Tomatenplantje kopen bij een tuincentrum, een leuke pot en een zakje aarde, pot vullen met aarde en plantje erin zetten, af en toe water geven, lekker in de zon zetten en dan groeit het wel hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil tomaten plantjes op het balkonMaar ik heb totaal geen groene vingers
Heb je geen groene vingers voor nodig..quote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil tomaten plantjes op het balkonMaar ik heb totaal geen groene vingers
Dat was ook wel het plan ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:01 schreef Oxymoron het volgende:
Leuk, TF!
Je kunt dan beter zegmaar, elke 2 of 3 dagen ''even'' gaan, dan 1x per week uren lang onkruid moeten wieden.
Oh ik dacht dat je een tuin bij een vereniging bedoelde. Met van die ouwe mannetjesquote:Op zondag 21 maart 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat was ook wel het plan ja.
Gelukkig komt het gewoon in onze eigen tuin, dat maakt het iets makkelijker voor me
Veel melden zichzelf ziek. Ik heb ivm zulke fratsen een 0-urencontract, maar das mijn 'luxe' probleem, die keuze heb jij natuurlijk nietquote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef Vivi het volgende:
*asociaal inbreekt* Werkende moeders alhier, ik loop tegen een onbekend probleem aan; hoe doen jullie het als jullie kind ziek is (in dit geval; er tegenaan hangt..) heb je dan zorgverlof oid
Oh en hoi ik luf jullie allemaal natuurlijk![]()
![]()
Ik neem vrijquote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef Vivi het volgende:
*asociaal inbreekt* Werkende moeders alhier, ik loop tegen een onbekend probleem aan; hoe doen jullie het als jullie kind ziek is (in dit geval; er tegenaan hangt..) heb je dan zorgverlof oid
![]()
Ik heb mijnese weer weg gedaan. Spitten en het grove schoffelwerk trokken mijn gewrichtjes niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik krijg binnenkort ook een moestuin. Ben benieuwd of het me lukt om dat een beetje bij te houden
Met van die vakken bedoel je?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is een makkelijke moestuin niets voor jou Buuf? Daar heb je niet zoveel werk aan, maar vaak wel een leuke opbrengst.
Ik laat het omploegen ook aan mijn wederhelft over hoor, krijg dat echt niet voor elkaar
Staat gebookmarktedtdtquote:Op zondag 21 maart 2010 20:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Beperkt zijn is kt
Makkelijke moestuin is met van die vakken ja, ideaal als je weinig ruimte hebt en vergt weinig onderhoud
http://www.makkelijkemoestuin.nl/
Neeeeeeeeeeeee, geen tabaksplantenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
yay
m@x:Een terras of balkon met schaduw
Gelukkig zijn er ook planten die met minder zon toekunnen. Eenjarigen planten zoals vlijtig liesje (Impatiens), tabaksplanten (Nicotina) en Begonia zullen zelfs zonder al te veel zon goed groeien. Kuipplanten zoals Fuchsia en Abutilon voelen zich prima thuis op een balkon of terras met wat schaduw. Groenblijvende klimop is zomer en winter een prachtige accentplant op een schaduwterras of balkon.
Volgens Intratuin
Eén van ons beiden neemt dan vrij. Ik heb helaas geen achtervang in de familie. Mijn buurvrouw kan in noodgevallen wel de kinderen ophalen van school als het nodig is, maar daarna komt het op ons zelf neer. We hebben allebei gelukkig veel vrije dagen, dus het lukt altijd wel. Het gaat alleen ten koste van vakanties, dat is wel jammer.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef Vivi het volgende:
![]()
Wij gaan naar Zeeuws Vlaanderen Karin. Via lastminutebungalow ofzo. huisje met een sauna!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij willen nog graag een weekendje weg (mijn lief en ik) liefst naar de kust, wie weet een leuk plaatsje met een mooi hotel?
wij zijn op huwelijksreis geweest naar Vlieland. ik heb me nog net niet doodverveeldquote:
Ameland is dan wel weer leuk, Mijn favoriet is Terschellingquote:Op zondag 21 maart 2010 22:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Duidelijk....
Texel leek me wel mooi, zeehondjes kijken
Of Katwijk, zijn we al eerder geweest, was leuk.
Maar iets anders is dan ook wel weer leuk
ja, al weet ik niet hoe dat in het laagseizoen en in het weekend is. Cranberry museum. En dan likeur drinken.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
is er ook wat te doen verder....winkeltjes, eettentjes,strand is er uiteraard
Ik ook!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kreeg net een vage mail van jou Vicky!! Die heb jij vast niet gestuurd....
Een of andere link naar een website, heel vaag
ik kreeg m zelf ook. heb de pc al gescand, geen virus te ontdekken.. hopelijk blijft het bij deze ene keer anders hef ik mijn hotmail account wel op.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben per ongeluk een hortensia gestekt haha
Drie takken hingen aan de grond, hebben daar geworteld en dr zitten nu allemaal knoppen aan.
Kreeg net een vage mail van jou Vicky!! Die heb jij vast niet gestuurd....
Een of andere link naar een website, heel vaag
Dat is minder, omdraaien gaat ook niet zomaar. Of is hij lopend?quote:Op maandag 22 maart 2010 07:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik kreeg m zelf ook. heb de pc al gescand, geen virus te ontdekken.. hopelijk blijft het bij deze ene keer anders hef ik mijn hotmail account wel op.
mijn man staat vast voor een brug die niet meer dicht kan. hij kan geen kant op
omdraaien is lastig als je met de auto bent. hij stast ook nog op de verkeerde baan anders had iequote:Op maandag 22 maart 2010 07:43 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is minder, omdraaien gaat ook niet zomaar. Of is hij lopend?
Hier om kwart voor 6 de eerste wakker. Ze heeft het tot kwart over 6 gered in d'r eigen bedje. Nu staat J. onder de douche en ik vertrek zo naar m'n werk. Wekkerradio bracht ook goed nieuws: 17 graden vanmiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |