het kan nog een dag of 2 durenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:53 schreef PeRi het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voor er iets bekend is?
Liever niet, moet ik weer naar de huisarts voor een zalfjequote:
En? En? En?quote:
quote:
Had ik ook al last vanquote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Iedere keer als hier iemand gepost heeft, denk ik dat er iets bekend is.
Ik ben nieuwsgierig!!
Van harte gefeliciteerd damesquote:Het was moeilijk om een beslissing te nemen, zo veel nagels!! Dat iedereen
er aandacht aan heeft besteed, geeft gewoon een warm gevoel dat zij dit
serieus hebben genomen! Maar toch zijn wij er uitgekomen en hebben 3
winnaressen uitgekozen, deze zijn:
1. Guess.
2. Romika
3. Daph_
Ja, hier ook een andere top drie in gedachtenquote:Op maandag 12 april 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Feli winnaars!
Hele andere top 3 dan ik had
quote:Op maandag 12 april 2010 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga mijn persoonlijke top 3 hier neerzetten (waarbij ik mezelf uiteraard eigenlijk op nummer 1 zou zetten, maar het toch niet doe)
#1 Stormqueen
#2 Loqi
#3 Puckz
Wat was die van jullie?
[disclaimer]
Ik gun het de winnaars van de wedstrijd van harte, maar ben gewoon benieuwd naar de mening van iedereen
[/disclaimer]
Mijn persoonlijke voorkeur:quote:Op maandag 12 april 2010 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga mijn persoonlijke top 3 hier neerzetten (waarbij ik mezelf uiteraard eigenlijk op nummer 1 zou zetten, maar het toch niet doe)
#1 Stormqueen
#2 Loqi
#3 Puckz
Wat was die van jullie?
[disclaimer]
Ik gun het de winnaars van de wedstrijd van harte, maar ben gewoon benieuwd naar de mening van iedereen
[/disclaimer]
Ik denk er ook zo over Guess. Ik had ook geen top 3 in gedachten.quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Guess. het volgende:
Vind de nagels van romika erg mooi gedaan,maar wie er zou winnen heb ik echt niet over nagedacht,vond het gewoon leuk wat te verzinnen en om te doen.Ik had dan ook geen top 3 ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |