het schofferen van mensen met een andere politieke mening. (zie gezeik van wilders op links)quote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, want ik wacht nog steeds af welke grote dingen in de opkomst van Wilders en die van Hitler parallel lopen. En dan moet je niet met dingen komen als ''jaah het ging ekonomies slegt met dat land net zoals nu'' of "wilders zaait haait''.
Kortom, echt onomstotelijk wetenschapelijk apodictisch bewijs
LV heeft zo zijn opinie over de opkomst van Widlers. Dat is echter niet meer dan een mening, en m.i. een vrij onzinnige. Zoals de door mij geconstateerde overeenkomsten tussen de PvdA en de NSDAP de PvdA nog niet tot pleitbezorger van genocide maakt, zo is enige overeenkomst tussen Hitler en Wilders nog geen Sonderweg richting nieuwe Holocaust.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij wil. Het staat je natuurlijk vrij om je in de discussie te mengen in het centrale Wilders topic. Daar is dit onderwerp ook on-topic, hier niet. Maar jij bent blijkbaar bang om de waarheid onder ogen te zien.
Ok, doed plan, ga ik ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:
Ok, morgen ook vroege dag voor mij. Bedtijd.
Wauw, tering zeg, dit klinkt wel erg griezelig en gevaarlijk. Hoeveel mensen heeft Wilders al bedreigd verminkt en vermoord?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het schofferen van mensen met een andere politieke mening. (zie gezeik van wilders op links)
hitler beloofde dat de duitse joden uit het land zouden kunnen worden gezet bij het niet gehoorzamen van het wetboek. (zie moslims uitzetten na crimineel gedrag)
éénmanspartij.
het debat uit de weg gaan van politieke tegenstanders.
bijvoorbeeld.
Heb je in Nederland dit recht op basis van inzet of op basis van religie/nationaliteit/culturele achtergrond?quote:
geen, net zoals hitler toen hij nog niet aan de macht was.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw, tering zeg, dit klinkt wel erg griezelig en gevaarlijk. Hoeveel mensen heeft Wilders al bedreigd verminkt en vermoord?
Net zoals alle andere Nederlandse politiciquote:Op zondag 21 maart 2010 23:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
geen, net zoals hitler toen hij nog niet aan de macht was.
maar de linkse pluche wel toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net zoals alle andere Nederlandse politici
Beter in de one-linersquote:Op zondag 21 maart 2010 21:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach, net alsof er in de politiek uberhaupt een debat wordt gevoerd (). Wilders is alleen maar beter in de oneliners dan zijn concurrenten, en dat zint ze niet.
Het levert hem wel veel zetels op, en hij bepaalt de agenda. Hij is dus blijkbaar best wel goed in wat hij doet.quote:Op maandag 22 maart 2010 07:55 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Beter in de one-liners?
HEt enige wat ik hem zie doen is mensen voor mongolen uitmaken als ze niet zeggen dat hij gelijk heeft. Als ze hem tegenspreken gaat hij als een klein kind zitten mokken en z'n oren dichtdoen... Die man heeft niks te zoeken in Den Haag. Er is in ieder geval iets ernstig mis met zijn communicatie.
http://extra.volkskrant.n(...)17/Beste_PVV-stemmerquote:Misschien helpt alleen een schoktherapie
Mij is gevraagd wat mijn reactie zou zijn als iemand tegen mij zegt dat hij of zij op de PVV wil stemmen. Mijn reactie zou zijn:
Ik kan me goed voorstellen waarom je op PVV wilt stemmen. Niet om mijn gelijk te halen. Ik heb namelijk ruim 20 jaar via de media ervoor gewaarschuwd dat de typisch Nederlandse aanpak, wat ik ‘doodknuffelen’ van migranten heb genoemd, alleen maar verliezers oplevert.
Migranten worden afhankelijk gemaakt van softe maar wel z.g. ‘progressieve lieden’, à la Job Cohen. En de autochtone bevolking moet met lede ogen dagelijks zien wat en hoeveel zij voortdurend moet inleveren dankzij deze aanpak. Materieel en immaterieel. De langzaam opgebouwde belangrijk goed van de vrijheid van meningsuiting, moet definitief wijken voor de angst om zich kritisch te uiten over moslims en hun religie. De tijd dat je in dit landje overal en in welk tunnel dan ook veilig kon fietsen zonder gevaar om van de fiets gesleurd te worden, uitgekleed en beroofd te worden, is definitief voorbij.
Deze softe progressieve politici zijn ook laf. Als iemand zich bikkelhard opstelt tegen zijn eigen moslimbroeders, dan wordt hij op handen gedragen en krijgt een mooie baan. Al gaat het om een volkomen middelmatig figuur, in alle opzichten.
Deze softe progressieve politici zijn ook lafOf is dat juist een extra aanbeveling? Nederland is immers wars van excelleren, hoge kwaliteit en deskundigheid. Zijn naam moet echter geen Jan of Kees zijn. Nee, hij moet wel Ahmed heten, zoals Ahmed Marcouch en Ahmed Aboutaleb.
En zolang de oude politiek doorgaat en de vertrouwde figuren een prominente rol daarbinnen blijven spelen, is de kans voor verbetering nihil. Daarom zal ik jouw stem op PVV begrijpen.
Natuurlijk roept Geert Wilders soms onverstandige en onuitvoerbare zaken (daarom zal ik zelf ook niet op hem stemmen). Dat weet ik heel goed. Maar welke politicus doet dat niet? De ergste dingen worden met de mantel der liefde bedekt.
Wat te zeggen van de volkomen oneerlijke stap van Wim Kok naar de club bankiers die hij eerst verfoeide? En van de enorme blunders van Cohen met de exorbitant dure Noord-Zuidlijn en de Diamantbuurt waarbij hij misdragingen en het wegpesten van bewoners ongestraft liet passeren? Hoor je de overwegend linkse media hierover morren? Wat moet er nog gebeuren voordat de goegemeente in de Lage Landen wakker wordt geschud en zich verlost van de naïeve, softe elite die de groep verliezers steeds groter en verbitterder maakt?
Als diverse therapieën niet helpen, kent de psychologie er altijd nog één: de schoktherapie.
Right.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:52 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het levert hem wel veel zetels op, en hij bepaalt de agenda. Hij is dus blijkbaar best wel goed in wat hij doet.
Beetje een slecht stuk. In die zin dat Koks en Cohens blunders in hun praktijkcarriëre worden vergeleken met uitspraken van Wilders. Wilders heeft nog niks in de praktijk bewezen, deze twee mannen wel (of niet).quote:Op maandag 22 maart 2010 23:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://extra.volkskrant.n(...)17/Beste_PVV-stemmer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |