Doe niet zo gek! Ik weet zeker dat jij ook iets moois kan maken,dat is je tot nu toe altijd geluktquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het wel moeilijk om tegen de nagels van Obli, Guess, Daph, MiMu etc.etc. op te moeten boksen
Weet nog helemaal niets. Wat de 1 Glamour vind, vind de ander zwaar over the top...
Hmmmmmmmm
Inderdaad, als er iémand glamourtengeltjes kan maken...!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Guess. het volgende:
[..]
Doe niet zo gek! Ik weet zeker dat jij ook iets moois kan maken,dat is je tot nu toe altijd gelukt
oh, da's ene spannende maniquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
Geïnspireerd op Champagne:
[ afbeelding ]
oooh, beetje valsspelen hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie zijn te snelik was de andere foto nog ff aan het bijwerken (velletje
)
Mooi zeg! Hier doen ze het wel hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij vond het lastig tegen de nagels van die andere meiden op te boksen. Damn. Dit is echt nice.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very nice!quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:07 schreef _SJ het volgende:
[ afbeelding ]
What's up =) Hier MiXiT z'n zus. Goed zo ?
Ik =) Hij vertelde mij over deze wedstrijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en wie heeft dit kunstwerk nou gemaakt? Jij of je broer?
Oooh dat heb je heel mooi gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:31 schreef Loqi het volgende:
Mijn entree![]()
Brigitte Bardot, 50s glam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een keer met een echte camera
Ze doen het niet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:31 schreef Loqi het volgende:
Mijn entree![]()
Brigitte Bardot, 50s glam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een keer met een echte camera
Done, zie je ze nu wel?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:59 schreef tliciouz het volgende:
Misschien kun je ze beter uploaden via tinypic dan kan iedereen ze zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |