Me tooquote:
Ja dat dusquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het wel moeilijk om tegen de nagels van Obli, Guess, Daph, MiMu etc.etc. op te moeten boksen
Weet nog helemaal niets. Wat de 1 Glamour vind, vind de ander zwaar over the top...
Hmmmmmmmm
Less is more is mijn mottoquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het wel moeilijk om tegen de nagels van Obli, Guess, Daph, MiMu etc.etc. op te moeten boksen
Weet nog helemaal niets. Wat de 1 Glamour vind, vind de ander zwaar over the top...
Hmmmmmmmm
Doen we allemaal Ruby Pumps op!quote:
Die heb ik nietquote:
Fokken via mobiel?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb nog gen idwe![]()
en je goeft toch geen over the top fancy nails te maken om te winnen?
Geoon lekker meedoen :y
en je hoeft niet alleen mee te doen voor het winnenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb nog gen idwe![]()
en je goeft toch geen over the top fancy nails te maken om te winnen?
Geoon lekker meedoen :y
ja, in de bus die nogal slingerdequote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fokken via mobiel?
Je hebt gelijk hoorGewoon lekker mee doen!
Ohja, zonder meer, maar bij voorbaat niet meedoen omdat er anderen zijn die beter kunnen nailarten is geen winnersmentaliteitquote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nou het is toch wel een extra motivatie? Dat winnen? Bij mij wel iig
Ik word er wel een beetje verlegen van dat je mij in dezelfde categorie schaart als Obliquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmmmmmm
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, zonder meer, maar bij voorbaat niet meedoen omdat er anderen zijn die beter kunnen nailarten is geen winnersmentaliteit
Ik pleur alle glitters en veren die ik kan vinden op een chroomlakje ftw
Wel verdorie...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, zonder meer, maar bij voorbaat niet meedoen omdat er anderen zijn die beter kunnen nailarten is geen winnersmentaliteit
Ik pleur alle glitters en veren die ik kan vinden op een chroomlakje ftw
Lijkt me niet echt dat dat telt aangezien ze geen user is.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:32 schreef MiXiT het volgende:
[ afbeelding ]
Nagels van mijn zus die wel wat zou willen winnen
Ik weet toch al wat ze gaan zeggenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef MiXiT het volgende:
Ik vindt van wel. Ik ben de user. Alleen zijn het niet mijn nagels. En ik heb ze ook niet van internet geplukt. Ik wacht wel af wat de wedstrijdleiding zegt. Als er een account van mijn zus moet komen moet ze die dan maar maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |