Reset je internet-opties, test een andere browser, powercycle je modem, reset je IP, bel je internetprovider etc.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:32 schreef Ad_rem het volgende:
Hier doet hij het dus echt niet meer ondertussen 20x die reclames gezien maar de video zelf blijft op ready staan.
Mja, als Rene dat had gezegt, was er niets aan de handquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:49 schreef bascross het volgende:
Het geheim van Heracles.Die lach van Johan is echt geweldig.
Leuker als studio voetbalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
Inhoudelijk gaat het 99% van de tijd helemaal nergens meer over, maar als komisch programma is het erg amusant idd
Onzin. Als je de "off-topic" dingen weglaat gaat het alsnog 50 minuten over voetbal, ik vind het een erg goede combinatie. Vanavond was het misschien wel iets té komisch maar ik vond het super.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
Inhoudelijk gaat het 99% van de tijd helemaal nergens meer over, maar als komisch programma is het erg amusant idd
Nu pasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Willem van Hanegem heeft zich nu wel voor altijd ongeloofwaardig gemaakt. Lachwekkend.
Klopt, maar het maakt het wel leukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:01 schreef Parafernalia het volgende:
Ik vind het uitlachen van Kraaij nu wel erg genant worden
Dat vind ik wel vaker!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef HaagsPietje het volgende:
ik vond kraay juist erg sterk gisteravond met een paar haarscherpe analyses waar alle overige heren instemmend mee zaten te knikken!
Er zit wel een verschil tussen de manier waarop Hans en Rene zulke dingen brengen. Rene komt gewoon met veel grappen en grollen, terwijl Hans steeds met wilde armgebaren loopt te roepen dat hij "het geheim van Heracles" heeft ontdekt, dat Ajax met zijn opstelling "100 goals maakt", dat speler X een geweldige held is die een lintje moet krijgen omdat hij tegen de scheids toegaf dat het geen overtreding was, enzovoort. Oftewel, hij overacteert altijd een beetje als het op zich niet om wereldschokkende zaken gaat. Dat is wel humor, daarom zit die Wilfred er wel eens om te gniffelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:00 schreef Sportex het volgende:
[..]
Mja, als Rene dat had gezegt, was er niets aan de hand
Wat is daar nou zo grappig aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar wat is nou het "Geheim van Heracles"?![]()
Tuurlijk, Hans overacteert. Maar ze hebben allemaal hun functie binnen het programma. Om daar nou élke aflevering weer over te beginnen....dan wordt het straks net zo saai als SV.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen de manier waarop Hans en Rene zulke dingen brengen. Rene komt gewoon met veel grappen en grollen, terwijl Hans steeds met wilde armgebaren loopt te roepen dat hij "het geheim van Heracles" heeft ontdekt, dat Ajax met zijn opstelling "100 goals maakt", dat speler X een geweldige held is die een lintje moet krijgen omdat hij tegen de scheids toegaf dat het geen overtreding was, enzovoort. Oftewel, hij overacteert altijd een beetje als het op zich niet om wereldschokkende zaken gaat. Dat is wel humor, daarom zit die Wilfred er wel eens om te gniffelen.
Wel leuk dat Hansie nu steeds degene is die zich ergert aan dat gelach overigens. En "Wilfred Nawijn".
Je lijkt Hansie welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo grappig aan![]()
Wat hier al eerder gezegd werd...als Rene het gezegd had, was er niks aan de hand.
Leuk hoor, beetje afzeiken. Maar dit begint langzaamaan een beetje flauw te worden. Jammer, maar verder leuke aflevering.
Ja ik vind 't ook prima, maar begrijp ook wel enigszins waarom Johan en Wilfred er soms om moeten lachen of het soms afkappen. Maar Hansie moet gewoon lekker zo doorgaan, is leuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tuurlijk, Hans overacteert. Maar ze hebben allemaal hun functie binnen het programma. Om daar nou élke aflevering weer over te beginnen....dan wordt het straks net zo saai als SV.
Inderdaad, dat is Johan's steeds terugkerende opmerking wanneer er iets aan hem gevraagd wordt over de vrienden van van Swieten of over studio Spaan of een ander soortgelijk programma. Hij doet aardig zijn best om van VI een soort stand up comedy te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch wordt het nu een beetje een trucje, volgens mij begint zelfs HK het leuk te vinden...
En je weet het... als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
Genee vindt Kraay wel een ideale bliksemafleider jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo geniaal als Genee Hans zit uit te lachen. "Wat zit jij nu weer dom te lachen?". Lig dan helemaal dubbel.
En het mooiste is nog als Johan en René er zich dan weer mee bemoeienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo geniaal als Genee Hans zit uit te lachen. "Wat zit jij nu weer dom te lachen?". Lig dan helemaal dubbel.
Zit je naar voetbal te kijken dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
En je weet het... als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
Rene aait nog even de arm van Hansie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:19 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
En het mooiste is nog als Johan en René er zich dan weer mee bemoeien
Hier past maar 1 advies bij voor Derksen: "Johan, je zou eens een grote jongen moeten worden". Wat laat hij zich kennen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:39 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.radio1.nl/cont(...)ers-vs-johan-derksen
en een tweederangs acteur. Daarnaast vond hij het shirt van Valencia ''gewoon mooi''. Hahaha, wat een pannenkoek.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Frank Lammers een oetlul. En ik geloof er geen zak van dat hij dit zomaar doet, aangezien hij er zoals Derksen zei voor betaald kreeg. Misschien niet voor die actie van vrijdag, maar hij krijgt gewoon betaald als uithangbord van Unibet.
Een onbetrouwbare frikadel, die Lammers.
Wat is het nou ? Frikandel of Pannenkoek ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef bascross het volgende:
[..]
en een tweederangs acteur. Daarnaast vond hij het shirt van Valencia ''gewoon mooi''. Hahaha, wat een pannenkoek.![]()
Ik vindt die Frank Kneus wel zo'n dikke sukkel he, heb me kapot geërgerd toen hij erbij zat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:39 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.radio1.nl/cont(...)ers-vs-johan-derksen
bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik kijk nu via: http://www.rtl.nl/compone(...)rnational_s4_a19.xml en het is leuk.
inderdaad, een vervelende nare man die lammers.....en totaal niet grappig. dat filmpje ook wat ze toen uitzendden...niemand lachtequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Frank Lammers een oetlul. En ik geloof er geen zak van dat hij dit zomaar doet, aangezien hij er zoals Derksen zei voor betaald kreeg. Misschien niet voor die actie van vrijdag, maar hij krijgt gewoon betaald als uithangbord van Unibet.
Een onbetrouwbare frikadel, die Lammers.
Wat was dat ook weer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
inderdaad, een vervelende nare man die lammers.....en totaal niet grappig. dat filmpje ook wat ze toen uitzendden...niemand lachtte
Ja lamme "humor" is dat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat hij vierde man was toch ? bij de vrienden van van swieten
Dat was echt enorm triest ja. Zelfs Frank vond het kut.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:49 schreef bascross het volgende:
Het geheim van Heracles.Die lach van Johan is echt geweldig.
Maar wacht even: hij had wel net de dag ervoor de wedstrijd van Valencia gezien, tegen eeuh, eeuh, wie was het ook alweer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:45 schreef bascross het volgende:
[..]
en een tweederangs acteur. Daarnaast vond hij het shirt van Valencia ''gewoon mooi''. Hahaha, wat een pannenkoek.![]()
Het is wel echt een uniek programma. Over een paar jaar als Derksen ermee nokt, mogen wij ons gelukkig prijzen dat we dit allemaal hebben mee mogen makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha!
ik vind het de beste samenstelling en het beste voetbalpraatprogramma wat ik ooit gezien heb!
alles zit erin: feitjes, nieuwtjes, roddels, humor, cabaret, show, afzeiken, ruzies, beelden, zeg maar alles wat je in het cafe ook terugvindt als je met je vrienden over voetbal lult!!!
echt een dikke 10+ en gister een uitzending die model zou kunnen staan voor een reguliere VI!
Lachwekkend inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:00 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Maar wacht even: hij had wel net de dag ervoor de wedstrijd van Valencia gezien, tegen eeuh, eeuh, wie was het ook alweer?
inderdaad, dit is een programma in de categorie: telekids, pittige tijden, rons honeymoon quizzzzz, merlina, de freggels etc. dit wordt legendarisch en we zijn er live bij....alsof ik weer vooraan bij een concert van guns n roses, metallica, pearl jam, nirvana sta...zo'n tijd zeg maar.... :-)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:01 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het is wel echt een uniek programma. Over een paar jaar als Derksen ermee nokt, mogen wij ons gelukkig prijzen dat we dit allemaal hebben mee mogen maken
Over een jaar? Hij moet nog wel een tijdje naast de zoon van Hans Kraay jr. zitten, dat heeft hij gisteren beloofd!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:01 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het is wel echt een uniek programma. Over een paar jaar als Derksen ermee nokt, mogen wij ons gelukkig prijzen dat we dit allemaal hebben mee mogen maken
Paar jaar. Johan nokt 'm op z'n 65e en dan zien we 'm nooit meer terug. Dus dat betekent dat we hierna nog maximaal vier voetbalseizoenen ('10/'11, '11/'12, '12/'13, '13/'14) van 'm kunnen genieten. Vrees dat het nageslacht van Hans tegen die tijd nog niet volwassen genoeg is om met De Snor aan één tafel te zitten.quote:
Ik ga morgen nog een keer dat begin kijken denk ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:
501.000 kijkers trouwens.. Goede timing, die show van gisteren.
Oh ja dat was wel vrij dramatisch ja...hoewel ik het voor DVVVS begrippen nog best geestig vond...kun je nagaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Straussquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wat voor koosnaampje moet René daar dan voor verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |