Jeetje, gelukkig maar dat het mislukt is danquote:Op zondag 21 maart 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb mezelf net onder de douche proberen te verdrinkenHet wou niet, maar toen ging ik zwitsalscrubben en toen werd ik weer wat gelukkiger.
Wat voor jurkje?Jurkjes
Dat zou mij niet misstaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeetje, gelukkig maar dat het mislukt is dan![]()
Ik ga het morgen denk ik halen![]()
Dit jurkje![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt me ook best wel moeilijk om jezelf te verdrinken onder de douche. Sowieso jezelf verdrinken.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeetje, gelukkig maar dat het mislukt is dan![]()
Ik ga het morgen denk ik halen![]()
Dit jurkje![]()
[ afbeelding ]
Ted Jan?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als het goed is zie ik er bloemen in ?
Zo niet onmogelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het lijkt me ook best wel moeilijk om jezelf te verdrinken onder de douche. Sowieso jezelf verdrinken.
Doen
Ik wil ;m hebbenHij is leeeeeeeuuuuk
Ja, klopt, maar die zijn pixeligquote:Op zondag 21 maart 2010 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als het goed is zie ik er bloemen in ?
Lucky bastard! Maar hij staat je leukquote:Op zondag 21 maart 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo niet onmogelijk![]()
Jaaaa he, ik was meteen verliefdEn hij is uitverkocht nu, ik had de aller allerlaatste
Ook nog 50% kortingquote:Op zondag 21 maart 2010 16:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lucky bastard! Maar hij staat je leuk![]()
Wait, whut?quote:
Feyenoord verkracht Ajax voor haar ontbijt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |