Ik ben dan wel een schaatsfreak, maar donderdag NK, ik dacht dat het na vandaag wel over zou zijn. WK Allround was dit weekendquote:Op zondag 21 maart 2010 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kusjes!
Weet jij trouwens wat er donderdag voor schaats NK is? Een vriendin van mij gaat daarnaartoe, maar ik weet niet wat er nou precies te gebeuren staat
En als echte schaatsfreak, jij vast wel
Omdat voetbal gay is.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
wie kan mij vertellen waarom de wedstrijd van Feyenoord gestaakt is?
Hevige regen.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Teveel regen. Bij een goede schop rolde de bal ongeveer 2 meter doorquote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Regenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, het is ook maar nep, voor lieve kleine meisjes ofzo. Ik ga nog eens goed googlenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een schaatsfreak, maar donderdag NK, ik dacht dat het na vandaag wel over zou zijn. WK Allround was dit weekend
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op zondag 21 maart 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Dank je, ik had het inmiddels ook al gevonden.
Nu is er onenigheid over de wedstrijd uitspelen of overspelen
Ik vind dat ze hem moeten uitspelen. En niet moeten zeiken. Andere elftallen hebben maar 15 minuten rust tussen de eerste en tweede helft.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt45 minuten of 90 minuten, boeiend, de stand was toch gelijk.
Serieus, wat de fuck maakt het uit? Beide ploegen maken bij beide opties evenveel kans.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hem moeten uitspelen. En niet moeten zeiken. Andere elftallen hebben maar 15 minuten rust tussen de eerste en tweede helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |