitzending begint opeens z'n trui uitdoet en daaronder een shirt met heel groot "UNIBET" blijkt te hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het viel mij op dat de sfeer van deze uitzending totaal anders was dan de uitzending met Frank Lammers. Moet tog wel aan de gast liggen...
Dat hadden ze toen nog niet eens door. Maar los daarvan deed Frank-2erangsacteur-Lammers al voor de uitzending zeikerig door de eis te stellen dat er geen kutscheet oid gezegd mocht worden. Ook tijdens het programma vond de "Valencia-fan" het voetbal allemaal maar niets. Peter was gewoon leuk positief en dat scheelt egt in de sfeer van het programma...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:19 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de sfeer wat verandert als Lammers opeens 2 minuten voordat de uitzending begint opeens z'n trui uitdoet en daaronder een shirt met heel groot "UNIBET" blijkt te hebben.
Niet dat jack echt iets toe te voegen heeft, maar lijkt me wel lachen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Ad_rem het volgende:
Jack en Johan en Wilfred aan een tafel. Te bizar, ik kan me moeilijk een voorstelling maken van het gesprek.
Ik denk dat Jack zeker wel iets toe te voegen heeft, zeker als ie niet als gespreksleider aan tafel zit. Vraag is of ie daartoe in staat is natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:25 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Niet dat jack echt iets toe te voegen heeft, maar lijkt me wel lachen.
Oh, ik dacht dat dat een mislukt grapje van Lammers was. Vervelende vent, zeker nu dit ook nog naar buiten komt. Peter Heerschop vond ik gisteren best een relaxte gast.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat hadden ze toen nog niet eens door. Maar los daarvan deed Frank-2erangsacteur-Lammers al voor de uitzending zeikerig door de eis te stellen dat er geen kutscheet oid gezegd mocht worden.
Walgelijk mannetje die Ojers.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:15 schreef di0r1 het volgende:
Ik zal Ton Ojers wel eens willen zien bij VI.
Inderdaad. Bij RTVNH deed hij altijd alsof hij Johan Derksen was, maar met 1 verschil: Ojers heeft totaaaaal geen inhoud. Wat een enge manquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Walgelijk mannetje die Ojers.
Daarom juist. Dat worden pittige discussies.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij RTVNH deed hij altijd alsof hij Johan Derksen was, maar met 1 verschil: Ojers heeft totaaaaal geen inhoud. Wat een enge man
Daarvoor heb je twee mensen met inhoud nodig, niet 1.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Daarom juist. Dat worden pittige discussies.
Wordt overkill en herhaling van mening, zie je nu ook al een beetje.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef Evertjan het volgende:
waarom kunnen ze geen late-night talk show maken. iedere avond om 23.00 een uurtje ouwehoeren op de TV
Ja dat gaat inderdaad wel goed komen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Tijdens het WK zijn er gelukkig iedere dag andere wedstrijd om te bespreken.
Dat is nog niet bekend gemaakt maar waarschijnlijk ergens eind v/d middag / voor een wedstrijd en 's avonds laat?quote:Op maandag 29 maart 2010 01:31 schreef di0r1 het volgende:
Op welk net en tijdstip wordt dat uitgezonden?
Vroege uitzending van 18.00 uur tot 19.00 uur vooral in het teken van de aanstaande wedstrijden.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:31 schreef di0r1 het volgende:
Op welk net en tijdstip wordt dat uitgezonden?
Misschien valt die overkill mee als ze ook wat andere onderwerpen bespreken zoals toen met Barend en Van Dorp.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wordt overkill en herhaling van mening, zie je nu ook al een beetje.
Jij bent gewoon echte de grootste Derksen fan hier of niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Tja dan zit hij in Austin in een obscure bluesclub een sigaartje weg te paffen en te genieten van de locale helden.
Zou dit ook net zoals de huidige VI afleveringen online terug te bekijken vallen?quote:Op maandag 29 maart 2010 08:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vroege uitzending van 18.00 uur tot 19.00 uur vooral in het teken van de aanstaande wedstrijden.
22.30 tot 23.30 uur is het nababbelprogramma.
Het zal op RTL 7 te zien zijn.
Je moet even wat doen aan dat gastenboek. Vuilnis.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:07 schreef -J-D- het volgende:
Hehehe
Citaten van Johan voor een kwartiertje vermaak.
Wat een idioten in dat gastenboek, sommige lui begrijpen echt niets van de cynische subtiele Derksen humorquote:Op maandag 29 maart 2010 14:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Je moet even wat doen aan dat gastenboek. Vuilnis.
quote:Tjonge,tjonge Derksen.Wat heb jij toch ´n grote gore tering bek.Je denkt dat je verstand van voetbal heb.Maar
dat heb je totaal niet.Je bent ´n goeie voor bij weekblad Story zo ouwe wijven blad.Je bent ´n grote slijmbal
bij je baas,want de stront van je baas zit nog in die strontsnor van jou.Je hoort glad niet op t.v te
verschijnen,met je lelijke fietspomplullen gezicht.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
'ik heb niemand van de trap geduwd' vond ik zelf het pijnlijkst. Dat kán gewoon niet.
Het is 'Afellay' en niet 'Affelay'.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:07 schreef -J-D- het volgende:
Hehehe
Citaten van Johan voor een kwartiertje vermaak.
Zal het doorgeven aan onze secretarisquote:
Half Nederland denkt idd dat hij alle mails enz gericht aan de fanclub te lezen krijgtquote:Op maandag 29 maart 2010 18:28 schreef DrDentz het volgende:
De schrijvers van die berichten denken waarschijnlijk ook dat Johan de voorzitter is van zijn eigen fanclub. Ze zijn direct aan hem gericht.
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Trouwens 8 van de 9 goed, kan niet wachten op zijn opmerking daarover vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |