Ja maar dan komt er het gezeik dat je een kloontje bent en de foto van internet geplukt hebt etc.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef MiXiT het volgende:
Ik vindt van wel. Ik ben de user. Alleen zijn het niet mijn nagels. En ik heb ze ook niet van internet geplukt. Ik wacht wel af wat de wedstrijdleiding zegt. Als er een account van mijn zus moet komen moet ze die dan maar maken...
Doe niet zo gek! Ik weet zeker dat jij ook iets moois kan maken,dat is je tot nu toe altijd geluktquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het wel moeilijk om tegen de nagels van Obli, Guess, Daph, MiMu etc.etc. op te moeten boksen
Weet nog helemaal niets. Wat de 1 Glamour vind, vind de ander zwaar over the top...
Hmmmmmmmm
Inderdaad, als er iémand glamourtengeltjes kan maken...!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Guess. het volgende:
[..]
Doe niet zo gek! Ik weet zeker dat jij ook iets moois kan maken,dat is je tot nu toe altijd gelukt
oh, da's ene spannende maniquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
Geïnspireerd op Champagne:
[ afbeelding ]
oooh, beetje valsspelen hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie zijn te snelik was de andere foto nog ff aan het bijwerken (velletje
)
Mooi zeg! Hier doen ze het wel hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij vond het lastig tegen de nagels van die andere meiden op te boksen. Damn. Dit is echt nice.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very nice!quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:07 schreef _SJ het volgende:
[ afbeelding ]
What's up =) Hier MiXiT z'n zus. Goed zo ?
Ik =) Hij vertelde mij over deze wedstrijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en wie heeft dit kunstwerk nou gemaakt? Jij of je broer?
Oooh dat heb je heel mooi gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:31 schreef Loqi het volgende:
Mijn entree![]()
Brigitte Bardot, 50s glam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een keer met een echte camera
Ze doen het niet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:31 schreef Loqi het volgende:
Mijn entree![]()
Brigitte Bardot, 50s glam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een keer met een echte camera
Done, zie je ze nu wel?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:59 schreef tliciouz het volgende:
Misschien kun je ze beter uploaden via tinypic dan kan iedereen ze zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |