Die zijn leuk!quote:
Klinkt als familie van onze creampointquote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
wat is het toch met de katten ?
Die van ons is weer eens op pad....
Iemand een rode kater gezien (waarschijnlijk met vogel/vleermuis/rat/muis in bek) ?????
Ja, bij ons in de tuinquote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Iemand een rode kater gezien
Die van ons vroeger was van april t/m augustus vertrokken. In september kwam hij zich dan weer ons bij ons melden. We zagen hem af en toe nog wel in de weilanden rondstruinen met een muis in zijn bek, maar dan wel vanuit de verte.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
wat is het toch met de katten ?
Die van ons is weer eens op pad....
Iemand een rode kater gezien (waarschijnlijk met vogel/vleermuis/rat/muis in bek) ?????
Ja, ach. Ik vind het een beetje een onrustig idee.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oeh niks aan, katten die weg zijn.
Heb ook heel wat afgejankt om onze kat, die ik doodwaande en uiteindelijk 5 huizen verderop bleek te zitten...zo naar binnen gesneakt....tot 5 dagen later de desbetreffende buurman kwam vragen of wij een kat kwijt waren....Blij dattie er weer was, maar pffff
Er heeft er hier iemand een grote hond achter het huis geparkeerd, en die blaft. HARD
En mijn 2 kindjes lagen net te slapen....grrrrr
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
Bah dr breekt een stuk kies af met het eten van een stukje sla
Sla is dan ook levensgevaarlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
Had je beter een dropbal kunnen nemen, had je er tenminste nog lol van gehad.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
zei mijn man ook alquote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had je beter een dropbal kunnen nemen, had je er tenminste nog lol van gehad.
rotiplaat met kerrie-ei en groente?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Basboussa het volgende:
Ik weet nog niet wat we eten... Heb hier Indiase roti liggen en nog wat naan ook. Maar wil geen vlees/vis/kip, en verder ben ik inspiratieloos. Ook geen rijst... Iets Indiaas? Iemand ideeen?
Het is een goede oefening voor jullie maar ik kan me de chaos goed voorstellenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zit te wachten op het BrandAlarm!![]()
We hebben vanavond, een oefening. De brandweer is NU bezig, met zo'n 7 autisten te kalmeren.. en 't is nog niet eens begonnen!![]()
Maar een weetje: Brand komt altijd Onverwacht.![]()
De oefening dus ook, een beetje.Allemaal vreemden op het terrein, en de gr.leiding met hesjes aan.
![]()
Dat wordt bij mijn ouders in het dorp gemaakt.quote:
En waar is dat dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:59 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat wordt bij mijn ouders in het dorp gemaakt.
[/einde nutteloze feitjes waar niemand wat aan heeft]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |