Maar waarom eigenlijk? Waarom vind jij dat ik tegenover jou verantwoording moet afleggen over mijn geslachtsdelenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef mediaconsument het volgende:
Ik leuter er niet over hoor, ik weiger hem alleen aan te spreken met zij. Daar ik nogsteeds geen informatie heb ontvangen waaruit blijkt dat het tegenovergestelde waar blijkt te zijn.
Dat onze vriend daar over valt is dan ook niet mijn probleem.
Nou even inhakend, de reden dat ik het zo snel meldde is omdat ik al weken/maanden zie dat dit zo broeit. En ik heb er onderhand als buitenstaande user wel genoeg van.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:34 schreef Bastard het volgende:
Joepie kunnen we het even afdoen als een incident en doorgaan zonder het gezeik?
Leuk nieuw FB topic goed beginnen enzo
Ik zeik niet, ik stel vragen naar aanleiding van (maandenlang) gezeik (over mijn geslachtsdelenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:34 schreef Bastard het volgende:
Joepie kunnen we het even afdoen als een incident en doorgaan zonder het gezeik?
Leuk nieuw FB topic goed beginnen enzo
QFT.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:37 schreef Michielos het volgende:
Dat zou een beetje het verhaal zijn van relmarokkanen.. "het is maar een incident". Feit is gewoon dat dit al maanden bezig is, en de enige die continue gebanned wordt Joepiepoepie is.
Dat we het vergeten , okmaar van een incident kan mijns inziens niet meer gesproken worden
Jeetje, iemand met zoveel oprispingen moet toch echt een keer een bezoekje brengen aan een artsquote:Op maandag 22 maart 2010 12:41 schreef Bastard het volgende:
Laten we het nog een kans geven, afdoen als een oprisping van MC
Negeren is ook een optie he? En dat moet hij ook doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jeetje, iemand met zoveel oprispingen moet toch echt een keer een bezoekje brengen aan een arts.
Zou een optie kunnen zijn. Het boeit ook niet of iemand mij 'hij' (of Chielquote:Op maandag 22 maart 2010 13:19 schreef remlof het volgende:
Negeren is ook een optie he? En dat moet hij ook doen.
Je hoeft ook niet bang te zijn dat ik er nog over doorga, heb wel wat beters te doen. Een keer hij zeggen is genoeg om meerdere pagina's met gezanik voor elkaar te boxen. Dat zegt mijns inziens meer dan genoeg.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Negeren is ook een optie he? En dat moet hij ook doen.
Je gaat dus binnenkort weer 'hij' zeggen? Omdat je zei dat je daar pas mee ophoudt als ik jou bewijzen geef dat ik geen 'hij' ben? En ga je nog antwoord geven op bovenstaande vragen?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef mediaconsument het volgende:
Je hoeft ook niet bang te zijn dat ik er nog over doorga, heb wel wat beters te doen. Een keer hij zeggen is genoeg om meerdere pagina's met gezanik voor elkaar te boxen.
Wat zegt het jou dan?quote:Dat zegt mijns inziens meer dan genoeg.
Ben jij eigenlijk wel een man? Bewijs het maar. Al die fantasie-verhalen van jou die zogenaamd over jezelf gaan ben ik helemaal zat. Jij hebt de plicht om mij verantwoording af te leggen over jouw geslacht. Totdat jij aan die verplichting voldoet, blijf ik jou 'zij' noemen.quote:
Lieve Bastard en jogyquote:Op maandag 22 maart 2010 12:17 schreef Bastard het volgende:
FB topic voor al uw opmerkingen en vragen over topics in TRU.
Geen SlowChat topic dus!
En lees deze ook eens door Attentie: Netiquette van TRU
Groetjes uw allerliefste modjes,
J&B
Hoe verwijder je eigenlijk onzin uit onzin ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Beste Bastard & jogy,
Verzoek tot verwijderen van posts in Bandstemmen! (een spook op mijn antwoordapparaat)
Ik zou graag alle onzin verwijderd (dus niet ge-edit, maar het liefst de hele berichten weg) zien, zodat het ook weer een leesbaar en leuk topic wordt voor mensen als paradio en anderen.
Kan je mij evengoed tot jouw leuk lijstje toevoegen want blijkbaar heb jij nog problemen met het engels woordje Unclequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vanaf nu gaan we gewoon uit van degene die men zegt te zijn:
Laten we dan afspreken dat - eventueel totdat het tegendeel bewezen is - we gewoon hiervan uitgaan:JoepiePoepie is een vrouw. Mediaconsument is een man. Bastard is een man. Remlof is eeh... remlof (ik weet niet wat dat is ![]()
).
We hoeven dat niet te gaan bewijzen, dus dit is gewoon onzin:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik 'ken' die hele Unclescorp eigenlijk niet, want ik zie haar zelden posten, dus wat Flammie schrijft klopt wel denk ik. Het enige wat ik weet is dat zij zeker 2 keer een post heeft geplaatst richting mij (en als reactie op mij) die bol stonden van de vuige insinuaties
![]()
, waardoor ik echt dacht van 'weer zo iemand'
.
Ik noemde jou inderdaad 'haar', omdat ikzelf al maanden lastiggevallen word door een aantal users die twijfelen aan mijn identiteit en geslachtsdelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoe verwijder je eigenlijk onzin uit onzin ?![]()
[..]
Kan je mij evengoed tot jouw leuk lijstje toevoegen want blijkbaar heb jij nog problemen met het engels woordje Uncle![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |