Ik kan me voorstellen dat de sfeer wat verandert als Lammers opeens 2 minuten voordat de uitzending begint opeens z'n trui uitdoet en daaronder een shirt met heel groot "UNIBET" blijkt te hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het viel mij op dat de sfeer van deze uitzending totaal anders was dan de uitzending met Frank Lammers. Moet tog wel aan de gast liggen...
Dat hadden ze toen nog niet eens door. Maar los daarvan deed Frank-2erangsacteur-Lammers al voor de uitzending zeikerig door de eis te stellen dat er geen kutscheet oid gezegd mocht worden. Ook tijdens het programma vond de "Valencia-fan" het voetbal allemaal maar niets. Peter was gewoon leuk positief en dat scheelt egt in de sfeer van het programma...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:19 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de sfeer wat verandert als Lammers opeens 2 minuten voordat de uitzending begint opeens z'n trui uitdoet en daaronder een shirt met heel groot "UNIBET" blijkt te hebben.
Niet dat jack echt iets toe te voegen heeft, maar lijkt me wel lachen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Ad_rem het volgende:
Jack en Johan en Wilfred aan een tafel. Te bizar, ik kan me moeilijk een voorstelling maken van het gesprek.
Ik denk dat Jack zeker wel iets toe te voegen heeft, zeker als ie niet als gespreksleider aan tafel zit. Vraag is of ie daartoe in staat is natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:25 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Niet dat jack echt iets toe te voegen heeft, maar lijkt me wel lachen.
Oh, ik dacht dat dat een mislukt grapje van Lammers was. Vervelende vent, zeker nu dit ook nog naar buiten komt. Peter Heerschop vond ik gisteren best een relaxte gast.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat hadden ze toen nog niet eens door. Maar los daarvan deed Frank-2erangsacteur-Lammers al voor de uitzending zeikerig door de eis te stellen dat er geen kutscheet oid gezegd mocht worden.
Walgelijk mannetje die Ojers.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:15 schreef di0r1 het volgende:
Ik zal Ton Ojers wel eens willen zien bij VI.
Inderdaad. Bij RTVNH deed hij altijd alsof hij Johan Derksen was, maar met 1 verschil: Ojers heeft totaaaaal geen inhoud. Wat een enge manquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Walgelijk mannetje die Ojers.
Daarom juist. Dat worden pittige discussies.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij RTVNH deed hij altijd alsof hij Johan Derksen was, maar met 1 verschil: Ojers heeft totaaaaal geen inhoud. Wat een enge man
Daarvoor heb je twee mensen met inhoud nodig, niet 1.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Daarom juist. Dat worden pittige discussies.
Wordt overkill en herhaling van mening, zie je nu ook al een beetje.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef Evertjan het volgende:
waarom kunnen ze geen late-night talk show maken. iedere avond om 23.00 een uurtje ouwehoeren op de TV
Ja dat gaat inderdaad wel goed komen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Tijdens het WK zijn er gelukkig iedere dag andere wedstrijd om te bespreken.
Dat is nog niet bekend gemaakt maar waarschijnlijk ergens eind v/d middag / voor een wedstrijd en 's avonds laat?quote:Op maandag 29 maart 2010 01:31 schreef di0r1 het volgende:
Op welk net en tijdstip wordt dat uitgezonden?
Vroege uitzending van 18.00 uur tot 19.00 uur vooral in het teken van de aanstaande wedstrijden.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:31 schreef di0r1 het volgende:
Op welk net en tijdstip wordt dat uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |