En die ene maand ertussen? Wat gebeurde er toen?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Ladiego het volgende:
De eerst 5 maanden van de relatie waren op sex gebied dus ook perfect. maar nu al 1.5 jaar is er 9 van de 10 keer geen voorspel bij ons te bekennen.
quote:
Good riddance zou je in dit geval bijna zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Pikstraf zou ik mee oppassen. Er zijn mannen (ik) die dat zien als een reden om een meid tot ziens te zeggen
True true. Hij verdient een boel. Maar als ze wel verder wil, lijkt me praten een betere oplossingquote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Good riddance zou je in dit geval bijna zeggen.
Hij geeft haar clitstraf, tenslotte.
Sja. Ik ben een kerel, maar als ik een vrouw was zou dit gedrag voor mij een reden zijn die kerel de laan uit te schoppen.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Pikstraf zou ik mee oppassen. Er zijn mannen (ik) die dat zien als een reden om een meid tot ziens te zeggen
Great minds think alike. :-)quote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Good riddance zou je in dit geval bijna zeggen.
Hij geeft haar clitstraf, tenslotte.
Kan me levendig voorstellen dat je daar op dat moment geen trek meer in hebt. En die vriend inschattende, vindt hij het maar wat makkelijk: een vriendin die eerst hem en daarna zichzelf klaarmaakt.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
gewoon na zijn gespring misschien een lekker potje egoistisch masturberen en zeggen dat DAT wel bevredigd...?
en dan langzaam bouwend naar de situatie dat ze hem helemaal nergens meer voor nodig heeft... dan kan die bij het oud vuilquote:Op maandag 22 maart 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan me levendig voorstellen dat je daar op dat moment geen trek meer in hebt. En die vriend inschattende, vindt hij het maar wat makkelijk: een vriendin die eerst hem en daarna zichzelf klaarmaakt.
Lijkt mij een beetje omslachtig.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:40 schreef Re het volgende:
en dan langzaam bouwend naar de situatie dat ze hem helemaal nergens meer voor nodig heeft... dan kan die bij het oud vuil
Tsja, Hij hoeft er niet over te discussieren en hij hoeft zelfs geen antwoord te geven.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Ladiego het volgende:
Als ik het ter sprake wil brengen krijg ik de wind van voren dat ie op dat soort stomme onzin dingen niet eens antwoord gaat geven of over gaat discussieren.
en toen was hij vreemdgegaan en vindt hij jou niet meer zo de moeite.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:19 schreef Ladiego het volgende:
Toen was hij op vakantie een maand.
Dat, precies dat. En niet alleen na zijn gespring. Ook gewoon, als je naast hem ligt ofzoquote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
gewoon na zijn gespring misschien een lekker potje egoistisch masturberen en zeggen dat DAT wel bevredigd...?
Mag dat advies ook naar vrouwen die bij mannen in bed liggen die wel aan voorspel doen?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat, precies dat. En niet alleen na zijn gespring. Ook gewoon, als je naast hem ligt ofzo
euh?quote:Als ik het ter sprake wil brengen krijg ik de wind van voren dat ie op dat soort stomme onzin dingen niet eens antwoord gaat geven of over gaat discussieren.
Misschien, maar dan is ie wel enorm onzeker en daar ben jij dan weer de dupe van.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:38 schreef Ladiego het volgende:
het gekke is dat we over andere dingen wel heel goed kunnen praten, alleen sex is een probleem.
kan dit komen omdat ik misschien zijn eerste ben?
Ja inderdaad wat?quote:
Dus eigenlijk opper je dat het aan het lijf van TS ligt?quote:
niet precies maar misschien het gebrek aan juiste communicatie van een onzeker jongetje...quote:Op maandag 22 maart 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk opper je dat het aan het lijf van TS ligt?
Praten is toch ook voorspel, CC?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien, maar dan is ie wel enorm onzeker en daar ben jij dan weer de dupe van.
Ik vind persoonlijk iemand die in een relatie niet over seks kan praten niet helemaal rijp voor die relatie. Zeker als hij reageert zoals jij stelt.
En dat is ook al onbespreekbaar.quote:
Wat een faalhaas.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Ladiego het volgende:
Als ik het ter sprake wil brengen krijg ik de wind van voren dat ie op dat soort stomme onzin dingen niet eens antwoord gaat geven of over gaat discussieren.
De relatie beeindigen.quote:Wat moet ik doen om tot hem door te dringen??
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:20 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Die krijgt zij zo een beetje nu![]()
Jij als vrouwzijnde hoor je tijdens de sex de touwtjes in handen te hebben,
Ja, dat laatste straf je hem zeker mee, ga je hem nog belonen ook voor zijn achterlijke gedrag.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:41 schreef Maadie het volgende:
Laat hem eerst maar eens weten hoe het is. laat hem dan maar oordelen. of pijp hem snachts een keer wakker. kijken hoe hij reageert.
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:41 schreef Maadie het volgende:
Laat hem eerst maar eens weten hoe het is. laat hem dan maar oordelen. of pijp hem snachts een keer wakker. kijken hoe hij reageert.
hij doet toch niet aan voorspel. vind ie het lekker. dan zeg je voorwat hoort wat. en huppatee.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, dat laatste straf je hem zeker mee, ga je hem nog belonen ook voor zijn achterlijke gedrag.
Wat een logicaquote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef Maadie het volgende:
[..]
hij doet toch niet aan voorspel. vind ie het lekker. dan zeg je voorwat hoort wat. en huppatee.
Dit is wel heel dom. Bij TS had d'r vriend na 5 maand er genoeg van. Houd dus maar op met je 'na 1 tot 2 jaar'. Ik weet waar je het over hebt en dit geldt echt niet alleen voor mannen. Vrouwen houden toch ook niet hun hele leven dat 'feest' gevoel. Tevens is zijn libido niet verminderd want hij wil d'r wel graag neuken, alleen geen moeite doen zodat zij het ook nog fijn vind. Simpelweg een egoïst, want hij wil er ook helemaal niet over praten en zegt dat ze onzin uitkraamt. Je zou bijna pikstraf aanraden, inderdaad.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef RickDutch het volgende:
Nu ga ik even heel anders uit de hoek komen...
Wat ik van een studie/onderzoek geleerd heb wat ze op een grote universiteit in de VS gedaan hebben is dat:
Mensen verliefd worden om een bepaalde reden (ik zal hier niet te diep op in gaan) het verliefde gevoel wat je hebt komt bijvoorbeeld door een chemisch stofje wat in je hersens word aangemaakt. Tijdens het begin van jullie "relatie" is dit gevoel heel hevig aanwezig, iedere keer dat jullie elkaar zagen was het "feest".
Echter, na 1 jaar ongeveer, verminderen deze stofjes, om ongeveer na 2 jaar (let op de lengte van julie relatie) bijna tot compleet te verdwijnen. Er worden blijkbaar andere stofjes aangemaakt. Dit betekend dat het gevoel van "zo ik wil jou eens even flink te grazen nemen" verminderd, aangezien er volgens "de natuur" geen rede meer is om dat te doen.
Hierdoor, en dit gebeurt bij HEEL VEEL / ALLE MANNEN, verwaterd de sex drive dus na een bepaalde tijd, wat zo tussen de 1 tot 2 jaar gebeurt.
Sommige mannen hebben een hoog libido en kunnen meer zin in sex hebben dan andere, maar gemiddeld is dit wel een beetje de cyclus.
Jij zal dus nooit tot hem kunnen "DOORDRINGEN". Het is een gevoel wat verminderd. Let op, dit betekend NIET dat hij minder van je is gaan houden, het gaat hier om de "sex drive".
Wat ik JULLIE kan aanraden, is om hier met elkaar over te gaan praten, zodat jullie allebei snappen en begrijpen wat de ander voelt en denkt.
Ook, kan ik jullie aanraden, om je sex leven een onder de loep te nemen en mischien eens wat sambal er over heen te smeren, zodat hij wat pittiger word. Wat bedoel ik hiermee? Ga eens wat "nieuwe dingen" experimenteren...en wat dat dan inhoud is natuurlijk helemaal aan jullie.
Succes,
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is wel heel dom. Bij TS had d'r vriend na 5 maand er genoeg van. Houd dus maar op met je 'na 1 tot 2 jaar'. Ik weet waar je het over hebt en dit geldt echt niet alleen voor mannen. Vrouwen houden toch ook niet hun hele leven dat 'feest' gevoel. Tevens is zijn libido niet verminderd want hij wil d'r wel graag neuken, alleen geen moeite doen zodat zij het ook nog fijn vind. Simpelweg een egoïst, want hij wil er ook helemaal niet over praten en zegt dat ze onzin uitkraamt. Je zou bijna pikstraf aanraden, inderdaad.
Edit; - Ik zie al dat je pas sinds de 19e een account hebt,. En nog maar in 2 topics gepost met alleen maar getroll.
Huh???quote:Op maandag 22 maart 2010 09:10 schreef Ladiego het volgende:
Mijn vriend en ik schelen ook 9.5 jaar.. dit gaat al 2 jaar goed.
De kunst is gewoon goed met elkaar blijven communiceren
Tja, uit de OPquote:
quote:Als ik het ter sprake wil brengen krijg ik de wind van voren dat ie op dat soort stomme onzin dingen niet eens antwoord gaat geven of over gaat discussieren.
waarom willen vrouwen alles zo moeilijk maken, als de meest waarschijnlijke optie allang gegeven is?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:48 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
en toen was hij vreemdgegaan en vindt hij jou niet meer zo de moeite.
/slotje
Ja weet ik. Was ook niet op jou gericht. Bedoel dat die 2 uitspraken van haar totaal niet overeen komen.quote:
quote:
Hey, sorry hoor, maar ik heb het niet onderzocht, als je het er dus niet mee eens bent...stuur dan even een mailtje naar Harvart Universiteitquote:Dit is wel heel dom. Bij TS had d'r vriend na 5 maand er genoeg van. Houd dus maar op met je 'na 1 tot 2 jaar'
Ja, is dat zo? Waar heb ik het dan over? Ik, en andere, zullen heel benieuwd zijn, na je intelligente uitspraken, of je echt weet waar je het over hebt.quote:Ik weet waar je het over hebt
Hoe weet je dit? Heb je met hem gesproken? Ken jij haar vriend? Weet jij zijn kant van het verhaal?quote:Tevens is zijn libido niet verminderd want hij wil d'r wel graag neuken, alleen geen moeite doen
Hoe weet je dit? Was je erbij?quote:Simpelweg een egoïst, want hij wil er ook helemaal niet over praten en zegt dat ze onzin uitkraamt.
Zegt de gene met de enorm behulpzame berichten...quote:Ik zie al dat je pas sinds de 19e een account hebt,. En nog maar in 2 topics gepost met alleen maar getroll.
Heb je het mailadres van deze Harvart University?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:38 schreef RickDutch het volgende:
Hey, sorry hoor, maar ik heb het niet onderzocht, als je het er dus niet mee eens bent...stuur dan even een mailtje naar Harvart Universiteit
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je het mailadres van deze Harvart University?
Ik niet. Het enige wat ik op dit moment wil, is dat jij zo snel mogelijk weer onder de steen kruipt waar je onder vandaan kwam.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:38 schreef RickDutch het volgende:
Ik, en andere, zullen heel benieuwd zijn, na je intelligente uitspraken, of je echt weet waar je het over hebt.
sommige mensen hebben "een leven" he en sommige doen interessant en grappig op internet, stoer doen over de hoeveelheid posts haha ja...nu heb je me echt te pakken!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik niet. Het enige wat ik op dit moment wil, is dat jij zo snel mogelijk weer onder de steen kruipt waar je onder vandaan kwam.
4 posts. Dat moet wel een record zijn.![]()
ik weet nog niet hoe ik dat moet aanpassenquote:
Erg verschillend,, denk dat ik het nog maar een x ga aankaarten en anders ben ik weg bij hem..quote:
Zeg helder lampje, een afgenomen libido houdt in dat je minder zin hebt in seks. Niet dat je de ander bespringt maar te lui bent voor voorspel. Met je Harvartquote:Op maandag 22 maart 2010 14:38 schreef RickDutch het volgende:
Hoe weet je dit? Heb je met hem gesproken? Ken jij haar vriend? Weet jij zijn kant van het verhaal?
Hoe weet je dit? Was je erbij?
Nou, ik wou het erbij laten maar nu jij het zegt gniffel ik even mee.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zeg helder lampje, een afgenomen libido houdt in dat je minder zin hebt in seks. Niet dat je de ander bespringt maar te lui bent voor voorspel. Met je Harvart
Ik dacht in de buurt van Yeelquote:Op maandag 22 maart 2010 15:42 schreef conleche het volgende:
Harvart.......is dat niet in de buurt van Oxfort?
Ja af en toe wel ja, maar of het hem verder intreseerd kan je denk ik zelf ook wel invullenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik wou het erbij laten maar nu jij het zegt gniffel ik even mee.
Overigens heeft TS mijn vraag nog niet beantwoord; of je ook pijn hebt en zo ja; of je dat ook al gezegd hebt?
nee dat is HARVARD.. met een Dquote:Op maandag 22 maart 2010 15:42 schreef conleche het volgende:
Als je erover praat, probeer vooral te zeggen wat het met jou doet (of liever niet doet) als hij het voorspel achterwege laat. Als je begint met beschuldigingen heb je veel meer kans dat hij in de verdediging schiet. En dan is er prbly geen zinnig woord meer mee te wisselen. Als hij bij zijn glorieuze standpunt blijft om er niet over te willen praten, dan is het tijd to move onnen!!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef Ladiego het volgende:
[..]
Erg verschillend,, denk dat ik het nog maar een x ga aankaarten en anders ben ik weg bij hem..
Edit: bij dat andere forum zoals ik eerder al zei dat ik over andere dingen wel met hem kan praten, en dat het voor hun in een relatie ook gewoon belangrijk is dat er communicatie is.. dat wou ik haar gewoon mee geven.
Dat is wel heel aso dan.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:44 schreef Ladiego het volgende:
[..]
Ja af en toe wel ja, maar of het hem verder intreseerd kan je denk ik zelf ook wel invullen
Oh, dan gaat het allemaal zoals het moet horen. Gewoon doorgaan zo! 14.gifquote:Op maandag 22 maart 2010 15:44 schreef Ladiego het volgende:
[..]
Ja af en toe wel ja, maar of het hem verder intreseerd kan je denk ik zelf ook wel invullen
Nee, bij Oksvord natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:42 schreef conleche het volgende:
Dat ligt toch naast Zandvord?quote:
Maar waarom laat je hem dat dan doen als het pijn doet? Voel je je verplicht? Ben je bang voor ruzie?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:44 schreef Ladiego het volgende:
En volgende week mag hij een topic openen:quote:Vriend doet niet aan voorspel.
quote:Vriendin doet niet aan seks.
En de week erna:quote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef uithangbord het volgende:
[..]
En volgende week mag hij een topic openen:
[..]
quote:Vriendin doet weer wel aan seks...maar niet met mij
...quote:Op maandag 22 maart 2010 15:44 schreef Ladiego het volgende:
[..]
Ik had 'm zomaar vanuit het niets een enorme tarzan XL tot aan het handvat in z'n reet gedouwd.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Hij zou het toch ook niet accepteren als je hem zou bespringen? Misschien moet je het even wat concreter maken voor hem wat je voelt. Dat je ineens op hem springt en hem zo naar binnen probeert te proppen. Lukt nie he? Kandatnou? Nou, dat heb ik nou ook. Snap?
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik had 'm zomaar vanuit het niets een enorme tarzan XL tot aan het handvat in z'n reet gedouwd.
's Kijken hoe goed hem dat bevalt!
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:24 schreef Maanvis het volgende:
HO! In plaats van allemaal die vriend af te zeiken, kun je jezelf ook eens afvragen waarom je geen voorspel krijgt. Zorg je wel dat het schoon en kaal is daaronder?
idd. sommige vrouwen wassen zich een ongeluk, maar ze smaken gewoon niet fijn daaronder. niet de honing/thijm die je gewend bent.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:24 schreef Maanvis het volgende:
HO! In plaats van allemaal die vriend af te zeiken, kun je jezelf ook eens afvragen waarom je geen voorspel krijgt. Zorg je wel dat het schoon en kaal is daaronder?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. sommige vrouwen wassen zich een ongeluk, maar ze smaken gewoon niet fijn daaronder. niet de honing/thijm die je gewend bent.
tenzij ze aan haar poes krabt/afveegt na het snijden van de knoflook, uien of rode pepers...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef tarantism het volgende:
[..]
honing/thijm zeg je? hmm dat ben ik er nooit in tegengekomen. Alhoewel die thijm misschien nog niet gek is.
mijn ervaringen zijn dat het wel iets in de sfeer van avondeten is, gebakken kerstomaatjes komt dichtbij misschien
Ja, want dan is het wel neukbaar (lees: te bespringen zonder voorwaarschuwing) en hoef je er geen moeite voor te doen. Dat weet iedereen. Sterker nog, hoe dúrft ze te klagen in dat geval!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:24 schreef Maanvis het volgende:
idd. misschien ruikt haar vagijn wel naar gedroogde portugeese visjes...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, want dan is het wel neukbaar (lees: te bespringen zonder voorwaarschuwing) en hoef je er geen moeite voor te doen. Dat weet iedereen. Sterker nog, hoe dúrft ze te klagen in dat geval!
Misschien noemt ze haar doos wel "vagijn" tijdens haar uitnodigingen tot voorspelquote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. misschien ruikt haar vagijn wel naar gedroogde portugeese visjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien noemt ze haar doos wel "vagijn" tijdens haar uitnodigingen tot voorspelhad ik "kut" moeten zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA! Steek Uw gansche schacht in mijn vagijn ende treckt aan mijn hoofdstruweel!
zonder verbergen: "ja! steek je dikke stam in mijn vochtige kut! en sla me op mijn reet!"
"oh ja, ik vinger met maximaal 2 vingers!".hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
*roarrrrrrrrrrrrrrrrr*.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien noemt ze haar doos wel "vagijn" tijdens haar uitnodigingen tot voorspel
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Ladiego het volgende:
Hallo,
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, Ik zit met een probleem.
Ik heb nu al 2 jaar een vriend en in het begin van onze relatie was de sex geweldig!
We deden meer aan voorspel dan aan de daad zelf.
De eerst 5 maanden van de relatie waren op sex gebied dus ook perfect. maar nu al 1.5 jaar is er 9 van de 10 keer geen voorspel bij ons te bekennen.
altijd als ik het tegen me vriend zeg doen we het 1 keer en de volgende keer springt die er meteen weer boven op!
Ik heb hier eerder over gelezen en mensen zeggen dat ik als vrouw dan maar met voorspel moet beginnen. dit doe ik dan ook al een hele tijd maar alleen hij wordt er beter van want ik bevredig hem met hand en mond en vervolgens springt ie weer snel boven op me. ik word daar dus niet beter van.
Wat moet ik doen om tot hem door te dringen??
Ik hou heel veel van hem maar ik kan er niet met hem over praten.
Alleen serrieuse reactie's.
Ladiego
Wat een egoistische zakVan mij zou hij geen sex meer krijgen.Geen voorspel = geen sex!
Dat was 1 van mijn eerste reacties. Maar blijkbaar is dat niet interessantquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:36 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet of dit al genoemd is want ik heb niet alles gelezen, maar ik vind het wel apart dat de eerste 5 maanden super waren, dan gaat hij een maand op vakantie en sindsdien is hij zo veranderd in de sex...Iets gebeurd tijdens die vakantie wat zijn gedachten anders heeft gemaakt?
what he/she said!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef seasushi het volgende:
Sorry, maar het getuigd eigenlijk van weinig zelfrespect, als je je laat nemen als een hoer zonder er zelf plezier aan te hebben en er niet eens voor betaald te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |