laat eens zien danquote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Ik zuig in photoshop, maar ik zeg toch: Ik had te weinig tijd. Ik heb ondertussen al een mooiere!
Jij hebt niet eens het recht om voor te staan met dat broddelwerk. Schaam je !quote:Op zondag 21 maart 2010 18:39 schreef -Peppie- het volgende:
volgens mij stond ik voor om 18:36, maar ik heb geen bewijs, dus de volgende stem die beslist!
Bedankt denk ik, al heb ik er niets aanquote:Op zondag 21 maart 2010 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
Hmmneee, als ik had opgelet dan had ik op 5 gestemd, want die bedoelde ik eigenlijk![]()
![]()
4 kon ik inderdaad helemaal niet zien, maar na het knippen van de url wel in een nieuw schermpje
Zo is 'ie primaquote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef -Peppie- het volgende:
Anarith heeft gewonnen!
Gefeliciteerd!
Hij is nog niet fantastisch, maar wel al beter:
[ afbeelding ]
Kopieer-, plak- en uitvergrootwerk!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef -Peppie- het volgende:
Anarith heeft gewonnen!
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Je moet eens kijken naar de vinger optiequote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef -Peppie- het volgende:
Anarith heeft gewonnen!
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
vriendjes ronselen werktquote:Op zondag 21 maart 2010 18:48 schreef Anarith het volgende:
ja ik snap eigelijk ook niet hoe ik kan hebben gewonnen![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:52 schreef Anarith het volgende:
battlepost, ik geef dottey de eer om alle plaatjes te verzamelen en een deadline in te stellen
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar gezien dit de 3e of 4e dag is dat ik met photoshop werk, is het toch niet bijster slecht, al zeg ik het zelf. Maar hoe zou jij zoiets doen?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:52 schreef Anarith het volgende:
battlepost, ik geef dottey de eer om alle plaatjes te verzamelen en een deadline in te stellen
[ afbeelding ]
Waarom heb jij een RickRoll'd shortcut in je firefox?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef Anarith het volgende:
hoezo anarith en peppie?
kijk deze screen:
[ afbeelding ]
Ow nee dan is het zeer zeker goed hoor!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar gezien dit de 3e of 4e dag is dat ik met photoshop werk, is het toch niet bijster slecht, al zeg ik het zelf. Maar hoe zou jij zoiets doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |