Dat werd toch vlak daarna door een dronken Fritz Korbach geroepen, als "grap"? Dat detail uit een column van JD over Korbach van 2-3 jaar geleden is me altijd bijgebleven om de één of andere reden.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:51 schreef -J-D- het volgende:
Over het gastenboek op zijn fansite.
Zijn 1e vrouw is overleden toen ze van de trap viel. Ze werd klinisch dood verklaard en Johan moest het besluit nemen om het leven van haar te beëindigen aangezien er geen enkele hoop op een menswaardig bestaan zou zijn. In de media gingen echter verhalen dat hij haar geduwd zou hebben, maar dat vindt hij echt te verschrikkelijk voor woorden.
Jij turft?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef -J-D- het volgende:
De derde keer dat hij 8 vd 9 goed heeft.
Speelronde 12 en 15 ook al.
Nog nooit 9 vd 9 goed, overigens.
Netjes.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef -J-D- het volgende:
De derde keer dat hij 8 vd 9 goed heeft.
Speelronde 12 en 15 ook al.
Nog nooit 9 vd 9 goed, overigens.
Vreemd ja. Alsof hij al zijn eigen jeugdzonden op zou rakelen.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Half Nederland denkt idd dat hij alle mails enz gericht aan de fanclub te lezen krijgt
Kreeg er vandaag weer van een student van een Hogeschool die vroeg of hij woensdag langs willen komen bij een discussie op school. Heel wazig.
Ik hou het bij jaquote:
Is afhankelijk van de wedstrijden. Hij voorspelt meestal de favorieten en dan word je niet rijk.quote:
Met een gemiddelde notering van 1.66 is het quitte spelen (reken ik dat goed uit?), zou die dat hebben in de Eredivisie? Ken de Eredivisie noteringen niet zo goed omdat ik het amper volg, maar volgens mij voorspelt hij nooit hele gekke dingen iig, beetje favos dus zoals jij zegt.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik hou het bij ja
http://www2.johan-derksen.com/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=37
[..]
Is afhankelijk van de wedstrijden. Hij voorspelt meestal de favorieten en dan word je niet rijk.
245 voorspellingen
149 goed
96 fout
Dat zou wel winstgevend geweest moeten zijn, als je bij een goede bookie ziet. Niet bij de toto dus
Bij de Toto zou je dan verlies hebben, bij Unibet ong. quitte en bij echte bookies (12bet, sbobet, ibcbet enz) zou je wel een kleine winst hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Met een gemiddelde notering van 1.66 is het quitte spelen (reken ik dat goed uit?), zou die dat hebben in de Eredivisie? Ken de Eredivisie noteringen niet zo goed omdat ik het amper volg, maar volgens mij voorspelt hij nooit hele gekke dingen iig, beetje favos dus zoals jij zegt.
Ontopic; binnen een uur zitten de heren er weer klaar voor.
Klopt. In dezelfde column stond ook dat Korbach een terminaal zieke medewerker van Cambuur joviaal begroette met 'hoi ouwe kankerlijer'.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat werd toch vlak daarna door een dronken Fritz Korbach geroepen, als "grap"? Dat detail uit een column van JD over Korbach van 2-3 jaar geleden is me altijd bijgebleven om de één of andere reden.
quote:
Je schakelt te vroeg inquote:Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik word helemaal agressief van die Pfaffs-stemmen, ben zo blij met de MUTE knop.
Die met die donkere haren idd , zat ik ook al naar te glurenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Zapper het volgende:
Sodeknetters wat een geil wijf achter Rene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |