Die zijn leuk!quote:
Klinkt als familie van onze creampointquote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
wat is het toch met de katten ?
Die van ons is weer eens op pad....
Iemand een rode kater gezien (waarschijnlijk met vogel/vleermuis/rat/muis in bek) ?????
Ja, bij ons in de tuinquote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Iemand een rode kater gezien
Die van ons vroeger was van april t/m augustus vertrokken. In september kwam hij zich dan weer ons bij ons melden. We zagen hem af en toe nog wel in de weilanden rondstruinen met een muis in zijn bek, maar dan wel vanuit de verte.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
wat is het toch met de katten ?
Die van ons is weer eens op pad....
Iemand een rode kater gezien (waarschijnlijk met vogel/vleermuis/rat/muis in bek) ?????
Ja, ach. Ik vind het een beetje een onrustig idee.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oeh niks aan, katten die weg zijn.
Heb ook heel wat afgejankt om onze kat, die ik doodwaande en uiteindelijk 5 huizen verderop bleek te zitten...zo naar binnen gesneakt....tot 5 dagen later de desbetreffende buurman kwam vragen of wij een kat kwijt waren....Blij dattie er weer was, maar pffff
Er heeft er hier iemand een grote hond achter het huis geparkeerd, en die blaft. HARD
En mijn 2 kindjes lagen net te slapen....grrrrr
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
Bah dr breekt een stuk kies af met het eten van een stukje sla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |