Tomatenplantje kopen bij een tuincentrum, een leuke pot en een zakje aarde, pot vullen met aarde en plantje erin zetten, af en toe water geven, lekker in de zon zetten en dan groeit het wel hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil tomaten plantjes op het balkonMaar ik heb totaal geen groene vingers
Heb je geen groene vingers voor nodig..quote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil tomaten plantjes op het balkonMaar ik heb totaal geen groene vingers
Dat was ook wel het plan ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:01 schreef Oxymoron het volgende:
Leuk, TF!
Je kunt dan beter zegmaar, elke 2 of 3 dagen ''even'' gaan, dan 1x per week uren lang onkruid moeten wieden.
Oh ik dacht dat je een tuin bij een vereniging bedoelde. Met van die ouwe mannetjesquote:Op zondag 21 maart 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat was ook wel het plan ja.
Gelukkig komt het gewoon in onze eigen tuin, dat maakt het iets makkelijker voor me
Veel melden zichzelf ziek. Ik heb ivm zulke fratsen een 0-urencontract, maar das mijn 'luxe' probleem, die keuze heb jij natuurlijk nietquote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef Vivi het volgende:
*asociaal inbreekt* Werkende moeders alhier, ik loop tegen een onbekend probleem aan; hoe doen jullie het als jullie kind ziek is (in dit geval; er tegenaan hangt..) heb je dan zorgverlof oid
Oh en hoi ik luf jullie allemaal natuurlijk![]()
![]()
Ik neem vrijquote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef Vivi het volgende:
*asociaal inbreekt* Werkende moeders alhier, ik loop tegen een onbekend probleem aan; hoe doen jullie het als jullie kind ziek is (in dit geval; er tegenaan hangt..) heb je dan zorgverlof oid
![]()
Ik heb mijnese weer weg gedaan. Spitten en het grove schoffelwerk trokken mijn gewrichtjes niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik krijg binnenkort ook een moestuin. Ben benieuwd of het me lukt om dat een beetje bij te houden
Met van die vakken bedoel je?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is een makkelijke moestuin niets voor jou Buuf? Daar heb je niet zoveel werk aan, maar vaak wel een leuke opbrengst.
Ik laat het omploegen ook aan mijn wederhelft over hoor, krijg dat echt niet voor elkaar
Staat gebookmarktedtdtquote:Op zondag 21 maart 2010 20:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Beperkt zijn is kt
Makkelijke moestuin is met van die vakken ja, ideaal als je weinig ruimte hebt en vergt weinig onderhoud
http://www.makkelijkemoestuin.nl/
Neeeeeeeeeeeee, geen tabaksplantenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
yay
m@x:Een terras of balkon met schaduw
Gelukkig zijn er ook planten die met minder zon toekunnen. Eenjarigen planten zoals vlijtig liesje (Impatiens), tabaksplanten (Nicotina) en Begonia zullen zelfs zonder al te veel zon goed groeien. Kuipplanten zoals Fuchsia en Abutilon voelen zich prima thuis op een balkon of terras met wat schaduw. Groenblijvende klimop is zomer en winter een prachtige accentplant op een schaduwterras of balkon.
Volgens Intratuin
Eén van ons beiden neemt dan vrij. Ik heb helaas geen achtervang in de familie. Mijn buurvrouw kan in noodgevallen wel de kinderen ophalen van school als het nodig is, maar daarna komt het op ons zelf neer. We hebben allebei gelukkig veel vrije dagen, dus het lukt altijd wel. Het gaat alleen ten koste van vakanties, dat is wel jammer.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef Vivi het volgende:
![]()
Wij gaan naar Zeeuws Vlaanderen Karin. Via lastminutebungalow ofzo. huisje met een sauna!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij willen nog graag een weekendje weg (mijn lief en ik) liefst naar de kust, wie weet een leuk plaatsje met een mooi hotel?
wij zijn op huwelijksreis geweest naar Vlieland. ik heb me nog net niet doodverveeldquote:
Ameland is dan wel weer leuk, Mijn favoriet is Terschellingquote:Op zondag 21 maart 2010 22:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Duidelijk....
Texel leek me wel mooi, zeehondjes kijken
Of Katwijk, zijn we al eerder geweest, was leuk.
Maar iets anders is dan ook wel weer leuk
ja, al weet ik niet hoe dat in het laagseizoen en in het weekend is. Cranberry museum. En dan likeur drinken.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
is er ook wat te doen verder....winkeltjes, eettentjes,strand is er uiteraard
Ik ook!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kreeg net een vage mail van jou Vicky!! Die heb jij vast niet gestuurd....
Een of andere link naar een website, heel vaag
ik kreeg m zelf ook. heb de pc al gescand, geen virus te ontdekken.. hopelijk blijft het bij deze ene keer anders hef ik mijn hotmail account wel op.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben per ongeluk een hortensia gestekt haha
Drie takken hingen aan de grond, hebben daar geworteld en dr zitten nu allemaal knoppen aan.
Kreeg net een vage mail van jou Vicky!! Die heb jij vast niet gestuurd....
Een of andere link naar een website, heel vaag
Dat is minder, omdraaien gaat ook niet zomaar. Of is hij lopend?quote:Op maandag 22 maart 2010 07:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik kreeg m zelf ook. heb de pc al gescand, geen virus te ontdekken.. hopelijk blijft het bij deze ene keer anders hef ik mijn hotmail account wel op.
mijn man staat vast voor een brug die niet meer dicht kan. hij kan geen kant op
omdraaien is lastig als je met de auto bent. hij stast ook nog op de verkeerde baan anders had iequote:Op maandag 22 maart 2010 07:43 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is minder, omdraaien gaat ook niet zomaar. Of is hij lopend?
Hier om kwart voor 6 de eerste wakker. Ze heeft het tot kwart over 6 gered in d'r eigen bedje. Nu staat J. onder de douche en ik vertrek zo naar m'n werk. Wekkerradio bracht ook goed nieuws: 17 graden vanmiddag!
check, en dan rijswijk door om de andere oprit te pakken, neeeeee toerit afgesloten, word ik teruggestuurd naar de afslag met de diepe ellende omdat de brug niet dicht kon... Maar he, ik was in elk geval aan de andere kant van de brug... Ik heb er dik een uur over gedaan..quote:Op maandag 22 maart 2010 07:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik kreeg m zelf ook. heb de pc al gescand, geen virus te ontdekken.. hopelijk blijft het bij deze ene keer anders hef ik mijn hotmail account wel op.
mijn man staat vast voor een brug die niet meer dicht kan. hij kan geen kant op
als ze kan blijven zitten mag je fietsen zolang ze kan blijven zitten snapt u?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
oh en beterschap natuurlijk voor t menneke spuugjevergeet ik dat helemaal in mn enthousiaste koptelefoon-post
![]()
You go TF!op de fiets, toe maar!
mijn gebakje kan nu zelf zitten zonder hulp, betekent dat dat we over een week of 2 een stukje kunnen fietsen? of moet k echt wachten tot 8/9 maanden?
oh okay, binnenkort es kind duwen danquote:Op maandag 22 maart 2010 09:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ze zelf zit en ze kan het corrigeren als je haar een klein duwtje geeft, mag je gaan fietsen
ja nee dat sowiesoquote:Op maandag 22 maart 2010 09:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wel beginnen met kleine stukjes he Huup, niet meteen naar Rotterdam willen fietsen
Zulke dingen zijn enorm intensief voor je kind, er is zoveel te zien en dan ook nog zelf blijven zitten en je hoofd stil houden enzo..
Dat zijn mooie stukjes jaquote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nee dat sowieso![]()
ik wilde beginnen met naar K. fietsen voor de boodschappen, en als dat goed gaat naar W. fietsen voor boodschapjes. Lijkt me kort genoeg toch? Kunnen we tzt misschien ook wel op de fiets naar het CB ofzo.
Welke speeltuin? 0.oquote:Op maandag 22 maart 2010 09:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat zijn mooie stukjes ja
In de meivakantie gaat de speeltuin weer open trouwens
Jaaaquote:Op maandag 22 maart 2010 09:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja met van die dikke pamperbillen die dan de lucht in steken als ze wel omkukelt
OMG wat een foute naam!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die hele grote! Bij de kinderboerderij achter.De kinderster
Echt..wie die naam verzonnen heeft
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
mijn schoonvader is iets in de speeltuinvereniging
(weet even zo snel niet wat, maar vind ik altijd zo grappig als ik mensen er over hoor praten)
omgquote:Op maandag 22 maart 2010 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
alleen 3 kinderlokkers in t struikgewas?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omgde kinderster
![]()
die speeltuin ben k wel eens langsgerend ja, was me niet opgevallen dat ie dicht was, ik dacht alleen maar goh, rustig daar![]()
Buuf![]()
![]()
ik zit nog te twijfelen over zo'n slaapding. Niet nodig dus?
Ik heb er een maar Amber heeft nooit geslapwn op de fiets. Hij zit er nu wweer op en Tess vindt het wel een interessant ding.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omgde kinderster
![]()
die speeltuin ben k wel eens langsgerend ja, was me niet opgevallen dat ie dicht was, ik dacht alleen maar goh, rustig daar![]()
Buuf![]()
![]()
nee dat niet, volgens mij was die speeltuin er al voordat hij ooit in dat dorp ging wonen.quote:
Nou, áls er dan iemand sliep had ik m niet bij natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omgde kinderster
![]()
Buuf![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kinderen vielen hooguit in slaap met hun hoofd op mijn arm leunend..slaaprol of niet
Voor noodgevallen nam ik wel een badhanddoek mee die ik dan oprolde. Kost weinig
Ik zag net dat debuurvrouw haar witte was al buiten had hangen. Nu moet ik ook. Verdorie
Maar eerst m`n wasrek schoonmaken want dat staat al de hele winter buiten
Mijn grote wasrek heeft de winter niet overleeftquote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kinderen vielen hooguit in slaap met hun hoofd op mijn arm leunend..slaaprol of niet
Voor noodgevallen nam ik wel een badhanddoek mee die ik dan oprolde. Kost weinig
Ik zag net dat debuurvrouw haar witte was al buiten had hangen. Nu moet ik ook. Verdorie
Maar eerst m`n wasrek schoonmaken want dat staat al de hele winter buiten
palmpasenstokkenquote:Op maandag 22 maart 2010 09:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier ook maar even de vraag , weet iemand of er kant en klare palmpasen kruizen zijn ( het frame dan he) ik vind alleen maar zielige twijgjes
Ha! peuter.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, de was hangt hoorMeteen ook maar een stuk border aangepakt voor de voorjaarssnoei. Toen ik een kruiwagen vol had vond ik het welletjes geweest
Bep heeft geholpen door op de deur te stoepkrijten, weg te lopen, de haan op te jagen en verstoppertje te spelen en de snotneus af te vegen in het schone, natte wasgoed
haha, mijn opa vroeger wel (hij leeft allang niet meer) maar wasgoed dat naar sigaren ruikt is natuurlijk not donequote:Op maandag 22 maart 2010 11:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
M-maar geen van de opa's roken sigaren.
dan ruikt ze naar de buurman en das eng
Die zijn leuk!quote:
Klinkt als familie van onze creampointquote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
wat is het toch met de katten ?
Die van ons is weer eens op pad....
Iemand een rode kater gezien (waarschijnlijk met vogel/vleermuis/rat/muis in bek) ?????
Ja, bij ons in de tuinquote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Iemand een rode kater gezien
Die van ons vroeger was van april t/m augustus vertrokken. In september kwam hij zich dan weer ons bij ons melden. We zagen hem af en toe nog wel in de weilanden rondstruinen met een muis in zijn bek, maar dan wel vanuit de verte.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
wat is het toch met de katten ?
Die van ons is weer eens op pad....
Iemand een rode kater gezien (waarschijnlijk met vogel/vleermuis/rat/muis in bek) ?????
Ja, ach. Ik vind het een beetje een onrustig idee.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oeh niks aan, katten die weg zijn.
Heb ook heel wat afgejankt om onze kat, die ik doodwaande en uiteindelijk 5 huizen verderop bleek te zitten...zo naar binnen gesneakt....tot 5 dagen later de desbetreffende buurman kwam vragen of wij een kat kwijt waren....Blij dattie er weer was, maar pffff
Er heeft er hier iemand een grote hond achter het huis geparkeerd, en die blaft. HARD
En mijn 2 kindjes lagen net te slapen....grrrrr
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
Bah dr breekt een stuk kies af met het eten van een stukje sla
Sla is dan ook levensgevaarlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
Had je beter een dropbal kunnen nemen, had je er tenminste nog lol van gehad.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
zei mijn man ook alquote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had je beter een dropbal kunnen nemen, had je er tenminste nog lol van gehad.
rotiplaat met kerrie-ei en groente?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Basboussa het volgende:
Ik weet nog niet wat we eten... Heb hier Indiase roti liggen en nog wat naan ook. Maar wil geen vlees/vis/kip, en verder ben ik inspiratieloos. Ook geen rijst... Iets Indiaas? Iemand ideeen?
Het is een goede oefening voor jullie maar ik kan me de chaos goed voorstellenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zit te wachten op het BrandAlarm!![]()
We hebben vanavond, een oefening. De brandweer is NU bezig, met zo'n 7 autisten te kalmeren.. en 't is nog niet eens begonnen!![]()
Maar een weetje: Brand komt altijd Onverwacht.![]()
De oefening dus ook, een beetje.Allemaal vreemden op het terrein, en de gr.leiding met hesjes aan.
![]()
Dat wordt bij mijn ouders in het dorp gemaakt.quote:
En waar is dat dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:59 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat wordt bij mijn ouders in het dorp gemaakt.
[/einde nutteloze feitjes waar niemand wat aan heeft]
Nou het was heftig!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:56 schreef Lois het volgende:
Het is een goede oefening voor jullie maar ik kan me de chaos goed voorstellen
Ja, daar gaan ze wat aan doen. Het gekke is ook, dat bij een test vorige week, het alarm nog wel in de woonkamer te horen was?!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Oxy, goed gedaan hoor![]()
Al vind ik het wel gek dat jullie blijkbaar het alarm niet (goed) kunnen horen, daar mogen ze wel iets aan doen.
O, gauw kijken!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef Fannie het volgende:
Wat goed van die oorkonde Oxy![]()
En goed gedaan met je caafjes hoor.![]()
Rewimo, Emma en Eduard zijn weer terug!![]()
Emma en Eduard zijn terug!
Hooooi!quote:
Dat weet ik niet. Hij is voor morgen, op het werkquote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef oeke het volgende:
Maar is hij toch lekker? Dat is de hamvraag.
Wat een raar woord eigenlijk, hamvraag.
Ei, komkommer, sla, tonijn, augurk, bal gehaktquote:Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Veeeel slagroom op doen, dan zie je er niks meer van
Was er al een Hellertopic trouwens? Ik heb tips nodig over wat ik kan eten
Ik ben ook in mineurstemming na het kijken van deze documentairequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:03 schreef Kimpossible het volgende:
Oxy, wat goed!
Heb je dokument nog gekeken? Ik zapte er bij toeval langs toen het net begonnen was, wat een schrijnende situaties.. Zo naar vind ik dat, voor iedere individu ín die situatie; ouders, kind, hulpverlening..
Bah!
*pruillipsmiley*quote:
oh oh...beterschap.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:55 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen
ik geloof dat ik nu aan de beurt ben
Ik zal hem streng toespreken, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:59 schreef Memmel het volgende:
Je moet die kat mmar eens laten wetenbdat het potverdorie geen hotel is bij jullie... Dat loopt maar in en uit.
Ja, goed. Weinig bijzonderheden. En met u ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:00 schreef Memmel het volgende:
Hoe ist verder?
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef oeke het volgende:
Maar is hij toch lekker? Dat is de hamvraag.
Wat een raar woord eigenlijk, hamvraag.
quote:Dat is de hamvraag wordt gebruikt om uit te drukken dat iets de cruciale vraag is, de vraag waar het allemaal om draait. Deze zegswijze is nog niet zo oud; ze dateert uit de jaren vijftig. In het Woordenboek van populaire uitdrukkingen, clichés, kreten en slogans van Marc De Coster staat dat de hamvraag is ontleend aan Mastklimmen, een quiz die de NCRV van 1953 tot 1957 op de radio uitzond. Hoe meer vragen de deelnemers aan deze quiz juist beantwoordden, hoe hoger zij opklommen in een in de studio geplaatste mast. Bovenin hing als hoofdprijs een gerookte ham. Wie het juiste antwoord gaf op de laatste en belangrijkste vraag, de hamvraag, mocht de ham uit de mast pakken. De presentator (Johan Bodegraven) zei aan het eind van het spel altijd: "Want haalde u de ham niet uit de top, dan haalde u in elk geval uw kennis weer eens op!"
het lijkt toch mee te vallen.quote:
Mijn shortcake liet losquote:Op maandag 22 maart 2010 23:23 schreef k_i_m het volgende:
Mijn ene appeltaart is te donkerbruin geworden.
U gebruikt zeker geen calgon?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht eindelijk weer een keer goed geslapen en niet wakker geworden van het hoesten of piepenHopelijk het begin van het herstel. De pijn is gelukkig wel een stuk minder erg.
Hm de vaatwasser doet het niet meerhet lijkt alsof de waterkraan dicht zit, maar dat is niet zo... het water komt in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]vaatwastabletten van calgonfinish!!
Ik heb gedacht over eentje openen, maar ik ben bang dat men in LIF vindt dat het wel in het gewone dieettopic past en dat snap ik op zich wel, maar ik heb geen zin om me daar weer helemaal in te werken.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Veeeel slagroom op doen, dan zie je er niks meer van
Was er al een Hellertopic trouwens? Ik heb tips nodig over wat ik kan eten
Ontbijt voornamelijk!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb gedacht over eentje openen, maar ik ben bang dat men in LIF vindt dat het wel in het gewone dieettopic past en dat snap ik op zich wel, maar ik heb geen zin om me daar weer helemaal in te werken.Lui!
Waar heb je tips voor nodig? Ontbijt of Lunch?
Of voor de beloningsmaaltijd?![]()
Dat wordt echt vanzelf minder, ik beloof het je!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ontbijt voornamelijk!
Die beloningsmaaltijd zit wel goed. Met 1 roze koek, 1 banaan, 2 minikitkats 2 porties ijs en nog een gewone maaltijd daarbij
ja. en dan te bedenken dat er ook nog heel veel vrije dagen in zitten dan. en het is nog maar zo'n jochie als je m dan ziet tussen die echte randpubersquote:
ja, nog drie maanden basisschool.quote:
Oh, dat is over!quote:
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef pinquit het volgende:
TF ik wil ook je rokje van hema! hij is zo cuteheb nog een irischeque, zal ik?
maar omg alweer kleren kopen
ben net terug van vakantie enzo. maar hij is zo leuk!
Mooi!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef Chell het volgende:
[..]
Oh, dat is over!![]()
Al een tijdje weerNa de SOM had ik 's avonds echt heeeeeeeeel veel last en 's morgens was het ineens heel veel minder, de volgende dag nog minder en de dag erna zo goed als weg
![]()
Volgens mij is het gewoon los geschoten met al dat gezwaai toen
Schei uitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:58 schreef Chell het volgende:
Brugklassertjes zijn zo cute. Ukkepukken! Die tassen zijn echt groter dan dat ze zelf zijnEn dan lopen ze hier ook nog met een laptop rond te sjouwen
Ik trek mij nooit wat aan van scheve blikken, eigenlijk. Ik heb (hopelijk) nog zo'n 50 jaar met mijn kindje(s) te maken, maar tegen die tijd zijn die mensen met scheve blikken al lang en breed uit 'the picture'.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:23 schreef Chell het volgende:
Grappig, normaal ga je er toch wel vanuit dat vrouwen meer into babydingen zijn dan mannen:
Op weg terug naar huis van de wintersport met mijn werk zat ik naast een collega met een zoontje van een maand of 8. We hebben een heel gesprek gehad over rapley, draagdoeken, borstvoeding en samen slapen enzo.
En nu ging het hier op werk net over iemand die binnenkort terugkomt van zwangerschapsverlof en over de tijd die je krijgt voor kolven en de dames in kwestie deden er echt een beetje laagdunkend over (en natuurlijk ook het standaard golfen/kolven grapje...)
Dat lijkt me echt heel naar trouwens van kolven op werk...dat je collega's toch met een beetje een scheve blik naar je kijken
Goed puntquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik trek mij nooit wat aan van scheve blikken, eigenlijk. Ik heb (hopelijk) nog zo'n 50 jaar met mijn kindje(s) te maken, maar tegen die tijd zijn die mensen met scheve blikken al lang en breed uit 'the picture'.
I'm with youquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En ik hoef niet op dieet: ik moet meer bewegen. Ik merk het aan mijn bovenbenen, die zijn zo slap als een weekdier...
tuurlijk!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef Estrys het volgende:
Dames! Help, wie heeft het kookboek oppperdepop?? Ik heb hem thuis en wil vandaag de ravioli maken (1-2 jaar) die er in staat maar ben mijn boodschappenlijstje vergeten en ben met de fietsKan iemand voor mij de benodigdheden opzoeken en PM'en?
Alvast heel erg bedankt!
quote:
Dat ligt geheel aan hoe je uit de bevalling ben gekomen, vind ik. Ik voelde mij na de bevalling zo goed dat ik de volgende dag alweer had kunnen hardlopen. (Als ik daarvoor voldoende motivatie had natuurlijk, ik was te druk bezig met andere dingen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:18 schreef freecell het volgende:
[..]
I'm with you
En buik ook....
Wanneer mag ik weer hardlopen eigenlijk? Na 6 weken lijkt me wat optimistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |