dat weet je heul nietquote:Op zondag 21 maart 2010 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tempting! maar ik win toch niet
Wie weet! Misschien win je alleen al voor het feit dat je meedoet als enige manquote:Op zondag 21 maart 2010 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tempting! maar ik win toch niet
Me tooquote:
Ja dat dusquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het wel moeilijk om tegen de nagels van Obli, Guess, Daph, MiMu etc.etc. op te moeten boksen
Weet nog helemaal niets. Wat de 1 Glamour vind, vind de ander zwaar over the top...
Hmmmmmmmm
Less is more is mijn mottoquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het wel moeilijk om tegen de nagels van Obli, Guess, Daph, MiMu etc.etc. op te moeten boksen
Weet nog helemaal niets. Wat de 1 Glamour vind, vind de ander zwaar over the top...
Hmmmmmmmm
Doen we allemaal Ruby Pumps op!quote:
Die heb ik nietquote:
Fokken via mobiel?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb nog gen idwe![]()
en je goeft toch geen over the top fancy nails te maken om te winnen?
Geoon lekker meedoen :y
en je hoeft niet alleen mee te doen voor het winnenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb nog gen idwe![]()
en je goeft toch geen over the top fancy nails te maken om te winnen?
Geoon lekker meedoen :y
ja, in de bus die nogal slingerdequote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fokken via mobiel?
Je hebt gelijk hoorGewoon lekker mee doen!
Ohja, zonder meer, maar bij voorbaat niet meedoen omdat er anderen zijn die beter kunnen nailarten is geen winnersmentaliteitquote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nou het is toch wel een extra motivatie? Dat winnen? Bij mij wel iig
Ik word er wel een beetje verlegen van dat je mij in dezelfde categorie schaart als Obliquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmmmmmm
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, zonder meer, maar bij voorbaat niet meedoen omdat er anderen zijn die beter kunnen nailarten is geen winnersmentaliteit
Ik pleur alle glitters en veren die ik kan vinden op een chroomlakje ftw
Wel verdorie...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, zonder meer, maar bij voorbaat niet meedoen omdat er anderen zijn die beter kunnen nailarten is geen winnersmentaliteit
Ik pleur alle glitters en veren die ik kan vinden op een chroomlakje ftw
Lijkt me niet echt dat dat telt aangezien ze geen user is.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:32 schreef MiXiT het volgende:
[ afbeelding ]
Nagels van mijn zus die wel wat zou willen winnen
Ik weet toch al wat ze gaan zeggenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef MiXiT het volgende:
Ik vindt van wel. Ik ben de user. Alleen zijn het niet mijn nagels. En ik heb ze ook niet van internet geplukt. Ik wacht wel af wat de wedstrijdleiding zegt. Als er een account van mijn zus moet komen moet ze die dan maar maken...
Ja maar dan komt er het gezeik dat je een kloontje bent en de foto van internet geplukt hebt etc.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef MiXiT het volgende:
Ik vindt van wel. Ik ben de user. Alleen zijn het niet mijn nagels. En ik heb ze ook niet van internet geplukt. Ik wacht wel af wat de wedstrijdleiding zegt. Als er een account van mijn zus moet komen moet ze die dan maar maken...
Doe niet zo gek! Ik weet zeker dat jij ook iets moois kan maken,dat is je tot nu toe altijd geluktquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmmmmmm
Inderdaad, als er iémand glamourtengeltjes kan maken...!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Guess. het volgende:
[..]
Doe niet zo gek! Ik weet zeker dat jij ook iets moois kan maken,dat is je tot nu toe altijd gelukt
oh, da's ene spannende maniquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
Geïnspireerd op Champagne:
[ afbeelding ]
oooh, beetje valsspelen hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie zijn te snelik was de andere foto nog ff aan het bijwerken (velletje
)
Mooi zeg! Hier doen ze het wel hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij vond het lastig tegen de nagels van die andere meiden op te boksen. Damn. Dit is echt nice.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very nice!quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:07 schreef _SJ het volgende:
[ afbeelding ]
What's up =) Hier MiXiT z'n zus. Goed zo ?
Ik =) Hij vertelde mij over deze wedstrijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en wie heeft dit kunstwerk nou gemaakt? Jij of je broer?
Oooh dat heb je heel mooi gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:31 schreef Loqi het volgende:
Mijn entree![]()
Brigitte Bardot, 50s glam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een keer met een echte camera
Ze doen het niet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:31 schreef Loqi het volgende:
Mijn entree![]()
Brigitte Bardot, 50s glam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een keer met een echte camera
Done, zie je ze nu wel?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:59 schreef tliciouz het volgende:
Misschien kun je ze beter uploaden via tinypic dan kan iedereen ze zien.
Wij houden van bling.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:21 schreef Tammymara het volgende:
Wat een hoop steentjes en french manicures!
![]()
Ik denk dat ik nu maar al opgeef, dat kan ik echt nooit!
Ben je malquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:21 schreef Tammymara het volgende:
Wat een hoop steentjes en french manicures!
![]()
Ik denk dat ik nu maar al opgeef, dat kan ik echt nooit!
Uh..we zijn allemaal maar amateurtjes hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je mal. Gewoon meedoen!
De jury weet dat niet iedereen even ervaren is
Dat weet ik, ik bedoel dat de een wat langer met nagels bezig is dan de ander.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uh..we zijn allemaal maar amateurtjes hoor
ik vind ze heel tof!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:01 schreef Oblivion het volgende:
Mijn inzending:
(Jaja, een oudje..Ben heftig aan het klussen...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Thanks!quote:
Wel leuk om het zo op een andere manier te presenteren !quote:Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat mijn hele post als inzending telt en niet alleen het plaatje, want dan komt de achterliggende gedachte misschien niet over
Heel leuk SQ!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat mijn hele post als inzending telt en niet alleen het plaatje, want dan komt de achterliggende gedachte misschien niet over
Ik vind 't goed bedacht en nog mooier uitgevoerdquote:Op zondag 28 maart 2010 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, het is zondag, dus ik heb even tijd vrijgemaakt voor een inzending. Ik liep al een tijdje met een idee in mijn hoofd. Glamour in zijn puurste vorm, wat is dat nou? Dus ben ik wat research gaan doen en kwam ik uit bij een geweldige lezing van de schrijfster Virginia Postrel over de herkomst en essentie van glamour. En wat blijkt, ooit was een glamour een spreuk, een betovering uit de hekserij. Een spreuk om mensen dingen anders te laten zien, een betovering die de dingen vele malen mooier en aantrekkelijk doet lijken dan ze werkelijk zijn.
Uit een woordenboek van 1913:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is het eigenlijk niet veel anders, glamour is iets wat we allemaal willen zijn, maar vaak wordt een illusie gecreeerd om ons bepaalde zaken nog sterker te doen begeren. It's all about presentation. Glamoureuze nagels zijn voor mij dus nagels die mooi lijken, maar het niet per se zijn.
Alors, mijn nagels. Dit is de rauwe werkelijkheid.
[ afbeelding ]
Geel, ruw, droog, lelijk. Weinig glamour. Maar hoe maken we het glamour? Presenteer ze beter!
[ afbeelding ]
En nu hebben we glamour: begerenswaardige nagels.
er is naast het verkleinen overigens geen photoshop aan te pas gekomen
Ziehier mijn bijdrage aan deze superleuke wedstrijd
Eensch!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind 't goed bedacht en nog mooier uitgevoerd.
Helemaal mee eens Stormqueen!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, het is zondag, dus ik heb even tijd vrijgemaakt voor een inzending. Ik liep al een tijdje met een idee in mijn hoofd. Glamour in zijn puurste vorm, wat is dat nou? Dus ben ik wat research gaan doen en kwam ik uit bij een geweldige lezing van de schrijfster Virginia Postrel over de herkomst en essentie van glamour. En wat blijkt, ooit was een glamour een spreuk, een betovering uit de hekserij. Een spreuk om mensen dingen anders te laten zien, een betovering die de dingen vele malen mooier en aantrekkelijk doet lijken dan ze werkelijk zijn.
Uit een woordenboek van 1913:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is het eigenlijk niet veel anders, glamour is iets wat we allemaal willen zijn, maar vaak wordt een illusie gecreeerd om ons bepaalde zaken nog sterker te doen begeren. It's all about presentation. Glamoureuze nagels zijn voor mij dus nagels die mooi lijken, maar het niet per se zijn.
Alors, mijn nagels. Dit is de rauwe werkelijkheid.
[ afbeelding ]
Geel, ruw, droog, lelijk. Weinig glamour. Maar hoe maken we het glamour? Presenteer ze beter!
[ afbeelding ]
En nu hebben we glamour: begerenswaardige nagels.
er is naast het verkleinen overigens geen photoshop aan te pas gekomen
Ziehier mijn bijdrage aan deze superleuke wedstrijd
Morgen is de laatste dag van inzenden!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:58 schreef Crientj het volgende:
Och ja, ik moet nog een serieuze inzending maken. ;o Aaah, tijd te kort.
jij had toch al wat gepost dacht ik?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:58 schreef Crientj het volgende:
Och ja, ik moet nog een serieuze inzending maken. ;o Aaah, tijd te kort.
Wat een leuke inzending!quote:
Beetje hendig lakken, is het zo gefikstquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een leuke inzending!
En mijn nagels zien er precies zo uit als op het tweede plaatje, er is hoop.
Die had ik op je blog gezien, erg mooi gedaan!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:39 schreef romika het volgende:
Dit is mijn inzending!
Ben er gisteren helaas niet aan toe gekomen om het te plaatsen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier verder voor iedereen gewnst hier met de inzendingen.
Jullie hebben prachtige creaties gemaakt
Dank je !!! Vind hem zelf ook nog steeds erg mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die had ik op je blog gezien, erg mooi gedaan!
Jamaar, jamaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij had toch al wat gepost dacht ik?
Waarom plaats je er dan een als het toch niet serieus bedoeld is?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar.Die was eigenlijk totaal niet serieus.
Nou ja, ik laat 'm wel staan als enige inzending.
Als reactie op die post.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom plaats je er dan een als het toch niet serieus bedoeld is?
Van mij mag je een andere plaatsen, maar dat moet je denk ik met een mod bespreken dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Als reactie op die post.
Maar laat maar. Ik laat die wel staan.
Wow Romikaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:39 schreef romika het volgende:
Dit is mijn inzending!
Ben er gisteren helaas niet aan toe gekomen om het te plaatsen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier verder voor iedereen gewnst hier met de inzendingen.
Jullie hebben prachtige creaties gemaakt
naar max. 610 pixel;s breed graag, dan passen ze precies in de layoutquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
allemaal van die reuzenfoto's, doe es verkleinen dames!
Nice!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:44 schreef Tammymara het volgende:
More Glamour dan dit kan ik niet verzinnen.
Valt totaal in het niet bij wat er al ingezonden is maar niet geschoten altijd mis toch?
Golden rose flakies over zwarte essence,met een zilver stripertje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:44 schreef Tammymara het volgende:
More Glamour dan dit kan ik niet verzinnen.
Valt totaal in het niet bij wat er al ingezonden is maar niet geschoten altijd mis toch?
Golden rose flakies over zwarte essence,met een zilver stripertje!
goed he, die flakies, mooi hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS: die eerste foto zie ik nu, is raar uit proporties getrokken.Geen idee waarom ik van die rare vingers en rare vorm nagels heb op die foto's! En als extra glamour accent mijn mooie nieuwe ring die ik op de premiere van mijn mans film om had
het kan nog een dag of 2 durenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:53 schreef PeRi het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voor er iets bekend is?
Liever niet, moet ik weer naar de huisarts voor een zalfjequote:
En? En? En?quote:
quote:
Had ik ook al last vanquote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedere keer als hier iemand gepost heeft, denk ik dat er iets bekend is.
Ik ben nieuwsgierig!!
Van harte gefeliciteerd damesquote:Het was moeilijk om een beslissing te nemen, zo veel nagels!! Dat iedereen
er aandacht aan heeft besteed, geeft gewoon een warm gevoel dat zij dit
serieus hebben genomen! Maar toch zijn wij er uitgekomen en hebben 3
winnaressen uitgekozen, deze zijn:
1. Guess.
2. Romika
3. Daph_
Ja, hier ook een andere top drie in gedachtenquote:Op maandag 12 april 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Feli winnaars!
Hele andere top 3 dan ik had
quote:Op maandag 12 april 2010 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga mijn persoonlijke top 3 hier neerzetten (waarbij ik mezelf uiteraard eigenlijk op nummer 1 zou zetten, maar het toch niet doe)
#1 Stormqueen
#2 Loqi
#3 Puckz
Wat was die van jullie?
[disclaimer]
Ik gun het de winnaars van de wedstrijd van harte, maar ben gewoon benieuwd naar de mening van iedereen
[/disclaimer]
Mijn persoonlijke voorkeur:quote:Op maandag 12 april 2010 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga mijn persoonlijke top 3 hier neerzetten (waarbij ik mezelf uiteraard eigenlijk op nummer 1 zou zetten, maar het toch niet doe)
#1 Stormqueen
#2 Loqi
#3 Puckz
Wat was die van jullie?
[disclaimer]
Ik gun het de winnaars van de wedstrijd van harte, maar ben gewoon benieuwd naar de mening van iedereen
[/disclaimer]
Ik denk er ook zo over Guess. Ik had ook geen top 3 in gedachten.quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Guess. het volgende:
Vind de nagels van romika erg mooi gedaan,maar wie er zou winnen heb ik echt niet over nagedacht,vond het gewoon leuk wat te verzinnen en om te doen.Ik had dan ook geen top 3 ofzo.
Niet doen hoor, jij hebt verdiend gewonnen!quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik zou bijna 'sorry' zeggen dat ik in de prijzen gevallen ben
Nee, zo is het toch niet bedoeld?quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Waarom? Je bent toch gewoon uitgekozen door de jury... Sorry is nergens voor nodig hoorquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Hoezo? Omdat wij onze persoonlijke favorieten kenbaar maken? Nee toch? Die van jou waren ook mooi en je bent gewoon door op een eerlijke manier gekozen tot winnares, niks om je rot over te voelen. Nogmaals gefeliquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb er ook een beetje raar gevoel bij hoor dat er nu een stel hun persoonlijke top 3 gaan opstellen/doorgeven maar who cares,ieder zijn smaak hoor en wij zijn bij de jury blijkbaar in de goed smaak gevallen,dus trek het je niet aanquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Daph_ het volgende:
OMG, okee.quote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb er ook een beetje raar gevoel bij hoor dat er nu een stel hun persoonlijke top 3 gaan opstellen/doorgeven maar who cares,ieder zijn smaak hoor en wij zijn bij de jury blijkbaar in de goed smaak gevallen,dus trek het je niet aan![]()
Sorry he, dat ik het leuk vind om te weten welke smaak mensen hebben... Jeetje zeg, we zitten toch op FOK!, een discussieforum of heb ik me per ongeluk vergist?quote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb er ook een beetje raar gevoel bij hoor dat er nu een stel hun persoonlijke top 3 gaan opstellen/doorgeven maar who cares,ieder zijn smaak hoor en wij zijn bij de jury blijkbaar in de goed smaak gevallen,dus trek het je niet aan![]()
Ja vind het zelf ook een beetje raar dat ze dat doen, maar ik vind jullie 3 terechte winnaars! Veel plezier met de prijs!quote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Liefie, jullie hebben terecht gewonnenquote:Op maandag 12 april 2010 16:40 schreef Guess. het volgende:
Ik zit er niet mee hoor SQ&sJEEN,ik vind het alleen beetje raar overkomen. Beetje zo of het raar is dat wij gewonnen hebben want de andere waren veel mooierMaar er is al gezegt dat het niet verveelend bedoeld is.
Als mensen behoefte hebben hun persoonlijke voorkeur neer te zetten,gaat U gang
Nu voel ik mij beledigd,want ik had bij lush gewonnenquote:Op maandag 12 april 2010 16:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Liefie, jullie hebben terecht gewonnenEn het is niet zo dat anderen mooier waren, want iedereen hier heeft hardstikke zijn best gedaan om er iets moois van de te maken. En ben alleen gewoon stiekem heel nieuwsgierig naar de smaak van anderen... Bij de lushwedstrijd had ik ook heel andere voorkeuren dan wat er uiteindelijk gewonnen heeft
Maar jij bent wel lekker aan de haal met die huge Lush boxquote:Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef Krezip123 het volgende:
[..]
Nu voel ik mij beledigd,want ik had bij lush gewonnen
Ja leuk heh!!! Ben er helemaal blij meequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:45 schreef Joysa het volgende:
Wauw wat een leuke prijs!!
En nogmaals feli Romika
Ja prachtige prijs heh....ik ben er ook erg blij mee!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:43 schreef Guess. het volgende:
Ik heb vandaag ook m'n prijs binnen gehad,precies hetzelfde als romika,dus denk dat iedereen gewoon hetzelfde krijgt![]()
Ik heb die handcreme al eens eerder gehad in een kleine probeertube en die is echt heerlijk![]()
Ben er blij mee
Ja het is echt een prachtig pakket, helemaal te gek!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef PeRi het volgende:
Wow wat een toffe prijs! En wat goed dat iedereen zo'n groot pakket krijgt, en snel geleverd! Petje af voor Sally Hanssen!
Dank je!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef mirannie het volgende:
Mooie prijzen hoor!!![]()
Veel plezier ermee meiden!!
Wat een geweldig pakket!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:41 schreef romika het volgende:
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Pakje is vandaag bezorgd!!
Lieve mensen,
Vandaag heb ik de prijs van Sally Hansen ontvangen.
En wauw wat een grote prijs![]()
Ik heb er wat foto's van gemaakt ook speciaal voor pussydeluxe!
Ik ben er erg blij mee.
Dank jewel Sally Hansen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |