quote:Op zondag 21 maart 2010 15:24 schreef Dottey het volgende:
op aanpassingen..
battlebanner kan der uit.
en overzicht aantal punten der in ipv winnende plaatjes!
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:26 schreef mwaterl het volgende:
Originaliteit + flauwe baggerhumor = WIN! = 6...no vote!
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:27 schreef mwaterl het volgende:
zo triest dat chicks op plaatjes altijd scoren..
Echt hè! Kunnen we het niet verbieden ofzo! tssquote:Op zondag 21 maart 2010 15:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
alsof de rest van de gephotoshopte zooi er niet toe doet ..
Mja, want 1 bijvoorbeeld is zo mooi geshopt! En maar 2 stemmenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
nog 5 minuutjes..quote:
Zonder die mensvlinder was 't ook een heel mooi plaatje geweest. Je hebt de mooiste paddestoel gemaakt vind ik en in een prachtig plaatje geshopt.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zondag 21 maart 2010 15:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zonder die mensvlinder was 't ook een heel mooi plaatje geweest. Je hebt de mooiste paddestoel gemaakt vind ik en in een prachtig plaatje geshopt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:39 schreef HaJee het volgende:
Gefeliciteerd DotteyTerechte overwinning
![]()
Ga langzaam aan maar eens bedenken welk restaurant het wordt
ik vond die van jou trouwens ook leukjes.quote:
Zelfs degene met het zelfde plaatje als ik heeft nog 1 stemquote:
Ik wil winnen van Hajee.. want dan gaan we uit etenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
HJ staat nog wel bovenaan, maar hij moet oppassen voor dott
Misschien heeft ze toch op derzelf gestemdquote:Op zondag 21 maart 2010 15:45 schreef maok het volgende:
[..]
Zelfs degene met het zelfde plaatje als ik heeft nog 1 stem![]()
Leuk plaatje uitgekozen Myraela
Duimen danquote:Op zondag 21 maart 2010 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil winnen van Hajee.. want dan gaan we uit eten
Wel, ik ken iemand die er ooit scheurbuik van kreegquote:
Hahaquote:Op zondag 21 maart 2010 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ff meningen peilenquote:
Het is niet de bedoeling dat men het stemgedrag zodanig gaat aanpassen dat we volgend weekend al samen aan tafel zitten !quote:Op zondag 21 maart 2010 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee jij wilde eerst naar de sportschoolquote:Op zondag 21 maart 2010 15:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat men het stemgedrag zodanig gaat aanpassen dat we volgend weekend al samen aan tafel zitten !
Hoewel ?--->
--->
![]()
Ja, heb even wat tijd nodig.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee jij wilde eerst naar de sportschool
maringo is niet diegene die mag kiezenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef Anarith het volgende:
mag ik een plaatje uitkiezen om te shoppen? maringo is er niet denk ik
Kijk nog eens goedquote:Op zondag 21 maart 2010 16:04 schreef Anarith het volgende:
maringo had de vorige toch gewonnen? met die paddestoelen
Laat eens zien waar danquote:Op zondag 21 maart 2010 16:04 schreef Anarith het volgende:
Ik weet al watquote:Op zondag 21 maart 2010 16:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
maringo is niet diegene die mag kiezen![]()
[ afbeelding ]
moet je het mee doen
Goatse's zijn zeker ook hier niet toegestaan?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:57 schreef Dottey het volgende:
nieuwe battle uitdaging
[ afbeelding ]
deadline 18:00
inleveren bij: Dottey (of een andere vrijwilliger)
wat Goeddunktquote:Op zondag 21 maart 2010 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Goatse's zijn zeker ook hier niet toegestaan?
Smakelijk !quote:Op zondag 21 maart 2010 16:36 schreef Dottey het volgende:
ik ga effe hapje eten maken en zulks![]()
tot laterz
Ik heb een fan!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:04 schreef Anarith het volgende:
Mijn idee, wat doe je?!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Goatse's zijn zeker ook hier niet toegestaan?
Vind die ander gewoon wat mooier er uit zien maar of die beter valt hier. Ik weet het nietquote:Op zondag 21 maart 2010 17:57 schreef -Peppie- het volgende:
Als die het niet geworden is, dan krijg ik geen stemmen...
Zelfs jouw 2e keus is al geweldig!![]()
![]()
Ik had je wel een juist linkje gegeven, maar tinypic had hem wel erg snel verwijderdquote:Op zondag 21 maart 2010 18:02 schreef Dottey het volgende:
9 inzendingen al
effe verwerken..
sommige mensen kunnen geen juiste linkjes geven blijkbaar ^^
om deze moet ik harder lachen dan om die andere.. maar die andere vind ik idd mooier..quote:Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vind die ander gewoon wat mooier er uit zien maar of die beter valt hier. Ik weet het niet
ik doel niet op jou..quote:Op zondag 21 maart 2010 18:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had je wel een juist linkje gegeven, maar tinypic had hem wel erg snel verwijderd
3 deed het wel.. alleen 2 was lastigquote:
DAN STEM IK WEL VIER!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:11 schreef Dottey het volgende:
ze doen het allemaal.. wat zeuren jullie nou?
Dat dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:11 schreef Dottey het volgende:
ze doen het allemaal.. wat zeuren jullie nou?
euh dude.. ik zou hem eerst effe bekijkenquote:
Heb gekijkt, hij was nog leuk ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
euh dude.. ik zou hem eerst effe bekijken
ja rechtermuis klik.. weergave weergeven geprobeerd?quote:
RMB - Afbeelding weergeven doet niks...quote:Op zondag 21 maart 2010 18:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja rechtermuis klik.. weergave weergeven geprobeerd?
ligt niet aan de battle.. maar aan de manier van de foto uploaden
je stemt volgens mij al 4 keer op een rij voor de mijnequote:Op zondag 21 maart 2010 18:17 schreef HaJee het volgende:
Doe 9. Ziet er leuk uit en subtiele tekstaanpassing.
dan moet je bij de maker zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 18:18 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
RMB - Afbeelding weergeven doet niks...
leg hem eens uit dan.. clue ontbreekt bij mijquote:Op zondag 21 maart 2010 18:17 schreef ToT het volgende:
2 is gigantisch humor, 3 had ik zelf willen maken, maar ik ga toch op 8 stemmen!
Ja, maar ik had nog maar 4 minuten!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef HaJee het volgende:
Die nummer 8 is wel leuk maar als je dat beestje zo netjes achter dat touw krijgt kun je die cirkel aan de binnenkant van de band toch ook netjes maken ?
Je hebt nog gelijk ook, het was me in de eerste instantie niet opgevallen, maar dat ziet er idd echt te slecht uit zeg!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef HaJee het volgende:
Die nummer 8 is wel leuk maar als je dat beestje zo netjes achter dat touw krijgt kun je die cirkel aan de binnenkant van de band toch ook netjes maken ?
u gaat niet door voor de koelkastquote:
had gewoon effe laten weten dat je 4 minuten langer nodig had..quote:Op zondag 21 maart 2010 18:21 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Ja, maar ik had nog maar 4 minuten!
Ik was tot het einde bezig om de band een beetje mooi door te laten lopen.. Met wat meer tijd had ik het waarschijnlijk wel mooier kunnen krijgen.
Er ontstaat hier iets bijzondersquote:Op zondag 21 maart 2010 18:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
je stemt volgens mij al 4 keer op een rij voor de mijne
Een auto met 2 FK (FrettenKracht) aandrijving!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
leg hem eens uit dan.. clue ontbreekt bij mij
Tsja, zal ik volgende keer dan maar doen.. Zal ik het anders nu nog ff aanpassen?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
had gewoon effe laten weten dat je 4 minuten langer nodig had..
Hoe ziet 4 er uit dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
Gestemd hoor!
Op 4..mochten jullie het jullie afvragen
en jij kon hem wel gewoon zienquote:Op zondag 21 maart 2010 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
Gestemd hoor!
Op 4..mochten jullie het jullie afvragen
ook al had jij hem gemaakt..quote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Een auto met 2 FK (FrettenKracht) aandrijving!
Het beestje zit in een band, dus is de stap voordehandliggend om hem op een auto te plempen!
Het is niet des ToTsquote:Op zondag 21 maart 2010 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook, het was me in de eerste instantie niet opgevallen, maar dat ziet er idd echt te slecht uit zeg!
Zal ik hem weer in de sparta-put trappen?quote:
Had misschien toch die andere in de battle moeten gooienquote:Op zondag 21 maart 2010 18:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
om deze moet ik harder lachen dan om die andere.. maar die andere vind ik idd mooier..
Nee ik heb deze ronde niet meegedaan!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh wacht effe, hij is niet van jou of wel ?
die koetsbanden alleen alquote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
Had misschien toch die andere in de battle moeten gooien
fok! jouquote:
hey!quote:
Nope, hij is van mijquote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh wacht effe, hij is niet van jou of wel ?
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:35 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
fok! jou
[ afbeelding ]
je liegt
Sorry ben al sinds battle 5 ofzo gestopt, dus wist even niet meer hoe het moest.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
hey!![]()
lief doen tegen ToT.. anders krijg je er van mij langs![]()
Enneuh zorg jij nou maar eerst eens dat je linkjes goed door kunt spelen
was 3 dagen terug of zoquote:Op zondag 21 maart 2010 18:38 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Sorry ben al sinds battle 5 ofzo gestopt, dus wist even niet meer hoe het moest.
Als je Photoshop gebruikt moet je je schamenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:37 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Nope, hij is van mij![]()
Maar ik vind het al heel wat dat je dacht dat ie van ToT was!
nee vorig weekendquote:
Ik zuig in photoshop, maar ik zeg toch: Ik had te weinig tijd. Ik heb ondertussen al een mooiere!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als je Photoshop gebruikt moet je je schamen
een poll neem ik aan?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef Anarith het volgende:
ik maak er wel ff een topic voor voor die laatste stem
Halve minuut werk, schaam jequote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Ik zuig in photoshop, maar ik zeg toch: Ik had te weinig tijd. Ik heb ondertussen al een mooiere!
laat eens zien danquote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Ik zuig in photoshop, maar ik zeg toch: Ik had te weinig tijd. Ik heb ondertussen al een mooiere!
Jij hebt niet eens het recht om voor te staan met dat broddelwerk. Schaam je !quote:Op zondag 21 maart 2010 18:39 schreef -Peppie- het volgende:
volgens mij stond ik voor om 18:36, maar ik heb geen bewijs, dus de volgende stem die beslist!
Bedankt denk ik, al heb ik er niets aanquote:Op zondag 21 maart 2010 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
Hmmneee, als ik had opgelet dan had ik op 5 gestemd, want die bedoelde ik eigenlijk![]()
![]()
4 kon ik inderdaad helemaal niet zien, maar na het knippen van de url wel in een nieuw schermpje
Zo is 'ie primaquote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef -Peppie- het volgende:
Anarith heeft gewonnen!
Gefeliciteerd!
Hij is nog niet fantastisch, maar wel al beter:
[ afbeelding ]
Kopieer-, plak- en uitvergrootwerk!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef -Peppie- het volgende:
Anarith heeft gewonnen!
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Je moet eens kijken naar de vinger optiequote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef -Peppie- het volgende:
Anarith heeft gewonnen!
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
vriendjes ronselen werktquote:Op zondag 21 maart 2010 18:48 schreef Anarith het volgende:
ja ik snap eigelijk ook niet hoe ik kan hebben gewonnen![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:52 schreef Anarith het volgende:
battlepost, ik geef dottey de eer om alle plaatjes te verzamelen en een deadline in te stellen
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar gezien dit de 3e of 4e dag is dat ik met photoshop werk, is het toch niet bijster slecht, al zeg ik het zelf. Maar hoe zou jij zoiets doen?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:52 schreef Anarith het volgende:
battlepost, ik geef dottey de eer om alle plaatjes te verzamelen en een deadline in te stellen
[ afbeelding ]
Waarom heb jij een RickRoll'd shortcut in je firefox?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef Anarith het volgende:
hoezo anarith en peppie?
kijk deze screen:
[ afbeelding ]
Ow nee dan is het zeer zeker goed hoor!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar gezien dit de 3e of 4e dag is dat ik met photoshop werk, is het toch niet bijster slecht, al zeg ik het zelf. Maar hoe zou jij zoiets doen?
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar gezien dit de 3e of 4e dag is dat ik met photoshop werk, is het toch niet bijster slecht, al zeg ik het zelf. Maar hoe zou jij zoiets doen?
met het clone en heal tool.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Flatgebouw had ik ook in gedachten. Laat het nu maar varen anders lijkt het of ik jouw idee heb gejat.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef ToT het volgende:
1e idee overboord gegooid; gaat nooit op tijd lukken. (Flatgebouw maken in de vorm van die gitaar.)
Ik ga met mijn 2e idee beginnen.
.gifquote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef Dottey het volgende:
ik krijg het plaatje niet goed geladen in PS..
heb maar een printscreen gemaakt
De grote versie in jpgquote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef Dottey het volgende:
ik krijg het plaatje niet goed geladen in PS..
heb maar een printscreen gemaakt
om mensen te rickrollen natuurlijk, wat anders?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom heb jij een RickRoll'd shortcut in je firefox?
haha ik doe meequote:Op zondag 21 maart 2010 18:52 schreef Anarith het volgende:
[ afbeelding ]
heh, ik wou me net als vrijwilliger opofferenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:40 schreef ToT het volgende:
Zo, ik heb 'm al klaar!
Okee, stuur jullie versies maar naar mij toe, mensen!
Ow jij mag het ook wel doen hoor!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
heh, ik wou me net als vrijwilliger opofferenHij is onderweg ToT
Not needed.. ik heb der al wat van gebakken!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
De grote versie in jpg
http://i41.tinypic.com/t0kket.jpg
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:45 schreef ToT het volgende:
Hou maar op mensen, Maringo heeft de winnende al ingestuurd!
Wheheeh geintje, gewoon doorgaan natuurlijk!
Topquote:Op zondag 21 maart 2010 19:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Not needed.. ik heb der al wat van gebakken!
kiss
ik had ook al geprobeerd op te slaan als bmp.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Top![]()
Maar waarom kan je een .gif niet inladen in PS? Meer: wat gebeurd er dan?
Maar dat heb ik ook:quote:Op zondag 21 maart 2010 19:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had ook al geprobeerd op te slaan als bmp.
Maar hij blijft hem locken in de eerste laag.
Kreeg hem ook niet van slot af,,
dus gewoon printscreentje gemaakt en dan maar vanuit daar werken![]()
niet te lang prullen aan dingen is mijn motto
Ctrl Jquote:Op zondag 21 maart 2010 19:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had ook al geprobeerd op te slaan als bmp.
Maar hij blijft hem locken in de eerste laag.
Kreeg hem ook niet van slot af,,
dus gewoon printscreentje gemaakt en dan maar vanuit daar werken![]()
niet te lang prullen aan dingen is mijn motto
valt mee.. ik had geen zin in al dat gedoequote:Op zondag 21 maart 2010 19:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook:
- Ctrl+A dan CTRL+C
- Nieuwe openen met als preset "Clipboard"
- in de nieuwe plakken (CTRL+V).
En dan heb je een unlockte layer in een nieuw venster
En je hebt dan de originele versie terwijl met print/screen toch wat kwaliteit verlies is doorgaans...
SHFT + F5 picker ffffff enterquote:
ok, wat jij wilquote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
valt mee.. ik had geen zin in al dat gedoe
we zullen het zien he.. hoe slecht hij is gewordenquote:
Ik heb het toch niet over de kwaliteit van de shopquote:Op zondag 21 maart 2010 19:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
we zullen het zien he.. hoe slecht hij is geworden
jawelquote:Op zondag 21 maart 2010 19:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over de kwaliteit van de shopAlleen over hoe je het ook makkelijk dat plaatje in een nieuw venster kan openen
Dat snap ik dus niet hè.. hoe kan je nou weer Rest In Peace aan de nabestaanden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:10 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hè.. hoe kan je nou weer Rest In Peace aan de nabestaanden?![]()
Dat zeg je tegen een dooie..is gewoon een domme uitspraak die een aantal users hier op Fok hebben gemaakt, en dat is als flauw grapje blijven hangen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah ik zie het alquote:Op zondag 21 maart 2010 19:40 schreef ToT het volgende:
Zo, ik heb 'm al klaar!
Okee, stuur jullie versies maar naar mij toe, mensen!
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef mwaterl het volgende:
Ik wil een gitaar maken die mens speelt.. maar ik heb noch de skills, noch de tijd
* mwaterl gaat weer leren
Hoe speel je mens ?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef mwaterl het volgende:
Ik wil een gitaar maken die mens speelt.. maar ik heb noch de skills, noch de tijd
* mwaterl gaat weer leren
Of een jas aandoen, hoed op doen, nepsnor op en over straat laten lopen tussen de mensen; dan speelt de gitaar ook mens!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haren laten groeien en aan de voeten vastbinden en daar op tokkelen!
Jezelf quotenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een jas aandoen, hoed op doen, nepsnor op en over straat laten lopen tussen de mensen; dan speelt de gitaar ook mens!
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
Ik dacht meer aan , vastbinden en dan stompen in de maag ofzo, neus dichtknijpen voor een harder gepiep naar lucht
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:45 schreef ToT het volgende:
Ow en overigens: DIKKE PANIEK!!!!!!!
U allen heeft nog maar een kwartier te leven voor de nieuwe battle begint!!!!!![]()
Haast u, haast u!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef shadowflash het volgende:Lul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef shadowflash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef shadowflash het volgende:ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:
Neequote:Op zondag 21 maart 2010 20:59 schreef shadowflash het volgende:
[..]
* shadowflash unzips alleen voor Dottey, anders mag ik op de bank slapen ( met de hond )
Dan ben je iig niet alleenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:59 schreef shadowflash het volgende:
[..]
* shadowflash unzips alleen voor Dottey, anders mag ik op de bank slapen ( met de hond )
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef Maringo het volgende:
F5!!11one!!einzrolflollercopteruberheinztomatoketchup!!!!1111!!!!!uno!!
Nu moet je over de knie bij Dottey.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef -Peppie- het volgende:
Sorry jongens, mijn schuld, ik was weer eens maar net op tijd/net te laat
ohkee we keuren het goed omdat ik me voor kan stellen hoe vervelend het zou zijn als jouw entry niet mee mag doenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef -Peppie- het volgende:
beter dat.... dan dat ik mij zorgen moet maken dat je over tijd bent.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:04 schreef -Peppie- het volgende:
Goede kans ja...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:06 schreef HaJee het volgende:
Dit topic is vol voor er ook maar iemand kan stemmen
No prob!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef -Peppie- het volgende:
en @ToT
Sorry voor het late inleveren, maar tof dat je m er toch nog bij hebt gezet!
Wordt geregeldquote:Op zondag 21 maart 2010 21:06 schreef HaJee het volgende:
Dit topic is vol voor er ook maar iemand kan stemmen
De tussenstand is er niet?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:10 schreef ToT het volgende:
DE POLL IS WEER GERESET!!!
Gaarne opnieuw stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |