quote:Op zondag 21 maart 2010 17:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goeedmet jou ook?
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turken stelen fietsen. Marokkanen brommertsquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Turken stelen fietsen. Marokkanen brommerts
31uur lang gefapt stoepquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja![]()
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Als ik kan frituren, kan jij ;t ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn bang dat ik dan het huis afbrand, ondanks dat de frituurpan in de schuur staat.
Om mij vanochtend om kwart over 6 te smsenquote:
Waarom mag jij dat niet zelf doen?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef Stoeprand het volgende:
Mja, snackbar dan maar.
Of eerst heel lief aan m'n zus vragen of zij niet wil frituren.
Om één of andere reden mag ik dat niet zelf doen.
Ja, maar dat weten mijn ouders niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik kan frituren, kan jij ;t ook.
[..]
Om mij vanochtend om kwart over 6 te smsen
pataturenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom mag jij dat niet zelf doen?
Mijn zusje was 17 en toen ging ze op google opzoeken hoe lang je een frikandel moet pataturen
Allemaal 1 pot nat.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Turken stelen fietsen. Marokkanen brommerts
Goed bezig. Welke film o.a.?quote:
Wtf is pataturenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom mag jij dat niet zelf doen?
Mijn zusje was 17 en toen ging ze op google opzoeken hoe lang je een frikandel moet pataturen
Het is Patatquote:
Ik moet opeens aan zaad denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |