snackbarquote:Op zondag 21 maart 2010 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zal ik naar de snackbar fietsen, of thuisblijven en een broodje eten?
Maar ik zie er niet uit nu! Ik zie eruit alsof ik 31 uur niet geslapen heb!quote:
Niets tegen fiets hebben, onze PR gastquote:Op zondag 21 maart 2010 17:19 schreef 8108139dpths het volgende:
Kutfiets.![]()
Lekke band.![]()
Kan ik straks gaan lopen naar de supermarkt....
Ja dus? Juist daaróm ga ik naar de snackbar...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ik zie er niet uit nu! Ik zie eruit alsof ik 31 uur niet geslapen heb!
Niet die fiets.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets tegen fiets hebben, onze PR gast
Om te showen hoe verrot je eruitziet?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja dus? Juist daaróm ga ik naar de snackbar...
Neuh... maar er verrot uitzien gaat vaak gepaard met totaal geen zin hebben om te koken, dus...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Om te showen hoe verrot je eruitziet?
Zelf frituren.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zal ik naar de snackbar fietsen, of thuisblijven en een broodje eten?
Klopt.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Neuh... maar er verrot uitzien gaat vaak gepaad met totaal geen zin hebben om te koken, dus...
Ga fietsen stelenquote:
Mijn ouders zijn bang dat ik dan het huis afbrand, ondanks dat de frituurpan in de schuur staat.quote:
Je hebt ook 31 uur niet geslapenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ik zie er niet uit nu! Ik zie eruit alsof ik 31 uur niet geslapen heb!
Goeedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Naatje is geen Marokkaan.quote:
Whut? Waarom dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |