uhmquote:
Gelukkig.quote:
Er staat nog 1 hertogquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Er staat nog 1 hertog
ja die staat er nog steeds jaquote:Op zondag 21 maart 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Er staat nog 1 hertog
Met jou ga ik naar Aerosmith.quote:
die herken ik ook als een slaapkopjequote:
Fick ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die herken ik ook als een slaapkopje
Erwinquote:
snackbarquote:Op zondag 21 maart 2010 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zal ik naar de snackbar fietsen, of thuisblijven en een broodje eten?
Maar ik zie er niet uit nu! Ik zie eruit alsof ik 31 uur niet geslapen heb!quote:
Niets tegen fiets hebben, onze PR gastquote:Op zondag 21 maart 2010 17:19 schreef 8108139dpths het volgende:
Kutfiets.![]()
Lekke band.![]()
Kan ik straks gaan lopen naar de supermarkt....
Ja dus? Juist daaróm ga ik naar de snackbar...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ik zie er niet uit nu! Ik zie eruit alsof ik 31 uur niet geslapen heb!
Niet die fiets.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets tegen fiets hebben, onze PR gast
Om te showen hoe verrot je eruitziet?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja dus? Juist daaróm ga ik naar de snackbar...
Neuh... maar er verrot uitzien gaat vaak gepaard met totaal geen zin hebben om te koken, dus...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Om te showen hoe verrot je eruitziet?
Zelf frituren.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zal ik naar de snackbar fietsen, of thuisblijven en een broodje eten?
Klopt.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Neuh... maar er verrot uitzien gaat vaak gepaad met totaal geen zin hebben om te koken, dus...
Ga fietsen stelenquote:
Mijn ouders zijn bang dat ik dan het huis afbrand, ondanks dat de frituurpan in de schuur staat.quote:
Je hebt ook 31 uur niet geslapenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ik zie er niet uit nu! Ik zie eruit alsof ik 31 uur niet geslapen heb!
Goeedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Naatje is geen Marokkaan.quote:
Whut? Waarom dat?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goeedmet jou ook?
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turken stelen fietsen. Marokkanen brommertsquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Turken stelen fietsen. Marokkanen brommerts
31uur lang gefapt stoepquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja![]()
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Als ik kan frituren, kan jij ;t ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn bang dat ik dan het huis afbrand, ondanks dat de frituurpan in de schuur staat.
Om mij vanochtend om kwart over 6 te smsenquote:
Waarom mag jij dat niet zelf doen?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef Stoeprand het volgende:
Mja, snackbar dan maar.
Of eerst heel lief aan m'n zus vragen of zij niet wil frituren.
Om één of andere reden mag ik dat niet zelf doen.
Ja, maar dat weten mijn ouders niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik kan frituren, kan jij ;t ook.
[..]
Om mij vanochtend om kwart over 6 te smsen
pataturenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom mag jij dat niet zelf doen?
Mijn zusje was 17 en toen ging ze op google opzoeken hoe lang je een frikandel moet pataturen
Allemaal 1 pot nat.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Turken stelen fietsen. Marokkanen brommerts
Goed bezig. Welke film o.a.?quote:
Wtf is pataturenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom mag jij dat niet zelf doen?
Mijn zusje was 17 en toen ging ze op google opzoeken hoe lang je een frikandel moet pataturen
Het is Patatquote:
Ik moet opeens aan zaad denken.quote:
QFTquote:
The Hangover (overall wel de beste), Inglorious Bastards, My Bloody Valentine, Een stukje van GI Joequote:
Omdat het geen friet, maar patat is, is 'frieturen' pataturen gewordenquote:
Tof, ik doe ook aan Nederlands.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
het nederlandse werkwoord voor 'frituren'...
Waar het hart vol van is...quote:
Nee.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is frituren, frituurpan, frietkot, kortom: friet
Zit jouw hart vol zaad?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is...
En verder ken ik het spreekwoord niet.
Friet is voor reservebelgen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Maar jullie weten dat patat voor paupers is, en friet voor het hogere volk?
Het is patat, en dat heeft niks met welvaart te maken.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Kijk, aan jou hebben we wat, een aanwinst mag je wel zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Jij verkiest belgen boven Nederlanders?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Belg.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is frituren, frituurpan, frietkot, kortom: friet
Friet is voor belgen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Het onderwijs daar is wel beter.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij verkiest belgen boven Nederlanders?
Vaker fappen.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
Luna is fries, ik ben gouwenees, en wij zeggen dat het friet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |