En die ene maand ertussen? Wat gebeurde er toen?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Ladiego het volgende:
De eerst 5 maanden van de relatie waren op sex gebied dus ook perfect. maar nu al 1.5 jaar is er 9 van de 10 keer geen voorspel bij ons te bekennen.
quote:
Good riddance zou je in dit geval bijna zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Pikstraf zou ik mee oppassen. Er zijn mannen (ik) die dat zien als een reden om een meid tot ziens te zeggen
True true. Hij verdient een boel. Maar als ze wel verder wil, lijkt me praten een betere oplossingquote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Good riddance zou je in dit geval bijna zeggen.
Hij geeft haar clitstraf, tenslotte.
Sja. Ik ben een kerel, maar als ik een vrouw was zou dit gedrag voor mij een reden zijn die kerel de laan uit te schoppen.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Pikstraf zou ik mee oppassen. Er zijn mannen (ik) die dat zien als een reden om een meid tot ziens te zeggen
Great minds think alike. :-)quote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Good riddance zou je in dit geval bijna zeggen.
Hij geeft haar clitstraf, tenslotte.
Kan me levendig voorstellen dat je daar op dat moment geen trek meer in hebt. En die vriend inschattende, vindt hij het maar wat makkelijk: een vriendin die eerst hem en daarna zichzelf klaarmaakt.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
gewoon na zijn gespring misschien een lekker potje egoistisch masturberen en zeggen dat DAT wel bevredigd...?
en dan langzaam bouwend naar de situatie dat ze hem helemaal nergens meer voor nodig heeft... dan kan die bij het oud vuilquote:Op maandag 22 maart 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan me levendig voorstellen dat je daar op dat moment geen trek meer in hebt. En die vriend inschattende, vindt hij het maar wat makkelijk: een vriendin die eerst hem en daarna zichzelf klaarmaakt.
Lijkt mij een beetje omslachtig.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:40 schreef Re het volgende:
en dan langzaam bouwend naar de situatie dat ze hem helemaal nergens meer voor nodig heeft... dan kan die bij het oud vuil
Tsja, Hij hoeft er niet over te discussieren en hij hoeft zelfs geen antwoord te geven.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Ladiego het volgende:
Als ik het ter sprake wil brengen krijg ik de wind van voren dat ie op dat soort stomme onzin dingen niet eens antwoord gaat geven of over gaat discussieren.
en toen was hij vreemdgegaan en vindt hij jou niet meer zo de moeite.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:19 schreef Ladiego het volgende:
Toen was hij op vakantie een maand.
Dat, precies dat. En niet alleen na zijn gespring. Ook gewoon, als je naast hem ligt ofzoquote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
gewoon na zijn gespring misschien een lekker potje egoistisch masturberen en zeggen dat DAT wel bevredigd...?
Mag dat advies ook naar vrouwen die bij mannen in bed liggen die wel aan voorspel doen?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat, precies dat. En niet alleen na zijn gespring. Ook gewoon, als je naast hem ligt ofzo
euh?quote:Als ik het ter sprake wil brengen krijg ik de wind van voren dat ie op dat soort stomme onzin dingen niet eens antwoord gaat geven of over gaat discussieren.
Misschien, maar dan is ie wel enorm onzeker en daar ben jij dan weer de dupe van.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:38 schreef Ladiego het volgende:
het gekke is dat we over andere dingen wel heel goed kunnen praten, alleen sex is een probleem.
kan dit komen omdat ik misschien zijn eerste ben?
Ja inderdaad wat?quote:
Dus eigenlijk opper je dat het aan het lijf van TS ligt?quote:
niet precies maar misschien het gebrek aan juiste communicatie van een onzeker jongetje...quote:Op maandag 22 maart 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk opper je dat het aan het lijf van TS ligt?
Praten is toch ook voorspel, CC?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien, maar dan is ie wel enorm onzeker en daar ben jij dan weer de dupe van.
Ik vind persoonlijk iemand die in een relatie niet over seks kan praten niet helemaal rijp voor die relatie. Zeker als hij reageert zoals jij stelt.
En dat is ook al onbespreekbaar.quote:
Wat een faalhaas.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Ladiego het volgende:
Als ik het ter sprake wil brengen krijg ik de wind van voren dat ie op dat soort stomme onzin dingen niet eens antwoord gaat geven of over gaat discussieren.
De relatie beeindigen.quote:Wat moet ik doen om tot hem door te dringen??
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:20 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Die krijgt zij zo een beetje nu![]()
Jij als vrouwzijnde hoor je tijdens de sex de touwtjes in handen te hebben,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |