Had misschien toch die andere in de battle moeten gooienquote:Op zondag 21 maart 2010 18:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
om deze moet ik harder lachen dan om die andere.. maar die andere vind ik idd mooier..
Nee ik heb deze ronde niet meegedaan!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh wacht effe, hij is niet van jou of wel ?
die koetsbanden alleen alquote:Op zondag 21 maart 2010 18:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
Had misschien toch die andere in de battle moeten gooien
fok! jouquote:
hey!quote:
Nope, hij is van mijquote:Op zondag 21 maart 2010 18:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh wacht effe, hij is niet van jou of wel ?
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:35 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
fok! jou
[ afbeelding ]
je liegt
Sorry ben al sinds battle 5 ofzo gestopt, dus wist even niet meer hoe het moest.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
hey!![]()
lief doen tegen ToT.. anders krijg je er van mij langs![]()
Enneuh zorg jij nou maar eerst eens dat je linkjes goed door kunt spelen
was 3 dagen terug of zoquote:Op zondag 21 maart 2010 18:38 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Sorry ben al sinds battle 5 ofzo gestopt, dus wist even niet meer hoe het moest.
Als je Photoshop gebruikt moet je je schamenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:37 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Nope, hij is van mij![]()
Maar ik vind het al heel wat dat je dacht dat ie van ToT was!
nee vorig weekendquote:
Ik zuig in photoshop, maar ik zeg toch: Ik had te weinig tijd. Ik heb ondertussen al een mooiere!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als je Photoshop gebruikt moet je je schamen
een poll neem ik aan?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef Anarith het volgende:
ik maak er wel ff een topic voor voor die laatste stem
Halve minuut werk, schaam jequote:Op zondag 21 maart 2010 18:40 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Ik zuig in photoshop, maar ik zeg toch: Ik had te weinig tijd. Ik heb ondertussen al een mooiere!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |