Dat publiek is elke uitzending bedroevend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef tompsv18 het volgende:
Matige uitzending tot nu toe, publiek doet ook niet echt mee.
ja die doet niet andersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
De barmeid weet trouwens wel wat soppen is he?
Kan Hansie lezen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:04 schreef Zapato het volgende:
Leuke aflevering inderdaad, ik zit me al weer te verheugen op Hansie.
Die is trouwens wel in staat om hier mee te lezen denk ik.![]()
Die Ron Brandsteder-lach van Johanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Ad_rem het volgende:
Omdat SigaarSnor geen tijd, het geheim van Heracles op dumpert: http://www.dumpert.nl/med(...)rt_jan_verbeek_.html
Het publiek is gewoon kalm en realistisch, die analyseren de uitzending zakelijk en gaan niet staan te juichen. Laat dat maar aan de mensen met de paardenstaarten en de petjes achterstevoren op in de stadions over.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:09 schreef HaagsPietje het volgende:
ik zit ff via rtlgemist te kijken....op zich een neutrale uitzending, maar tering wat is dat publiek tam en saai zeg, wat een kneuzepubliek! hebben ze poppen neergezet ofzo vanwege te weinig aanmeldingen???
Als je meeleeft, lacht en als een dorpsidioot in die studio gaat zitten, dan kun je het schouwspel niet meer koel analyseren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het publiek is gewoon kalm en realistisch, die analyseren de uitzending zakelijk en gaan niet staan te juichen. Laat dat maar aan de mensen met de paardenstaarten en de petjes achterstevoren op in de stadions over.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:42 schreef Ad_rem het volgende:
De gast was goed trouwens. Enkel zinnige teksten gehoord en niet geforceerd grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |