quote:Op zondag 21 maart 2010 17:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goeedmet jou ook?
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turken stelen fietsen. Marokkanen brommertsquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Turken stelen fietsen. Marokkanen brommerts
31uur lang gefapt stoepquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja![]()
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Als ik kan frituren, kan jij ;t ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn bang dat ik dan het huis afbrand, ondanks dat de frituurpan in de schuur staat.
Om mij vanochtend om kwart over 6 te smsenquote:
Waarom mag jij dat niet zelf doen?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef Stoeprand het volgende:
Mja, snackbar dan maar.
Of eerst heel lief aan m'n zus vragen of zij niet wil frituren.
Om één of andere reden mag ik dat niet zelf doen.
Ja, maar dat weten mijn ouders niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik kan frituren, kan jij ;t ook.
[..]
Om mij vanochtend om kwart over 6 te smsen
pataturenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom mag jij dat niet zelf doen?
Mijn zusje was 17 en toen ging ze op google opzoeken hoe lang je een frikandel moet pataturen
Allemaal 1 pot nat.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Turken stelen fietsen. Marokkanen brommerts
Goed bezig. Welke film o.a.?quote:
Wtf is pataturenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom mag jij dat niet zelf doen?
Mijn zusje was 17 en toen ging ze op google opzoeken hoe lang je een frikandel moet pataturen
Het is Patatquote:
Ik moet opeens aan zaad denken.quote:
QFTquote:
The Hangover (overall wel de beste), Inglorious Bastards, My Bloody Valentine, Een stukje van GI Joequote:
Omdat het geen friet, maar patat is, is 'frieturen' pataturen gewordenquote:
Tof, ik doe ook aan Nederlands.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
het nederlandse werkwoord voor 'frituren'...
Waar het hart vol van is...quote:
Nee.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is frituren, frituurpan, frietkot, kortom: friet
Zit jouw hart vol zaad?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is...
En verder ken ik het spreekwoord niet.
Friet is voor reservebelgen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Maar jullie weten dat patat voor paupers is, en friet voor het hogere volk?
Het is patat, en dat heeft niks met welvaart te maken.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Kijk, aan jou hebben we wat, een aanwinst mag je wel zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Jij verkiest belgen boven Nederlanders?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Belg.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is frituren, frituurpan, frietkot, kortom: friet
Friet is voor belgen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Het onderwijs daar is wel beter.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij verkiest belgen boven Nederlanders?
Vaker fappen.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
Luna is fries, ik ben gouwenees, en wij zeggen dat het friet is
appelpatat?quote:
Dat kun je ook niet serieus nemen...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
Luna is fries, ik ben gouwenees, en wij zeggen dat het friet is
Dat is Fransquote:
quote:
pommes = aardappel, frites = gefrituurd, gefrituurde aardappel... Hoe kan je daar in 's hemelsnaam patat van maken...quote:
Door die aardappel in reepjes te snijdenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pommes = aardappel, frites = gefrituurd, gefrituurde aardappel... Hoe kan je daar in 's hemelsnaam patat van maken...
Dat is net zo krom als Dr. Oetker als 'dokter utker' uit te spreken.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het staat anders ook op sommige NLDse zakken
ik bedoel van de naam: gefrituurde aardappelquote:Op zondag 21 maart 2010 17:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Door die aardappel in reepjes te snijden
Lul niet, pomme is appel. Pomme de terre is aardappel. Dan heb je alsnog gepatatuurde appel.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pommes = aardappel, frites = gefrituurd, gefrituurde aardappel... Hoe kan je daar in 's hemelsnaam patat van maken...
Zie je, friturenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:35 schreef Stoeprand het volgende:
Nou, dan ga ik maar met m'n dooie hoofd naar de snackbar, aangezien zus kut niet wil frituren.
Ik had gister ook een wedstrijdquote:Op zondag 21 maart 2010 17:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Hoe ging je wedstrijd? Of was dat volgend weekend pas?
Ik zit op m'n pizza te wachten dus bemoei me niet met deze friet discussie.
Gefrituurde appel bedoel je. Anagram misschien?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bedoel van de naam: gefrituurde aardappel
patat frituren ja. Friet frituren klinkt niet. Friet is sowieso een woord waar je je anus weer mooi schoon mee kunt poetsen na het schijten.quote:
Dus schuimrubber moet ook vloeibaar zijn omdat schuim van een vloeistof komt?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bedoel van de naam: gefrituurde aardappel
Ik hoopte dat dit nu de enige hit bij Google zou zijn bij dit woord.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
Zoek ik op pataturen, de eerste hit is meteen van FOK!
Die druk je dan in haar anus?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:39 schreef Stoeprand het volgende:
En oh wee als ze straks godverdomme vraagt of ze één patatje van mij mag.
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Door die aardappel in reepjes te snijden
Nee, daar kom ik niet bij in de buurt bij mijn zus.quote:
Goed bezig dusquote:Op zondag 21 maart 2010 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
Zoek ik op pataturen, de eerste hit is meteen van FOK!
schuim kan ook vast met een gas zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus schuimrubber moet ook vloeibaar zijn omdat schuim van een vloeistof komt?
Patat.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik eet gewoon een broodje gezond. Veel makkelijker. Ranzige vette kutpatatfrietpatatfriet.
Ik ga dus niet naar Nijmegen volgend jaarquote:Op zondag 21 maart 2010 17:40 schreef DeLuna het volgende:
Jongens, echt. Het maakt geen fuck uit.
De grens is vrij duidelijk: binnen Nederland wordt 'friet' gezegd in Zeeland, Noord-Brabant, Limburg en de omgeving van Nijmegen. Daarboven is het 'patat'. (En in heel het taalgebied komt soms 'patat friet' voor, en in grote delen van Vlaanderen natuurlijk 'frieten'.)
Nee, patat.quote:
Johnny Depp met bandanaquote:Op zondag 21 maart 2010 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu How it's made te kijken, ze maken nu bowlingballen en ik moet meteen aan Johnny Depp denken in 21 jump
Ga lekker weg. Compromis? Het is officeel Patates Frites, vertaal dat dan heb je toch Patat friet.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, patat.
Geen compromis, het is gewoon patat.
HELLOOOOOOOquote:
* sopsopquote:
Was dat niet in die garage trouwens?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:16 schreef timmmmm het volgende:
KutUsers Die Overal worden met de nek worden Aangekeken, Doorgedraaid zijn en Onder de maat posten?
welkomquote:Op zondag 21 maart 2010 18:16 schreef timmmmm het volgende:
KutUsers Die Overal worden met de nek worden Aangekeken, Doorgedraaid zijn en Onder de maat posten?
Uhuh.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zie ik daar dat de eerste user zich meldt?
Geloof het wel. kon geen plaatje vinden van dat ze de wc ofzo binnen stappenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was dat niet in die garage trouwens?
Ik was het niet!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:10 schreef 8108139dpths het volgende:
Er is niets aan de hand met mijn fiets...![]()
Wie heeft er GVD aan mijn fiets gezeten...
Logischquote:
Is dat de naam van je eigen topic, schat?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:16 schreef timmmmm het volgende:
Scheld je me nu uit voor gewone user?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat de naam van je eigen topic, schat?
Die was leukquote:Op zondag 21 maart 2010 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof het wel. kon geen plaatje vinden van dat ze de wc ofzo binnen stappen
Jij bent allesbehalve gewoon natuurlijk, je zou toch maar bij 'de meeste mensen' horen zeg, brrrrrr....quote:Op zondag 21 maart 2010 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Scheld je me nu uit voor gewone user?Ik hoor niet bij het plebs
Zekersquote:
Valt me tegen van je.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Scheld je me nu uit voor gewone user?Ik hoor niet bij het plebs
Inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent allesbehalve gewoon natuurlijk, je zou toch maar bij 'de meeste mensen' horen zeg, brrrrrr....
Ik ga ook op zoek binnenkort!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers![]()
Binnenkort even op zoek naar seizoen 3, 4 en 5
Ik vind ;t een leuk nummer.quote:
Kusjes!quote:
Ik ben dan wel een schaatsfreak, maar donderdag NK, ik dacht dat het na vandaag wel over zou zijn. WK Allround was dit weekendquote:Op zondag 21 maart 2010 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kusjes!
Weet jij trouwens wat er donderdag voor schaats NK is? Een vriendin van mij gaat daarnaartoe, maar ik weet niet wat er nou precies te gebeuren staat
En als echte schaatsfreak, jij vast wel
Omdat voetbal gay is.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
wie kan mij vertellen waarom de wedstrijd van Feyenoord gestaakt is?
Hevige regen.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Teveel regen. Bij een goede schop rolde de bal ongeveer 2 meter doorquote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Regenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, het is ook maar nep, voor lieve kleine meisjes ofzo. Ik ga nog eens goed googlenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een schaatsfreak, maar donderdag NK, ik dacht dat het na vandaag wel over zou zijn. WK Allround was dit weekend
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op zondag 21 maart 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Dank je, ik had het inmiddels ook al gevonden.
Nu is er onenigheid over de wedstrijd uitspelen of overspelen
Ik vind dat ze hem moeten uitspelen. En niet moeten zeiken. Andere elftallen hebben maar 15 minuten rust tussen de eerste en tweede helft.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt45 minuten of 90 minuten, boeiend, de stand was toch gelijk.
Serieus, wat de fuck maakt het uit? Beide ploegen maken bij beide opties evenveel kans.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hem moeten uitspelen. En niet moeten zeiken. Andere elftallen hebben maar 15 minuten rust tussen de eerste en tweede helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |