abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79526323
Ok ... case closed
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:15:16 #27
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79526494
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ok ... case closed
Thanks .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 24 maart 2010 @ 14:53:34 #28
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79531964
Kan de topictitel van deze:

Bandstemmen! (een spook op mijn antwoordapparaat)

veranderd worden in:

Bandstemmen! (De wedstrijd is afgelopen, Amos_ heeft gewonnen)

Amos_ gefeliciteerd!

Edit: En wat mij betreft geldt dit nog steeds, want misschien kunnen we er een algemeen bandstemmen/evp-topic van maken ?

[ Bericht 21% gewijzigd door JoepiePoepie op 24-03-2010 15:08:24 ]
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:28:14 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79544843
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Beste Bastard & jogy,

Verzoek tot verwijderen van posts in Bandstemmen! (een spook op mijn antwoordapparaat)

Ik zou graag alle onzin verwijderd (dus niet ge-edit, maar het liefst de hele berichten weg) zien, zodat het ook weer een leesbaar en leuk topic wordt voor mensen als paradio en anderen.

Het gaat om de volgende berichten:

Bandstemmen! (een spook op mijn antwoordapparaat) (Hier graag de quote van mediaconsument en de tekst van remlof verwijderen, maar de rest van de post laten staan.)
Bandstemmen! (een spook op mijn antwoordapparaat) (Hier graag de quote van mediaconsument verwijderen, maar de rest van de post laten staan.)
Bandstemmen! (een spook op mijn antwoordapparaat) (Hier graag de quotes van mediaconsument en de reacties van mij daarop verwijderen, maar de rest van de post laten staan.)

En ja, ik heb ook aan die onzin meegedaan, maar ik heb nu mijn statement wel gemaakt .

Vanaf nu gaan we gewoon uit van degene die men zegt te zijn:

Dus JoepiePoepie is niet een man (die Chiel heet), mediaconsument is geen zwangere vrouw, Bastard is geen lekker wijf van 20 jaar, Remlof is geen Truus.

Laten we dan afspreken dat - eventueel totdat het tegendeel bewezen is - we gewoon hiervan uitgaan:

• JoepiePoepie is een vrouw.
  • Mediaconsument is een man.
  • Bastard is een man.
  • Remlof is eeh... remlof (ik weet niet wat dat is ).

We hoeven dat niet te gaan bewijzen, dus dit is gewoon onzin:
    [..]

Daar ontsporen alleen maar leuke gezellige topics door en leuke nieuwe users zoals bijvoorbeeld paradio snappen er dan helemaal niks meer van .

Alvast bedankt !
  • Mwa, ik heb geen zin om heel je topic op te schonen naar je wens. Eigenlijk omdat een topic nou niet altijd alleen met opmerkingen kan zijn zoals je het wilt, zoals het IRL ook zo is.
    Word het beschamend, scheldend, enorm offtopic en gaat de essentie daardoor verloren is het denk ik goed om het bij te sturen maar ik vind juist dat je als TS een heel goed voorbeeld geeft hoe je zelf sturing geeft aan je eigen topic. Niet veel laten verleiden naar een zijspoor of overal op ingaan maar steeds de kar trekken.. helemaal prima dus... althans zo denk ik er over hoor..

En ik ben blij dat je openlijk zelf aangeeft de strijdbijl te begraven wat jou betreft, goede stap denk ik.
    Je bent vlgs mij echt een enorme ouwehoer IRL ook he
    The truth was in here.
      woensdag 24 maart 2010 @ 20:32:50 #30
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_79545048
    Dat beeld gaf mijn oma me inderdaad ook door, Bastard
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
      woensdag 24 maart 2010 @ 21:07:37 #31
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79546793
    -genoeg, laatste waarschuwing-

Oh nee, sorry . Ik zal het niet meer doen .

[ Bericht 86% gewijzigd door remlof op 24-03-2010 21:10:03 ]
    pi_79550510
    hahahah dalijk word joepie zo gebanned terwijl ze aardig wil zijn
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:43:17 #33
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79551643
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef Flammie het volgende:
    hahahah dalijk word joepie zo gebanned terwijl ze aardig wil zijn
    Die kans is groot .
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
    Met dank aan remlof sta ik niet meer achter de tekst die hier eerst stond.

Het spijt me Bastard en jogy.

Ik maak binnenkort wel een nieuw account aan en dan presenteer ik mezelf als man die Chiel heet. Misschien dat dat gezeik dan eindelijk eens een keer ophoudt.
    Wel een beetje jammer, want ik ben al dagenlang met Bastard (& jogy) buiten het forum om bezig om aan een oplossing te werken. Die post leek mij een goede oplossing, maar helaas, ik sta er nu niet meer achter. Dus sorry Bastard dat je tijd en moeite hebt genomen om op die post te reageren en verder zie pm .

En ja, het is feedback gerelateerd dat ik kom melden dat ik niet meer achter de tekst in mijn eigen post sta die ik eerder in het feedback-topic heb gezet, want dan weten de anderen ook dat ze geen moeite meer hoeven te doen om op die post te reageren.

[ Bericht 3% gewijzigd door JoepiePoepie op 25-03-2010 00:52:18 ]
    pi_79552225
    Joepiepoepie is gewoon een spraakwaterval
      donderdag 25 maart 2010 @ 07:49:58 #35
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_79557456
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Flammie het volgende:
    Joepiepoepie is gewoon een spraakwaterval
    Ze kan zichzelf niet helpen geloof ik
    The truth was in here.
      donderdag 25 maart 2010 @ 09:05:08 #36
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79558564
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 07:49 schreef Bastard het volgende:
    Ze kan zichzelf niet helpen geloof ik
    Flammie is de enige FOKKER die mij live heeft gesproken, dus hij kan het weten ! Ik had die avond wel veel cola op trouwens en ik was op weg naar een feest, dat maakt het wel iets erger .

Edit: Oh feedback , maar ja, dan moeten jullie hier maar niet ongegeneerd over mij zitten babbelen hoor , daar moet ik wel feedback op geven ! Verder heb ik op het moment niks te feedbacken, dus ik ben weer weg uit dit topic .

[ Bericht 24% gewijzigd door JoepiePoepie op 25-03-2010 09:11:45 ]
      maandag 29 maart 2010 @ 11:17:05 #37
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79699751
    Bastard & jogy,

Zou een van jullie hier: The Secret - De Discussie #2 een extra post willen plaatsen met een linkje naar deel 3?

Alvast bedankt !
      maandag 29 maart 2010 @ 11:39:09 #38
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_79700392
    Bij deze.
    The truth was in here.
      maandag 29 maart 2010 @ 12:01:22 #39
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_79701151
    Tvp
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
    Vrijheid
      maandag 29 maart 2010 @ 12:03:48 #40
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_79701244
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:01 schreef jogy het volgende:
    Tvp
    The truth was in here.
    pi_79737502
    The Secret - De Discussie #3

Kan er wat gedaan worden aan dat gezeur in deze reeks? Ik snap best dat users Summers en UncleScorp het niet leuk vinden dat we aan hun systeem tornen maar daar is het nu eenmaal een [b]discussie[b/]-topic voor. Overigens gaat het nergens "over de schreef" maar is 't een gewone discussie verder. Het onderwerp is gewoon breed en raakt ook op veel vlakken mensen in hun leven.

Overigens wens ik daarbij ook niet met "Jullie" aangesproken te worden, aangezien de enige vereniging waar ik lid van ben mijn Dojo is.
    Knowledge is power, use it wisely.
    TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
      dinsdag 30 maart 2010 @ 10:22:10 #42
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79737656
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 10:17 schreef Amos_ het volgende:

Kan er wat gedaan worden aan dat gezeur in deze reeks? Ik snap best dat users Summers en UncleScorp het niet leuk vinden dat we aan hun systeem tornen maar daar is het nu eenmaal een discussie-topic voor. Overigens gaat het nergens "over de schreef" maar is 't een gewone discussie verder. Het onderwerp is gewoon breed en raakt ook op veel vlakken mensen in hun leven.
    Inderdaad, dat schreef ik ook al:
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 09:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
    Inderdaad, dit is een discussie-topic. Juist in dit topic mogen wij The Secret ter discussie stellen (iets wat in dit topic niet mocht). Kun je er niet tegen dat mensen het totaal niet eens zijn met jouw visie en dat ook kenbaar maken, blijf dan weg of ga in dat andere topic posten, maar ga je dan niet aanstellen:
    quote:
    Overigens wens ik daarbij ook niet met "Jullie" aangesproken te worden, aangezien de enige vereniging waar ik lid van ben mijn Dojo is.
    Ach ja, zonder dat ik er erg in had hoorde ik ook ineens bij 'een groepje' en was ik dus ook ineens 'jullie' !

Join the club Amos_, there's no way back .
      dinsdag 30 maart 2010 @ 10:33:28 #43
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_79737975
    Ik zit ook alleen in mijn groepje, hoef ik geen verantwoording af te leggen voor andere leden
    The truth was in here.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:15:08 #44
    175455 Summers
    President-Elect FREEDOM
    pi_79743231
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 10:17 schreef Amos_ het volgende:

Kan er wat gedaan worden aan dat gezeur in deze reeks? Ik snap best dat users Summers en UncleScorp het niet leuk vinden dat we aan hun systeem tornen maar daar is het nu eenmaal een [b]discussie[b/]-topic voor. Overigens gaat het nergens "over de schreef" maar is 't een gewone discussie verder. Het onderwerp is gewoon breed en raakt ook op veel vlakken mensen in hun leven.
    Dat is nou het mooie van spiritualiteit , niemand op de hele wereld kan daaraan tornen ,
    ik praatte michielos na , ik ben blij dat jij dezelfde woorden ook als gezeur ziet
    quote:
    Als jij niet elke dag op fok komt om mensen belachelijk te maken enz hoef je je ook niet aangesproken te voelen ,
    Gewoon sterk in je schoenen staan en het nemen zoals het komt , tenslotte word er ook believers geroepen of gelovigen , dat is me toch een groep van honderden miljarden mensen die op 1 hoop worden gegooid in 1 zin .
    THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:22:11 #45
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79743473
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef Summers het volgende:
    Als jij niet elke dag op fok komt om mensen belachelijk te maken enz hoef je je ook niet aangesproken te voelen ,
    Laat me al die posts eens zien waar ik dagelijks mensen belachelijk maak . Ik denk dat er meer posts zijn waar mensen mij belachelijk maken. Verschil is alleen dat ik niet bij elk wissewasje ga klagen.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:29:08 #46
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79743763
    Maar Summers, wat loop je nou eigenlijk te zeuren hier? Je doet niet eens actief mee in het The Secret-topic deel 3.

Het enige wat je daar kwam doen is eventjes melden dat je mijn verhaal over mijn gehandicapte vriend niet gelooft en je kwam daar even je beklag doen over 'de groep'.

Iets inhoudelijks en on-topic heb ik je niet zien melden in dat topic.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:34:49 #47
    175455 Summers
    President-Elect FREEDOM
    pi_79743977
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Laat me al die posts eens zien waar ik dagelijks mensen belachelijk maak . Ik denk dat er meer posts zijn waar mensen mij belachelijk maken. Verschil is alleen dat ik niet bij elk wissewasje ga klagen.
    vandaar dat je naam nooit in FB voorkomt en users in PM worden gewaarschuwd voor
    ongetwijfeld jouw persoontje
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:35:31 #48
    175455 Summers
    President-Elect FREEDOM
    pi_79744006
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
    Maar Summers, wat loop je nou eigenlijk te zeuren hier? Je doet niet eens actief mee in het The Secret-topic deel 3.

Het enige wat je daar kwam doen is eventjes melden dat je mijn verhaal over mijn gehandicapte vriend niet gelooft en je kwam daar even je beklag doen over 'de groep'.

Iets inhoudelijks en on-topic heb ik je niet zien melden in dat topic.
    wel hoor, je begrijpt het alleen niet , ( nog niet wakker enzo) verdiep je eens
    en ik ben klaar met FB anders maak jij er weer een joepoepoepie topic van doeiii
    pi_79744026
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef Summers het volgende:

[..]

vandaar dat je naam nooit in FB voorkomt en users in PM worden gewaarschuwd voor
    Pm's door de groep tellen niet
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:38:22 #50
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79744128
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef Summers het volgende:

Is dat zo? Wat een paranoia en angst brengt 'mijn persoontje' toch teweeg zeg .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')