Ja, hier ook een andere top drie in gedachtenquote:Op maandag 12 april 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Feli winnaars!
Hele andere top 3 dan ik had
quote:Op maandag 12 april 2010 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga mijn persoonlijke top 3 hier neerzetten (waarbij ik mezelf uiteraard eigenlijk op nummer 1 zou zetten, maar het toch niet doe)
#1 Stormqueen
#2 Loqi
#3 Puckz
Wat was die van jullie?
[disclaimer]
Ik gun het de winnaars van de wedstrijd van harte, maar ben gewoon benieuwd naar de mening van iedereen
[/disclaimer]
Mijn persoonlijke voorkeur:quote:Op maandag 12 april 2010 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga mijn persoonlijke top 3 hier neerzetten (waarbij ik mezelf uiteraard eigenlijk op nummer 1 zou zetten, maar het toch niet doe)
#1 Stormqueen
#2 Loqi
#3 Puckz
Wat was die van jullie?
[disclaimer]
Ik gun het de winnaars van de wedstrijd van harte, maar ben gewoon benieuwd naar de mening van iedereen
[/disclaimer]
Ik denk er ook zo over Guess. Ik had ook geen top 3 in gedachten.quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Guess. het volgende:
Vind de nagels van romika erg mooi gedaan,maar wie er zou winnen heb ik echt niet over nagedacht,vond het gewoon leuk wat te verzinnen en om te doen.Ik had dan ook geen top 3 ofzo.
Niet doen hoor, jij hebt verdiend gewonnen!quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik zou bijna 'sorry' zeggen dat ik in de prijzen gevallen ben
Nee, zo is het toch niet bedoeld?quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Waarom? Je bent toch gewoon uitgekozen door de jury... Sorry is nergens voor nodig hoorquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Hoezo? Omdat wij onze persoonlijke favorieten kenbaar maken? Nee toch? Die van jou waren ook mooi en je bent gewoon door op een eerlijke manier gekozen tot winnares, niks om je rot over te voelen. Nogmaals gefeliquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb er ook een beetje raar gevoel bij hoor dat er nu een stel hun persoonlijke top 3 gaan opstellen/doorgeven maar who cares,ieder zijn smaak hoor en wij zijn bij de jury blijkbaar in de goed smaak gevallen,dus trek het je niet aanquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Daph_ het volgende:
OMG, okee.quote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb er ook een beetje raar gevoel bij hoor dat er nu een stel hun persoonlijke top 3 gaan opstellen/doorgeven maar who cares,ieder zijn smaak hoor en wij zijn bij de jury blijkbaar in de goed smaak gevallen,dus trek het je niet aan![]()
Sorry he, dat ik het leuk vind om te weten welke smaak mensen hebben... Jeetje zeg, we zitten toch op FOK!, een discussieforum of heb ik me per ongeluk vergist?quote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb er ook een beetje raar gevoel bij hoor dat er nu een stel hun persoonlijke top 3 gaan opstellen/doorgeven maar who cares,ieder zijn smaak hoor en wij zijn bij de jury blijkbaar in de goed smaak gevallen,dus trek het je niet aan![]()
Ja vind het zelf ook een beetje raar dat ze dat doen, maar ik vind jullie 3 terechte winnaars! Veel plezier met de prijs!quote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Liefie, jullie hebben terecht gewonnenquote:Op maandag 12 april 2010 16:40 schreef Guess. het volgende:
Ik zit er niet mee hoor SQ&sJEEN,ik vind het alleen beetje raar overkomen. Beetje zo of het raar is dat wij gewonnen hebben want de andere waren veel mooierMaar er is al gezegt dat het niet verveelend bedoeld is.
Als mensen behoefte hebben hun persoonlijke voorkeur neer te zetten,gaat U gang
Nu voel ik mij beledigd,want ik had bij lush gewonnenquote:Op maandag 12 april 2010 16:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Liefie, jullie hebben terecht gewonnenEn het is niet zo dat anderen mooier waren, want iedereen hier heeft hardstikke zijn best gedaan om er iets moois van de te maken. En ben alleen gewoon stiekem heel nieuwsgierig naar de smaak van anderen... Bij de lushwedstrijd had ik ook heel andere voorkeuren dan wat er uiteindelijk gewonnen heeft
Maar jij bent wel lekker aan de haal met die huge Lush boxquote:Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef Krezip123 het volgende:
[..]
Nu voel ik mij beledigd,want ik had bij lush gewonnen
Ja leuk heh!!! Ben er helemaal blij meequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:45 schreef Joysa het volgende:
Wauw wat een leuke prijs!!
En nogmaals feli Romika
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |