Johan denkt zo makkelijk te scoren. Hij moet maar met iets nieuws komen.....quote:Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind dat het Hans bashen wat Johan doet soms wel erg kinderachtig worden. "Vroeger" was het nog niet constant maar nu doet Johan eigenlijk niks anders meer...
Het gas mag er nu wel een beetje af. Anders is het over een maand echt bloed irritant.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind dat het Hans bashen wat Johan doet soms wel erg kinderachtig worden. "Vroeger" was het nog niet constant maar nu doet Johan eigenlijk niks anders meer...
Ik wacht nog op het moment dat ze beginnen met het uitzenden van een jupiler drinkende fan in een gamma dug-out de toto invult aan de hand van informatie die hij leest in de VI.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Rammen ze nou alle sponsors er doorheen binnen een kwartier?
ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze hebben de chick met bruin haar vervangen door die kerel van VI
Mooi, dan hebben ze me mailtje ontvangen.. Stomme kampsnol was t.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat zou wel lachen zijn, gewoon zelf als team opstaan en eigen opstelling en manier van spelen bepalenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja, die spelers zullen voor de volgende wedstrijd in de kleedkamer ook wel zoiets hebben van; "lul maar raak, we doen wel wat" .
Hij moest naar Engeland omdat ie in Nederland alles had verpest met zijn gedrag in het veld. Als trainer doet ie hetzelfde.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Alle jeugdzonden van Atteveld worden nu opgerakeld.
Haha ja, dat zou ik als team dan wel doen als je m echt niet meer moet..quote:Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn, gewoon zelf als team opstaan en eigen opstelling en manier van spelen bepalen
Ik zal graag zien dat ze weer op de kruk gaat zitten. Kan die journalist niet ff opbokken?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
wat is het email adres?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben ze me mailtje ontvangen.. Stomme kampsnol was t.
ik niet: superboerenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef guapo het volgende:
Kutboeren de graafschap. Ik zie liever een Go Ahead Eagles naar de eredivisie gaan.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef guapo het volgende:
Kutboeren de graafschap. Ik zie liever een Go Ahead Eagles naar de eredivisie gaan.
Dat doen de supporters zelf al 20 jaarquote:
Ot en Siemquote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Siem is zeker een boerennaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |