check, en dan rijswijk door om de andere oprit te pakken, neeeeee toerit afgesloten, word ik teruggestuurd naar de afslag met de diepe ellende omdat de brug niet dicht kon... Maar he, ik was in elk geval aan de andere kant van de brug... Ik heb er dik een uur over gedaan..quote:Op maandag 22 maart 2010 07:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik kreeg m zelf ook. heb de pc al gescand, geen virus te ontdekken.. hopelijk blijft het bij deze ene keer anders hef ik mijn hotmail account wel op.
mijn man staat vast voor een brug die niet meer dicht kan. hij kan geen kant op
als ze kan blijven zitten mag je fietsen zolang ze kan blijven zitten snapt u?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
oh en beterschap natuurlijk voor t menneke spuugjevergeet ik dat helemaal in mn enthousiaste koptelefoon-post
![]()
You go TF!op de fiets, toe maar!
mijn gebakje kan nu zelf zitten zonder hulp, betekent dat dat we over een week of 2 een stukje kunnen fietsen? of moet k echt wachten tot 8/9 maanden?
oh okay, binnenkort es kind duwen danquote:Op maandag 22 maart 2010 09:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ze zelf zit en ze kan het corrigeren als je haar een klein duwtje geeft, mag je gaan fietsen
ja nee dat sowiesoquote:Op maandag 22 maart 2010 09:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wel beginnen met kleine stukjes he Huup, niet meteen naar Rotterdam willen fietsen
Zulke dingen zijn enorm intensief voor je kind, er is zoveel te zien en dan ook nog zelf blijven zitten en je hoofd stil houden enzo..
Dat zijn mooie stukjes jaquote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nee dat sowieso![]()
ik wilde beginnen met naar K. fietsen voor de boodschappen, en als dat goed gaat naar W. fietsen voor boodschapjes. Lijkt me kort genoeg toch? Kunnen we tzt misschien ook wel op de fiets naar het CB ofzo.
Welke speeltuin? 0.oquote:Op maandag 22 maart 2010 09:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat zijn mooie stukjes ja
In de meivakantie gaat de speeltuin weer open trouwens
Jaaaquote:Op maandag 22 maart 2010 09:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja met van die dikke pamperbillen die dan de lucht in steken als ze wel omkukelt
OMG wat een foute naam!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die hele grote! Bij de kinderboerderij achter.De kinderster
Echt..wie die naam verzonnen heeft
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
mijn schoonvader is iets in de speeltuinvereniging
(weet even zo snel niet wat, maar vind ik altijd zo grappig als ik mensen er over hoor praten)
omgquote:Op maandag 22 maart 2010 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
alleen 3 kinderlokkers in t struikgewas?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omgde kinderster
![]()
die speeltuin ben k wel eens langsgerend ja, was me niet opgevallen dat ie dicht was, ik dacht alleen maar goh, rustig daar![]()
Buuf![]()
![]()
ik zit nog te twijfelen over zo'n slaapding. Niet nodig dus?
Ik heb er een maar Amber heeft nooit geslapwn op de fiets. Hij zit er nu wweer op en Tess vindt het wel een interessant ding.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omgde kinderster
![]()
die speeltuin ben k wel eens langsgerend ja, was me niet opgevallen dat ie dicht was, ik dacht alleen maar goh, rustig daar![]()
Buuf![]()
![]()
nee dat niet, volgens mij was die speeltuin er al voordat hij ooit in dat dorp ging wonen.quote:
Nou, áls er dan iemand sliep had ik m niet bij natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omgde kinderster
![]()
Buuf![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kinderen vielen hooguit in slaap met hun hoofd op mijn arm leunend..slaaprol of niet
Voor noodgevallen nam ik wel een badhanddoek mee die ik dan oprolde. Kost weinig
Ik zag net dat debuurvrouw haar witte was al buiten had hangen. Nu moet ik ook. Verdorie
Maar eerst m`n wasrek schoonmaken want dat staat al de hele winter buiten
Mijn grote wasrek heeft de winter niet overleeftquote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kinderen vielen hooguit in slaap met hun hoofd op mijn arm leunend..slaaprol of niet
Voor noodgevallen nam ik wel een badhanddoek mee die ik dan oprolde. Kost weinig
Ik zag net dat debuurvrouw haar witte was al buiten had hangen. Nu moet ik ook. Verdorie
Maar eerst m`n wasrek schoonmaken want dat staat al de hele winter buiten
palmpasenstokkenquote:Op maandag 22 maart 2010 09:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier ook maar even de vraag , weet iemand of er kant en klare palmpasen kruizen zijn ( het frame dan he) ik vind alleen maar zielige twijgjes
Ha! peuter.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, de was hangt hoorMeteen ook maar een stuk border aangepakt voor de voorjaarssnoei. Toen ik een kruiwagen vol had vond ik het welletjes geweest
Bep heeft geholpen door op de deur te stoepkrijten, weg te lopen, de haan op te jagen en verstoppertje te spelen en de snotneus af te vegen in het schone, natte wasgoed
haha, mijn opa vroeger wel (hij leeft allang niet meer) maar wasgoed dat naar sigaren ruikt is natuurlijk not donequote:Op maandag 22 maart 2010 11:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
M-maar geen van de opa's roken sigaren.
dan ruikt ze naar de buurman en das eng
Die zijn leuk!quote:
Klinkt als familie van onze creampointquote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
wat is het toch met de katten ?
Die van ons is weer eens op pad....
Iemand een rode kater gezien (waarschijnlijk met vogel/vleermuis/rat/muis in bek) ?????
Ja, bij ons in de tuinquote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Iemand een rode kater gezien
Die van ons vroeger was van april t/m augustus vertrokken. In september kwam hij zich dan weer ons bij ons melden. We zagen hem af en toe nog wel in de weilanden rondstruinen met een muis in zijn bek, maar dan wel vanuit de verte.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
wat is het toch met de katten ?
Die van ons is weer eens op pad....
Iemand een rode kater gezien (waarschijnlijk met vogel/vleermuis/rat/muis in bek) ?????
Ja, ach. Ik vind het een beetje een onrustig idee.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oeh niks aan, katten die weg zijn.
Heb ook heel wat afgejankt om onze kat, die ik doodwaande en uiteindelijk 5 huizen verderop bleek te zitten...zo naar binnen gesneakt....tot 5 dagen later de desbetreffende buurman kwam vragen of wij een kat kwijt waren....Blij dattie er weer was, maar pffff
Er heeft er hier iemand een grote hond achter het huis geparkeerd, en die blaft. HARD
En mijn 2 kindjes lagen net te slapen....grrrrr
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
Bah dr breekt een stuk kies af met het eten van een stukje sla
Sla is dan ook levensgevaarlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
Had je beter een dropbal kunnen nemen, had je er tenminste nog lol van gehad.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:38 schreef Muks het volgende:
zei mijn man ook alquote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had je beter een dropbal kunnen nemen, had je er tenminste nog lol van gehad.
rotiplaat met kerrie-ei en groente?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Basboussa het volgende:
Ik weet nog niet wat we eten... Heb hier Indiase roti liggen en nog wat naan ook. Maar wil geen vlees/vis/kip, en verder ben ik inspiratieloos. Ook geen rijst... Iets Indiaas? Iemand ideeen?
Het is een goede oefening voor jullie maar ik kan me de chaos goed voorstellenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zit te wachten op het BrandAlarm!![]()
We hebben vanavond, een oefening. De brandweer is NU bezig, met zo'n 7 autisten te kalmeren.. en 't is nog niet eens begonnen!![]()
Maar een weetje: Brand komt altijd Onverwacht.![]()
De oefening dus ook, een beetje.Allemaal vreemden op het terrein, en de gr.leiding met hesjes aan.
![]()
Dat wordt bij mijn ouders in het dorp gemaakt.quote:
En waar is dat dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:59 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat wordt bij mijn ouders in het dorp gemaakt.
[/einde nutteloze feitjes waar niemand wat aan heeft]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |