Wel, ik ken iemand die er ooit scheurbuik van kreegquote:
Hahaquote:Op zondag 21 maart 2010 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil winnen van Hajee.. want dan gaan we uit eten
ff meningen peilenquote:
Het is niet de bedoeling dat men het stemgedrag zodanig gaat aanpassen dat we volgend weekend al samen aan tafel zitten !quote:Op zondag 21 maart 2010 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil winnen van Hajee.. want dan gaan we uit eten
nee jij wilde eerst naar de sportschoolquote:Op zondag 21 maart 2010 15:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat men het stemgedrag zodanig gaat aanpassen dat we volgend weekend al samen aan tafel zitten !
Hoewel ?--->
--->
![]()
Ja, heb even wat tijd nodig.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee jij wilde eerst naar de sportschool
maringo is niet diegene die mag kiezenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef Anarith het volgende:
mag ik een plaatje uitkiezen om te shoppen? maringo is er niet denk ik
Kijk nog eens goedquote:Op zondag 21 maart 2010 16:04 schreef Anarith het volgende:
maringo had de vorige toch gewonnen? met die paddestoelen
Laat eens zien waar danquote:Op zondag 21 maart 2010 16:04 schreef Anarith het volgende:
Ik weet al watquote:Op zondag 21 maart 2010 16:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
maringo is niet diegene die mag kiezen![]()
[ afbeelding ]
moet je het mee doen
Goatse's zijn zeker ook hier niet toegestaan?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:57 schreef Dottey het volgende:
nieuwe battle uitdaging
[ afbeelding ]
deadline 18:00
inleveren bij: Dottey (of een andere vrijwilliger)
wat Goeddunktquote:Op zondag 21 maart 2010 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Goatse's zijn zeker ook hier niet toegestaan?
Smakelijk !quote:Op zondag 21 maart 2010 16:36 schreef Dottey het volgende:
ik ga effe hapje eten maken en zulks![]()
tot laterz
Ik heb een fan!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:04 schreef Anarith het volgende:
Mijn idee, wat doe je?!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Goatse's zijn zeker ook hier niet toegestaan?
Vind die ander gewoon wat mooier er uit zien maar of die beter valt hier. Ik weet het nietquote:Op zondag 21 maart 2010 17:57 schreef -Peppie- het volgende:
Als die het niet geworden is, dan krijg ik geen stemmen...
Zelfs jouw 2e keus is al geweldig!![]()
![]()
Ik had je wel een juist linkje gegeven, maar tinypic had hem wel erg snel verwijderdquote:Op zondag 21 maart 2010 18:02 schreef Dottey het volgende:
9 inzendingen al
effe verwerken..
sommige mensen kunnen geen juiste linkjes geven blijkbaar ^^
om deze moet ik harder lachen dan om die andere.. maar die andere vind ik idd mooier..quote:Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vind die ander gewoon wat mooier er uit zien maar of die beter valt hier. Ik weet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |