Jeetje, gelukkig maar dat het mislukt is danquote:Op zondag 21 maart 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb mezelf net onder de douche proberen te verdrinkenHet wou niet, maar toen ging ik zwitsalscrubben en toen werd ik weer wat gelukkiger.
Wat voor jurkje?Jurkjes
Dat zou mij niet misstaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeetje, gelukkig maar dat het mislukt is dan![]()
Ik ga het morgen denk ik halen![]()
Dit jurkje![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt me ook best wel moeilijk om jezelf te verdrinken onder de douche. Sowieso jezelf verdrinken.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeetje, gelukkig maar dat het mislukt is dan![]()
Ik ga het morgen denk ik halen![]()
Dit jurkje![]()
[ afbeelding ]
Ted Jan?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als het goed is zie ik er bloemen in ?
Zo niet onmogelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het lijkt me ook best wel moeilijk om jezelf te verdrinken onder de douche. Sowieso jezelf verdrinken.
Doen
Ik wil ;m hebbenHij is leeeeeeeuuuuk
Ja, klopt, maar die zijn pixeligquote:Op zondag 21 maart 2010 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als het goed is zie ik er bloemen in ?
Lucky bastard! Maar hij staat je leukquote:Op zondag 21 maart 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo niet onmogelijk![]()
Jaaaa he, ik was meteen verliefdEn hij is uitverkocht nu, ik had de aller allerlaatste
Ook nog 50% kortingquote:Op zondag 21 maart 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lucky bastard! Maar hij staat je leuk![]()
Wait, whut?quote:
Feyenoord verkracht Ajax voor haar ontbijt.quote:
Tot je wakker wordt met een vinger in je reet.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Feyenoord verkracht Ajax voor haar ontbijt.
Van wie?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot je wakker wordt met een vinger in je reet.
Goede vaderquote:Op zondag 21 maart 2010 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor feyenoord, want RotjeknorVader is voor ajax
Je eigen.quote:
Extra extra leuk !quote:Op zondag 21 maart 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar die zijn pixelig
Alles is beter dan Ajaxquote:Op zondag 21 maart 2010 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor feyenoord, want RotjeknorVader is voor ajax
quote:
Fortuna aanhanger?quote:
Echt geluk he.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook nog 50% korting![]()
De mouwen zijn kort btw, wat je ziet aan lange mouwen is mijn *kuch* bolero
Ik moest lachen.quote:
Kloptquote:Op zondag 21 maart 2010 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee PSV, maar FOrtuna -Ajax was vroeger wel een leuke wedstrijd
Dat is veel interessanter dan voetbal hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als jij niet over nagellak of BHs gaat praten, vind ik het goed
Het voetbalonderwerp valt wel meequote:Op zondag 21 maart 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Ga eens naar VBL ofzo.
Jeuj!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt geluk he.Maar dat had ik ook met een heel tof jurkje
Er waren er nog 2, een witte en een zwarte. In de witte zag ik eruit als een zwangere zeekoe, en die zwarte zat echt perfect
Behalve da ndat m;n tieten er te groot voor zijn. En dan ook nog eens 70% korting
fagquote:Op zondag 21 maart 2010 16:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is veel interessanter dan voetbal hoor.
Dat doe ik ook niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als jij niet over nagellak of BHs gaat praten, vind ik het goed
Heb ik niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!
Post jij ook even een foto dan?
Ga eens gauw makenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.Daar ben ik te mannelijk voor.
[..]
Heb ik niet.
Vind jij BH;s niet interessant dan?quote:
Nu komt het gevatte antwoord dat hij alleen leuk vindt wat erin zit.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind jij BH;s niet interessant dan?
of dattie ze alleen leuk vindt als ze uit zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 16:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu komt het gevatte antwoord dat hij alleen leuk vindt wat erin zit.
Hij zit in de was geloof ikquote:
Neequote:Op zondag 21 maart 2010 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind jij BH;s niet interessant dan?
En toch vind ik ;t er leuker uitzien in BH.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu komt het gevatte antwoord dat hij alleen leuk vindt wat erin zit.
Nou, de volgende keer dat je hem aanhebt danquote:Op zondag 21 maart 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zit in de was geloof ikHij is kreukelig
Daar ben jij nog te jong voor.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neeen wat stoep zei als eerste en dan bedoel ik borsten
Bij sommige wel en bij sommige niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch vind ik ;t er leuker uitzien in BH.
Veel zwitsal gebruiken hequote:Op zondag 21 maart 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, de volgende keer dat je hem aanhebt dan![]()
Ga ik nu echt even dat smerige smeerkind een poetsbeurt geven
Jij bent Stoep.quote:
Stoep oogt ouder.quote:
Dan zie je er ineens uit als iemand van 18?quote:
Vind ik irritant. En sowieso, Stoep.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik irritant. En sowieso, Stoep.Die smst mij ;s ochtends, voor ik moet werken
Jij kan niet eens smsen.
Nee klopt, maar ik PMde mijn adres naar jouquote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik irritant. En sowieso, Stoep.Die smst mij ;s ochtends, voor ik moet werken
Jij kan niet eens smsen.
Raphquote:
Heul niet adres, beschrijving!quote:Op zondag 21 maart 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik PMde mijn adres naar jou
WHAT. THE. FUCK. IS DAT NOU WEER VOOR VERGELIJKING.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik PMde mijn adres naar jou
Dat is ook aardigquote:Op zondag 21 maart 2010 17:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
WHAT. THE. FUCK. IS DAT NOU WEER VOOR VERGELIJKING.
nog goed weekend gehad kerel?quote:
''Hier, mijn adres.''quote:
Raphquote:
Ze vindt Ez al leuker dan mij.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als je stoep leuker vind dan mij, dan ga ik wel voor iemand anders
Probeerde je me te hosselen?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als je stoep leuker vind dan mij, dan ga ik wel voor iemand anders
Bij mij het zelfde verhaal. M'n beste vriend was jarig, veel mensen, veel drank, veel gezopen enzoquote:Op zondag 21 maart 2010 17:04 schreef Psalms het volgende:
[..]
nog goed weekend gehad kerel?
wij nog steeds brak van gister
Ze had wel eenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
''Hier, mijn adres.''
''Je adres? Oh, ik hou toch zoveel van je!''
Touché!quote:Op zondag 21 maart 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze had wel eensmiley in dr antwoord
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
''Hier, mijn adres.''
''Je adres? Oh, ik hou toch zoveel van je!''
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij het zelfde verhaal. M'n beste vriend was jarig, veel mensen, veel drank, veel gezopen enzo
Grappig manneke jijquote:Op zondag 21 maart 2010 17:08 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, nu is ie echt van toepassing:
[ afbeelding ]
uhmquote:
Gelukkig.quote:
Er staat nog 1 hertogquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Er staat nog 1 hertog
ja die staat er nog steeds jaquote:Op zondag 21 maart 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Er staat nog 1 hertog
Met jou ga ik naar Aerosmith.quote:
die herken ik ook als een slaapkopjequote:
Fick ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die herken ik ook als een slaapkopje
Erwinquote:
snackbarquote:Op zondag 21 maart 2010 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zal ik naar de snackbar fietsen, of thuisblijven en een broodje eten?
Maar ik zie er niet uit nu! Ik zie eruit alsof ik 31 uur niet geslapen heb!quote:
Niets tegen fiets hebben, onze PR gastquote:Op zondag 21 maart 2010 17:19 schreef 8108139dpths het volgende:
Kutfiets.![]()
Lekke band.![]()
Kan ik straks gaan lopen naar de supermarkt....
Ja dus? Juist daaróm ga ik naar de snackbar...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ik zie er niet uit nu! Ik zie eruit alsof ik 31 uur niet geslapen heb!
Niet die fiets.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets tegen fiets hebben, onze PR gast
Om te showen hoe verrot je eruitziet?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja dus? Juist daaróm ga ik naar de snackbar...
Neuh... maar er verrot uitzien gaat vaak gepaard met totaal geen zin hebben om te koken, dus...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Om te showen hoe verrot je eruitziet?
Zelf frituren.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zal ik naar de snackbar fietsen, of thuisblijven en een broodje eten?
Klopt.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Neuh... maar er verrot uitzien gaat vaak gepaad met totaal geen zin hebben om te koken, dus...
Ga fietsen stelenquote:
Mijn ouders zijn bang dat ik dan het huis afbrand, ondanks dat de frituurpan in de schuur staat.quote:
Je hebt ook 31 uur niet geslapenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ik zie er niet uit nu! Ik zie eruit alsof ik 31 uur niet geslapen heb!
Goeedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Naatje is geen Marokkaan.quote:
Whut? Waarom dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |