Sla is dan ook levensgevaarlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
Bah dr breekt een stuk kies af met het eten van een stukje sla
Had je beter een dropbal kunnen nemen, had je er tenminste nog lol van gehad.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
Bah dr breekt een stuk kies af met het eten van een stukje sla
zei mijn man ook alquote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had je beter een dropbal kunnen nemen, had je er tenminste nog lol van gehad.
rotiplaat met kerrie-ei en groente?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Basboussa het volgende:
Ik weet nog niet wat we eten... Heb hier Indiase roti liggen en nog wat naan ook. Maar wil geen vlees/vis/kip, en verder ben ik inspiratieloos. Ook geen rijst... Iets Indiaas? Iemand ideeen?
Het is een goede oefening voor jullie maar ik kan me de chaos goed voorstellenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zit te wachten op het BrandAlarm!![]()
We hebben vanavond, een oefening. De brandweer is NU bezig, met zo'n 7 autisten te kalmeren.. en 't is nog niet eens begonnen!![]()
Maar een weetje: Brand komt altijd Onverwacht.![]()
De oefening dus ook, een beetje.Allemaal vreemden op het terrein, en de gr.leiding met hesjes aan.
![]()
Dat wordt bij mijn ouders in het dorp gemaakt.quote:
En waar is dat dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:59 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat wordt bij mijn ouders in het dorp gemaakt.
[/einde nutteloze feitjes waar niemand wat aan heeft]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |